Страница 8 от 10

Публикувано на: 02 Дек 2010 15:37
от Bass_Man
Трябва да е някакво вакумче с клапан от долу . И да е между изходния и входния колектор . Така ,че не би трябвало да има пластмаси по него .

Публикувано на: 02 Дек 2010 16:18
от KingSteve
Ще се опитам да огледам по-долу макар,че според мен ЕГРто трябва да е точно там където оградих по-горе блока на двигателя. Ето и тука така е показано.

http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 29,r:1,s:0

Възможно ли е да е модификация без ЕГР?

Имаш ли идея и какво е това дето го пратих на предните снимки с 2те тръбички? Досега никой не можа да ми каже за какво служи.

Публикувано на: 02 Дек 2010 21:17
от sadist_bg
Колега на мене ми мяса на тръбичките за парното на купето да ти кажа но не-съм сигурен :whistle: tongue.gif

Публикувано на: 03 Дек 2010 00:03
от Bass_Man
V manuala dadeno li da ima modifikacia bez EGR ? Ili kato chast v kataloga za chastite imash li go daden ?

Публикувано на: 03 Дек 2010 09:27
от KingSteve
В менуала има доколкото виждам 3 модификации. Тестовите процедури са описани по 3 пъти. На 1 от тях даже инжекторите се управляват само от 2 транзистора. Вързани са 2 по 2 паралелно. Никъде обаче няма тестова процедура за ЕГР и не се вижда да има ЕГР. Никъде не виждам да има и този боклук с 2те тръбички монтиран точно дo water tempereture sensor-a.

Публикувано на: 03 Дек 2010 09:49
от mirott
И аз не можах да открия такова нещо.А оня х..,дето го затапих...с него си е като и без него!Никаква промяна не усещам.То в ниските няма как и да усетя- основния ми проблем е там...уикенда ще дерзая малко повече по нея,пък понеделник ще пиша.Мисля да сваля смукателя,все пак.Ако преди това не открия "смукател" на въздух-спукан или изваден маркуч.

Публикувано на: 03 Дек 2010 11:47
от sheha
kolegi na drugiq kraj na wyprosniq marku4 kojto we4e wsi4ki otka4iha ima ne6to koeto moje da e izdirwanota ot nas egr.nemoga da swalq snimki no hwyrlete edin pogled na 4ernoto cilindyr4e or koeto izliza marku4a kym ACTUATORA za klapata za oborotite.

Публикувано на: 03 Дек 2010 12:29
от KingSteve
Не знам при вас защо няма никаква промяна след като сте откачили Актуатора. Вчера пак забелязах притрисане наистина, но колата е с пъти по-пъргава от преди. Набира по-бързо определено (поне за мен). Може би вие не режете толкова и затова не сте го забелязали biggrin.gif


Този черен цилиндър просто контролира Актуатора заедно с VCV. Както се вижда те са в комплект. Според мен нямат нищо общо с ЕГР.

Публикувано на: 03 Дек 2010 14:07
от sheha
da priznaq 4e sled kato slovih obratno marku4a naistina kolata se dyrvi po dobre wypreki 4e ne q reja tolkoz no pone reagira po ostro na wsqko podawane na gas.
neznam za qas no pri men toq aktuator edwam se myrda a kato gledam trqbwa da ima dosta golqm hod spored ograniìtele i mi se struwa 4e to4no towa 4e taq dopylnitelna klapa koqto toj otwarq i zatwarq ne kogato trqbwa prawi celiq problem

Публикувано на: 04 Дек 2010 01:34
от KingSteve
Според това, което виждам от хода на рамото при мен би следвало клапата да се завърта почти на 90 градуса. При мен хода е ок, но не винаги се задейства на 2500 оборота.

Публикувано на: 04 Дек 2010 13:18
от sheha
az sy6to mislq 4e trqbwa do se zawyrta na 90 gradusa,no ne winagi go prawi i opredeleno ne na 2500 oborota.sy6to i pri podawane na gas trqbwa da otwarq klapata do kraj a towa qwno ne e taka da ne goworim 4e kogato kolata trygne edin bog znae kakwo stawa pod kapaka i na kakwi oboroti se otwarq i zatwarq tazi klapa.ako pridyrpwaneto na niski oboroti e ot towa 4e klapatase otwarq i zatwarq nekolko kratno,to zamislqneto pri podawane na gas trqbwa da e w sledstwie na towa 4e ne se otwarq momentalno i negostiga wyzduh na dwigatelq.neznam oba4e koe ot wsi4kite ne6ta po werigata ne e nared:actuator.vsv,ics...(egr )..

Публикувано на: 04 Дек 2010 19:44
от KingSteve
Все още карам с отворен докрай Air control valve. Придръпването при мен определено не е от него, просто няма кой да го затвори в момента. Сега като е студена и поддържам постояни обороти лашка малко, но според мен компа променя ъгъла на запалване (паузата м/у импулсите палещи бобинитетесе променя от време на време), не знам обаче защо.

В общи линии след изолирането на този Air control valve, проблемът ми все още е налице. Просто колата има повече въздух на ниски обороти, което я прави по-пъргава при потегляне и тресенето се усеща по-слабо(а понякога изобщо не се усеща).

Публикувано на: 05 Дек 2010 05:26
от Bass_Man
Тоя клапан там най-вероятно е сложен за икономия и за това и , като го отвориш живва малко . Значи пичове щом нямате ЕГР остава МАП сензора и бобините/комутатор/компютър . BTW не е лошо някой , от вас да вземе да свали ЕКУ-то и да го отвори внимателно и да гледа внимателно по платката дали някой елемент не е скапан , разпоен , не прави добър контакт и тн . Щом толкова много хора го имат този проблем значи трябва да е нещо характерно . Сигурно има и сервизен бюлетин за това но хората по "фирмените" сервизи или не могат да ги прочетат или ги мързи или много добре знаят за какво става въпрос ама чакат да им отидете и да ви кажат ,че трябва да дадете 1000лв. за компютър , който те ще оправят с една студена спойка да кажем .

Публикувано на: 05 Дек 2010 23:21
от sheha
hm
аз изкарах точно едно кръгче из махалата със затапен маркуч защото при мен нещата бяха дори по зле от преди,след което го сложих обратно.
забелязах обаче че след като си оцапах доволно пръстите завирайки ги в дупките около дроселовата клапа и опитите ми да махна загара който имаше колата вече "забрави" за 600 оборта на празен ход и сега държи около 850 и гори по-малко...незнам защо но вече 2 пъти по 200км колата показа че е по икономична и върви по добре.

Публикувано на: 06 Дек 2010 12:18
от KingSteve
Тоя клапан там най-вероятно е сложен за икономия
В сервизната документация е посочен като Lean burn combustion system. Вероятно компа замесва бедна смес до 2500rpm и затова пуска по-малко въздух, а когато превиши 2500 влиза в "нормален" режим.
Не мисля обаче, че като е отворен клапана ще ми вдигне разход. Би трябвало времето, за което инжекторите пръскат да не се променя (не и преди 2500rpm, когато ECU го отваря).
след като си оцапах доволно пръстите завирайки ги в дупките около дроселовата клапа
Покара ли по-дълго време. Сега е по-студено и аз държа малко по-високи обороти?

Като имам малко повече свободно време и аз трябва да си купя 1 manifold cleaner, да разхвърля целия входен колектор и да оближа всичко, включително и ICV. Ако не помогне поне няма да навреди.