Страница 8 от 9

Публикувано на: 09 Май 2010 00:02
от Kiki
LEXUS написа: На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
Евала bow.gif bow.gif
Сега оня който си мисли, че ни дразни, ще каже, че е изключение. biggrin.gif
Само че той не знае, че ние не ядем доматите с корените и си знаем какви са ни количките. tongue.gif smile.gif

Публикувано на: 09 Май 2010 00:05
от LEXUS
fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
Твоите неверни,празни приказки си ги дрънкай пред другите неосведомени коне с капаци от Фолксваген-Ауди-Мерцедес форумите. А крайно време е да погледнете с широко отворени очи германските задължителни технически прегледи-най-строгите в света ТЮВ какво сочат-че по първите места са само японци,а при коли над 10 години отново Само Тойота и Мазда,Субару,Хонда са по първите места. Чети TUV момче, те германските инженери признават,че най-здравите коли в света са японски. Немските отдавна са трошки . Нещо май не знаеш ,че сме 2010 година ,а не 62-ра!
И Авто-Билд признават японците за номер 1. Японските коли са много по-здрави от немските. Всички организации го сочат, начело с обективните германски технически прегледи на немския автопарк TUV !!! Във всички възрастови категории и при всички километри японските коли дават много по-малко повреди от немските. Това е безспорно!

Публикувано на: 09 Май 2010 00:11
от Kiki
LEXUS написа:Чети TUV момче
Ако така чете както пише, ще му е много трудничко да го направи! :whistle:

Публикувано на: 09 Май 2010 00:13
от LEXUS
Kiki :thumbsup:

Публикувано на: 09 Май 2010 08:46
от Vesko
LEXUS написа:
fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
И аз имах един авенсис 1. Ама беше отдавна и веднъж му смениха предните амортесьори на около 250000км.

Публикувано на: 09 Май 2010 16:28
от nov
LEXUS написа:
fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:

Публикувано на: 09 Май 2010 16:31
от nov
LEXUS написа:
fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!
Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.

Публикувано на: 09 Май 2010 16:35
от Kiki
nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.

Публикувано на: 09 Май 2010 19:14
от diver
Kiki написа:Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.
нещо па си у грешка...

Публикувано на: 09 Май 2010 20:58
от nov
Kiki написа:
nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.
wacko.gif :whistle: wacko.gif :whistle: laugh.gif

Публикувано на: 09 Май 2010 21:31
от fiki
явно не сте виждали коли в истинска експлоатация, а аз съм виждал и фордове на 350000 без сменяни амортисьори, но това не ги прави по-добри от ГОЛФОВЕТЕ,виждал съм и тойоти,който на 200000 харчат повече масло отколкото нафта и рядко се вижда японец на 300000 без отваряни скорости.
МНОГО ИМАТ ДА УЧАТ ОТ НЕМЦИТЕ, АМА МНОГО.

Публикувано на: 09 Май 2010 21:32
от Kiki
nov написа:
Kiki написа:
nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните :thumbsup:
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.
wacko.gif :whistle: wacko.gif :whistle: laugh.gif
Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези! :tongue9:

Публикувано на: 09 Май 2010 21:43
от nov
Kiki написа:
nov написа:
Kiki написа:
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.
wacko.gif :whistle: wacko.gif :whistle: laugh.gif
Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези! :tongue9:
Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти? :tongue7:

Публикувано на: 09 Май 2010 21:48
от slowtraveler
Ха ха fiki, да не си от Перник бе човек laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Гоуфо та Гоуфо....
Споко - като пораснеш, може да си вземеш някоя истинска кола laugh.gif
Явно информацията за лошото качество на европейските и немските комплектоващи си я пусна между ушите...
Имах Авенсис - наистина на 30х.км започна да гори масло като световно.
Гаранционно му правиха основен ремонт заради прословутите немци - сегментите бяха немски и некачествени....
Фирмата БОШ пък съм я вписал на първо място като боклуци..
Писал съм тук и за моя приятел - немец, който за 1г успя да бракува два чисто нови двигателя на Мерцедеса МЛ420cdi (втория път заедно със самия автомобил, защото се запали).
Та не ми обяснявай, че някой трябва да се учи от друг - всеки има трески за дялане.
Не знам колко автомобила си карал до момента, и какъв опит имаш, но мога да те уверя, че през ръцете ми са минали доста автомобили и съм ги експлоатирал не като луксозна вещ, а по предназначение - да ме придвижват от точка в точка бързо, безпроблемно и по възможност - евтино.
Та личния ми опит сочи, че японците (произведените в япония автомобили) са с много добро качество, добре премислени, енергономични, удобни за шофиране автомобили. Което не може да се каже например за ергономиката на една немска А класа (не съм карал по-големите класове)..

Публикувано на: 09 Май 2010 21:49
от LEXUS
fiki написа:явно не сте виждали коли в истинска експлоатация, а аз съм виждал и фордове на 350000 без сменяни амортисьори, но това не ги прави по-добри от ГОЛФОВЕТЕ,виждал съм и тойоти,който на 200000 харчат повече масло отколкото нафта и рядко се вижда японец на 300000 без отваряни скорости.
МНОГО ИМАТ ДА УЧАТ ОТ НЕМЦИТЕ, АМА МНОГО.
Какви фордове, кви пасати. Хайейса за 410000км. няма една част сменена по ходова част, както и по целия бус! Има ли фордове или Фолксвагени за близо половин милион километра всичко да им е както е излезнал от завода!? Щото при Тойота е така. По Хайейса е сменяно само една втулка на кормилния прът и каре. Това е за 410000км. Немците имаът да се учат от японците ,а не обратното!!!! Ти само драскаш без факти, айде карай голфа и като стигнеш 500000км. без ремонт по нищо по него ,пак драскай тук!