Публикувано на: 18 Ное 2009 23:48
Извинетеме за офтопика но явно световното автомобилостроене е починало някаде през 96-99.....дано да греша 

То за правене - лошо няма ако имаш условия и желание...didak написа:молко помощ за сръчните, желаещи да намалят валеряна: http://www.toyotaownersonline.com/parts ... e/diy.html
Както правят повечето, които сами си сменят маслото. Хвърлят го където им паднеslowtraveler написа:То за правене - лошо няма ако имаш условия и желание...didak написа:молко помощ за сръчните, желаещи да намалят валеряна: http://www.toyotaownersonline.com/parts ... e/diy.html
Техническото обслужване общо взето е фасулска работа (освен смяната на ангренажен ремък, където се изискват известни познания и повишено внимание).
Но какво става с гаранцията????![]()
И ако нямаш печка какво ще го правиш отработеното масло?
shtephan написа:А по повод каубойте-да бе велики сте там в във УСА
,АМА СТИГА ,ЧЕ МИ СЕ ПОВДИГА ВЕЧЕ.едно време бяха руснаците сега американците все гледахме как те го правят.Производителя е казал какво се прави и как и от кого за да ти важи гаранцията.Колите в европа са скъпи -да и поддръжката е скъпа и застраховките са скъпи,ми мизерници сме но ентусиясти при това технически грамотни - аз съм тъп инженер от бялата раса и от опит съм убеден ,че всяка техника била тя даже американска и руска иска подходяща поддръжка.Имам две доказателства в гаража от посочените,просто за спомен.