Страница 69 от 83
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:03
от planetarydrive
Тази прозорливост от участника от Козлодуй, приемам като особен вид хумор.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:07
от Hursa
А това води до разочарование на тези, които са ги послушали. Просто защото в техниката, обикновено всяко нещо си има своите плюсове, но си има и минуси. Важно е да се вземе възможно по-трезва преценка на база оценка на тези "плюсове" и "минуси" - спрямо това което търси конкретния потребител.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:17
от biro
planetarydrive написа: ↑10 Окт 2021 17:07
Няма CVT при хибрида на Тойота,няма в трансмисията ремъци,ластици и др.подобни.Отдавна хибридите на Тойота,не създават усещането на ластик при ускорение.Да произведени са предимно в Япония.Не съм чувал за турско производство на модел.Не харчат много на магистрала-тъкмо обратно-оказва се ,че с фокусите,които правят даже и на високи скорости харчат около1-2л. по-малко от аналогични бенз.мотори.А че ТСИтата повишават значително разхода на магистроло май не са лъжа.Нито разходът ме е накарал да купя хибрид,макар че беше неочаквоно голям бонус.Още по-малко еко-фантасмагории.
Това е перфектна авт.скоростна кутия.Липсва дразнещи екстри като стартстоп.
Работата на място на климатика, половин час без включен мотор е приятна екстра.
А даброто возене ,стабилността на новите модели е друга опорна точка.
Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
Колега и ти си заблуден. За държавата на производство. В Турция се правят масово хибридите. Примерно моята хибридка там е правена.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:18
от Hursa
Смятам, че е по-добре автомобила да надхвърли очакванията, отколкото потребителя да се разочарова четейки реплики превъзнасящи качествата на марката или конкретен модел и избирайки с подобни очаквания.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:31
от ТТодоров
planetarydrive, колега - 1.6 двигателя 132кс го правят в Китай. Королата и преди това Ауриса се сглобяват в Турция.
Това отдавна не е самурайски меч, кован в някоя Японска планина, а глобална корпорация търсеща печалби.
Сега дали eCVT се прави в Япония - Божа работа, ти сигурен ли си?
dracunculus написа: ↑10 Окт 2021 17:34
Защо от Тойота не променят това име на трансмисията ми е неясно
те първо да сменят бутона за настройка на огледалата, че е същия от 2001
Hursa написа: ↑10 Окт 2021 19:01
Нямам проблеми. Затова и пак избрах тойота. Просто "феновете" (заслепените такива) на която и да е марка се прехласват по своята избраница, виждат я като нещо от фантазиите.
точно казано !
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:31
от Hursa
travelboy1965 написа: ↑10 Окт 2021 18:53
Гледам,че все пишеш против хибридните тойоти пък караш такава.Сподели какви са ти проблемите.Няма нужда от недомлъвки.
На кой ще повярвате? Нима на някой, който пише "розови" реплики за автомобилите на тойота и оплюващи други споменати марки.

Същото разбира се, се отнася - ако пишете и във форум на друга марка.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:36
от travelboy1965
Hursa написа: ↑10 Окт 2021 19:31повярвате
Ти пък.Те на Слави Трифонов повярваха.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:40
от ТТодоров
Hursa написа: ↑10 Окт 2021 19:31
На кой ще повярвате? Нима на някой, който пише "розови" реплики за автомобилите на тойота и оплюващи други споменати марки.
е ... ние в Шкода форума му написахме и плюсове и минуси, но явно не само на нас не вярва
и да ... като искаш по-добро окачване ти казахме вземаш Октавия над 150кс - там са с многораменно.
и все пак - аз написах и в кои случаи да вземеш Королата пред Октавия. Surprise, surprise още не са ме изгонили за тази реплика - хората са относително толерантни.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 19:53
от memorex
Multilink+4x4+hp
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 20:34
от travelboy1965
Имам идея.Тойота и Шкода форумите да се обединят под името ТоШко.И предвиждам такава дискусия,че само си викам дано дано.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 21:28
от ТТодоров
travelboy1965 написа: ↑10 Окт 2021 20:34
Тойота и Шкода форумите да се обединят под името ТоШко
това беше добро
почвам да вярвам, че няма нищо случайно. Лека вечер

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 21:57
от ufer
То така като тръгне - ОпТоШко...

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 22:12
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
ТТодоров написа: ↑10 Окт 2021 19:40
като искаш по-добро окачване ти казахме вземаш Октавия над 150кс - там са с многораменно.
Зависи какво се търси... Комфортът и 'доброто окачване' не винаги вървят ръка за ръка.
Последните ми автомобили бяха с многозвенно отзад. Някои с двойни носачи отпред, а сега - макферсън...
Возия - единият бе с 'по-лошо окачване' от гледна точка на комфорта в сравнение със стария ми Авенсис.. Другият автомобил - с по-добро, ама той бе с 1300кг по-тежък от Авенсиса, че и с въздушно окачване... Не бих причислил Октавията към 'комфортните автомобили'...
Как е хибрида на Шкода?

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 22:34
от ТТодоров
Аз лично не бих купил - бета тестер няма да ставам. Ако търся хибрид ще купя Тойота или Лексус. Но не търся хибрид - за мен е прекалено усложнен и излишно тежък - батерии, тоци, генератори, пък и ДВГ.
Но всеки си има глава на раменете да си дава парите за каквото иска.
Ако търся обаче по-пъргава кола по-скоро ще гледам чист бензин двойка турбо. Нещо, което Тойота имат само в Лексус, доколкото съм видял. Шкода имат също добър двигател там с модификации 220-230-245-280кс (след 2014та),
Кое бих избрал - ако ще давам 120к - Lexus NX 2.0T. Ако не - Октавия vRS.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 10 Окт 2021 22:55
от slowtraveler
Това потвърждава непознаването на хибридната система...
Реално хибридната система е доста по-проста отколкото конвенционален автомобил. Което се доказва и от присъствието в челните места по 'здравина' на автомобила..
За пъргава кола - ами карал съм по-мощните хибридни модели на Тойота и Лексъс - 200+к.с. (РАВ-ката), и Лексъси 270+к.с., 360+к.с., 440+к.с....
Ами хибридът не е 'непъргав' в тези изпълнения

Да, усещането му не е толкова 'агресивно', но при правилните настройки (например supersport) си ставаше доста 'остър' и позволяващ доста агресивно шофиране... Да, далеч от GTR и т.н. - но там говорим за съвсем друга идея на автомобила - далеч от комфортното 'круизване'..
Шкодичката (с най-добри чувства - започнал съм шофирането на Шкода 1000МБ

) си е нискобюджетно решение (доколкото това може да се каже за който и да е съвременен автомобил), доста далеч от идеологията на Тойота включително за хибридите..