ЕвалаLEXUS написа: На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.


Сега оня който си мисли, че ни дразни, ще каже, че е изключение. biggrin.gif
Само че той не знае, че ние не ядем доматите с корените и си знаем какви са ни количките.


ЕвалаLEXUS написа: На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.
Твоите неверни,празни приказки си ги дрънкай пред другите неосведомени коне с капаци от Фолксваген-Ауди-Мерцедес форумите. А крайно време е да погледнете с широко отворени очи германските задължителни технически прегледи-най-строгите в света ТЮВ какво сочат-че по първите места са само японци,а при коли над 10 години отново Само Тойота и Мазда,Субару,Хонда са по първите места. Чети TUV момче, те германските инженери признават,че най-здравите коли в света са японски. Немските отдавна са трошки . Нещо май не знаеш ,че сме 2010 година ,а не 62-ра!fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
И аз имах един авенсис 1. Ама беше отдавна и веднъж му смениха предните амортесьори на около 250000км.LEXUS написа:Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
На вуйча ми 124-ката е на 650к + и бас ловя че може да ти дърпа Хаяс-а и по нангоре и по нанадоле biggrin.gif .А зимата къ пали ше ти направа клипче да си го гледкаш на -25.Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишнитеLEXUS написа:Аз имам ,защо? Toyota Hiace 2.4D говори ли ти нещо. Ще ти дърпам Пасатите с нея и при -20 зимата да ти палнат! На 410000км. даже е с оригиналните амортисьори предните.fiki написа:има ли някой от вас тойота на 300-400000км
Уееееееееко Бръкаш, вече има и БМВ 130И, което дели първо място с Маздата и Приуса, виж в това списание което мразиш къде е прословутия Авенсис!Моя майстор е много прав като казва "Не започва ли номера на рамата с буквичката J всичко е бошлаф и май е прав.LEXUS написа:И Авто-Билд признават японците за номер 1.безспорно!fiki написа:ипонското е по-хубаво ама за малко.никога една японка неможе да издържи на натоварването на един немец
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните
нещо па си у грешка...Kiki написа:Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Kiki написа:Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните
Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези!nov написа:Kiki написа:Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.nov написа:Отвори си млако очите момче-ония Тойоти нямат нищо общо със сегашните както и тия Мергели с предишните![]()
![]()
![]()
laugh.gif
Примери бол мога да ти ги дам оттука до Захарна фабрика и обратно през Обеля, нали не се опитваш да ми кажеш че само Тойота ги прави 180к. У СОФИЯТА без ремонти?Kiki написа:Мажеш да въртиш очички и да се лезиш колкото си искаш, но когато караш една кола в град като София 180 000км. и забравиш къде се намират сервизите, тогава ми се лези!nov написа:Kiki написа:
Това важи в по-голяма степен за Мерцедесите, защото ги няма никъде в класациите, докато Тойотите са на челните места ВИНАГИ, въпреки "сериозните" проблемите, които им се предписват.![]()
![]()
![]()
laugh.gif
Какви фордове, кви пасати. Хайейса за 410000км. няма една част сменена по ходова част, както и по целия бус! Има ли фордове или Фолксвагени за близо половин милион километра всичко да им е както е излезнал от завода!? Щото при Тойота е така. По Хайейса е сменяно само една втулка на кормилния прът и каре. Това е за 410000км. Немците имаът да се учат от японците ,а не обратното!!!! Ти само драскаш без факти, айде карай голфа и като стигнеш 500000км. без ремонт по нищо по него ,пак драскай тук!fiki написа:явно не сте виждали коли в истинска експлоатация, а аз съм виждал и фордове на 350000 без сменяни амортисьори, но това не ги прави по-добри от ГОЛФОВЕТЕ,виждал съм и тойоти,който на 200000 харчат повече масло отколкото нафта и рядко се вижда японец на 300000 без отваряни скорости.
МНОГО ИМАТ ДА УЧАТ ОТ НЕМЦИТЕ, АМА МНОГО.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта