Проблеми с Toyota Corolla Verso 2.2 D-CAT 177hp
Публикувано на: 20 Ное 2018 13:06
Добър ден, казвам се Светослав. Искам първо да се извиня, че отварям отново подобна тема, но разберете, от 4-5 дни само това ми е в главата и не съм спрял да чета темите тук. Намерих много подобни коментари, но не успявам да се ориентирам добре. Компетенцията ми по автомобилите е да кажем базова... Карам по същество, защото често казано, найстина съм притеснен...
Миналата седмица купих два броя Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007г от Германия.
Ще ги нарека по цвят: Черната - на жена ми 235000км, Сивата - на майка ми 172000км.
Двете пристигнаха заедно, с пълна сервизна история от Toyota Germany. Вкарахме и двете в сервиз, обслужихме абсолютно всички видове масла и филтри, като дори поръчахме оригиналното масло на Toyota. От сервиза отговориха:
Сивата : Перфектни дюзи, перфектен ДПФ, перфектен съединител, избройха неща като генератор и др, който са били подменени с оригиналните в Германия. Общо взето, казаха " колата е в перфектно състояние". Цитат на механик "Рядко виждам такива коли внесени от вън, дори и от Германия"
Черната : цитирам " Ами тя е в по-добро състояние от Сивата! "
Регистрирахме едната, реших, че искам и двете да са с еднакви номера, и втората си чака реда за номера в Кат, като в момента е с временни номера.
Сивата:
Тръгнах към София. По пътя ми светна червена лампа за температура ( и двете нямат стрелка за температура на двигателя, а само лампа за студено и топло, като преди да е загряла, свети в синьо, като загрее изгасва, а като прегрее светва червено ) Веднага спрях, и установих, че е изхвърлила антифриза през малък маркуч под капачката на разширителния съд тръгващ наляво. В първия момент, си помислих, че маркуча се е измъкнал от някаде, защото по ръба на маркуча има следи от скоба. Не успях да намеря каде се включва този маркуч, долях антифриз, лампата изгасна, но изчезна парното. Сложих празната бутилка от антифриза отпред, за да следя количеството на изхвърляне. От София до Пловдив, без да светва лампата, спирах и връщах антифриза в разширителния съд два пъти, като цвета и консистенцията бяха неразличими от вида в който го наливах, и двата пъти количеството беше около 500мл. Когато колата се кара градско, не изхвърля течност, а само на извънградско. Парното си работи когато си поиска. Ту работи, ту не...
В сервиза казаха, че ще подходят по следния начин:
1. Смяна на капачката на разширителния съд: Сменихме я, няма промяна!
2. Смяна на термостата: Днес отказаха да сменят термостата! цитирам " Няма смисъл, не е това проблема! "
3. Смяна на гарнитура на главата, като дадоха предварителна цена от 50лв за гарнитура и 150 лв за труд или общо около 200лв , казаха, че поне 50 хиляди могат да дадат гаранция!
Днес отговора беше следния: Цитирам: " Този ремонт не е лек, колата трябва да остане при нас поне 10 дни, като за под 3000лв, няма да я пипнем! "
Да подчертая, че сервиза е един и двата разговора са водени в период от 5 дни. А разликата в казаното е огромна. От 200лв до 3000лв. Без да има никаква промяна в детайлите.
Черната:
При движение без значение градско или извънградско, от време на време светват следните лампи: Track OFF, VSC, Engine.
След консултация в сервиза, отговориха, че най-вероятния проблем е не добре затегната капачка на резервоара. Проблема идвал от липсата на някаква помпа, а тази капачка създавала налягане. Обясниха, че при зареждане на гориво, при затваряне, капачката трябва да "пукне" три пъти. Оказа се, че найстина капачката не беше стегната, стегнах я, и лампите изчезнаха.
Вчера тръгнах към Велинград, заредих до горе, стегнах капачката три пъти, малко преди Велинград, лампите светнаха отново. Няма промяна в управлението, вървенето и други. Дори се опитах да "завъртя гуми", не се получи. Беше валяло сняг, пътя беше мокър, умишлено опитвах да дестабилизирам колата, да поднесе или нещо такова... Не се получи, по мое некомпетентно мнение, системите работят. Лампите VSC, Track OFF, изгаснаха, отстана лампата Engine.
Извинявам се за дългия и повтарящ се пост. Благодаря на всички, който го прочетоха, Благодаря предварително на хората, които евентуално ще отговорят.
Моля за насока, препоръка и каквото сметнете за добре да споменете.
Миналата седмица купих два броя Toyota Corolla Verso 2.2 D-Cat 177hp 2007г от Германия.
Ще ги нарека по цвят: Черната - на жена ми 235000км, Сивата - на майка ми 172000км.
Двете пристигнаха заедно, с пълна сервизна история от Toyota Germany. Вкарахме и двете в сервиз, обслужихме абсолютно всички видове масла и филтри, като дори поръчахме оригиналното масло на Toyota. От сервиза отговориха:
Сивата : Перфектни дюзи, перфектен ДПФ, перфектен съединител, избройха неща като генератор и др, който са били подменени с оригиналните в Германия. Общо взето, казаха " колата е в перфектно състояние". Цитат на механик "Рядко виждам такива коли внесени от вън, дори и от Германия"
Черната : цитирам " Ами тя е в по-добро състояние от Сивата! "
Регистрирахме едната, реших, че искам и двете да са с еднакви номера, и втората си чака реда за номера в Кат, като в момента е с временни номера.
Сивата:
Тръгнах към София. По пътя ми светна червена лампа за температура ( и двете нямат стрелка за температура на двигателя, а само лампа за студено и топло, като преди да е загряла, свети в синьо, като загрее изгасва, а като прегрее светва червено ) Веднага спрях, и установих, че е изхвърлила антифриза през малък маркуч под капачката на разширителния съд тръгващ наляво. В първия момент, си помислих, че маркуча се е измъкнал от някаде, защото по ръба на маркуча има следи от скоба. Не успях да намеря каде се включва този маркуч, долях антифриз, лампата изгасна, но изчезна парното. Сложих празната бутилка от антифриза отпред, за да следя количеството на изхвърляне. От София до Пловдив, без да светва лампата, спирах и връщах антифриза в разширителния съд два пъти, като цвета и консистенцията бяха неразличими от вида в който го наливах, и двата пъти количеството беше около 500мл. Когато колата се кара градско, не изхвърля течност, а само на извънградско. Парното си работи когато си поиска. Ту работи, ту не...
В сервиза казаха, че ще подходят по следния начин:
1. Смяна на капачката на разширителния съд: Сменихме я, няма промяна!
2. Смяна на термостата: Днес отказаха да сменят термостата! цитирам " Няма смисъл, не е това проблема! "
3. Смяна на гарнитура на главата, като дадоха предварителна цена от 50лв за гарнитура и 150 лв за труд или общо около 200лв , казаха, че поне 50 хиляди могат да дадат гаранция!
Днес отговора беше следния: Цитирам: " Този ремонт не е лек, колата трябва да остане при нас поне 10 дни, като за под 3000лв, няма да я пипнем! "
Да подчертая, че сервиза е един и двата разговора са водени в период от 5 дни. А разликата в казаното е огромна. От 200лв до 3000лв. Без да има никаква промяна в детайлите.
Черната:
При движение без значение градско или извънградско, от време на време светват следните лампи: Track OFF, VSC, Engine.
След консултация в сервиза, отговориха, че най-вероятния проблем е не добре затегната капачка на резервоара. Проблема идвал от липсата на някаква помпа, а тази капачка създавала налягане. Обясниха, че при зареждане на гориво, при затваряне, капачката трябва да "пукне" три пъти. Оказа се, че найстина капачката не беше стегната, стегнах я, и лампите изчезнаха.
Вчера тръгнах към Велинград, заредих до горе, стегнах капачката три пъти, малко преди Велинград, лампите светнаха отново. Няма промяна в управлението, вървенето и други. Дори се опитах да "завъртя гуми", не се получи. Беше валяло сняг, пътя беше мокър, умишлено опитвах да дестабилизирам колата, да поднесе или нещо такова... Не се получи, по мое некомпетентно мнение, системите работят. Лампите VSC, Track OFF, изгаснаха, отстана лампата Engine.
Извинявам се за дългия и повтарящ се пост. Благодаря на всички, който го прочетоха, Благодаря предварително на хората, които евентуално ще отговорят.
Моля за насока, препоръка и каквото сметнете за добре да споменете.