Страница 68 от 134

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 08 Яну 2020 18:58
от Митхат
ppeneva написа: 08 Яну 2020 18:44 всеки автоматик тръгва напред като му пуснеш спирачката
Ако актуаторът е позициониран правилно,инициализацията която се провежда от блока е в час то тогава тръгват и ММТ-та.иначе не. :thumbsup:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 18:51
от valeriognyanov
Здравейте, моля колегата Petar555 да се свърже с мен (ако има време и желание, разбира се smile.gif ). Имам няколко въпроса относно проблем с ММТ кутията. Нов съм във форума и не мога да пиша лични съобщения. Хубава вечер на всички! :cheers:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 20:12
от Shishkovi
Някой, колега може ли да сподели, дали кутиите ММТ при Ярис са еднакви с тези при Корола и Айрис? Нашата кола е Ярис Д4Д с ММТ и от прочетеното трябва да съм подготвен за повреди ! Лека вечер ! :cheers:

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 20:48
от Shift
Кутийте са еднакви, актуаторите/които са проблемния възел/ на самите кутии на всички модели с ММТ са различни в зависимост от годината на произвоство.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 21:26
от Petar555
valeriognyanov написа: 09 Яну 2020 18:51 Здравейте, моля колегата Petar555 да се свърже с мен (ако има време и желание, разбира се smile.gif ). Имам няколко въпроса относно проблем с ММТ кутията. Нов съм във форума и не мога да пиша лични съобщения. Хубава вечер на всички! :cheers:
Здравейте, с удоволствие, но нека да е другата седмица.
Пишете ми на лични.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 21:29
от Petar555
Shift написа: 09 Яну 2020 20:48 Кутийте са еднакви, актуаторите/които са проблемния възел/ на самите кутии на всички модели с ММТ са различни в зависимост от годината на произвоство.
Кутиите са два модела, всяка с по две разновидности.
Актуаторите са два вида механични и един хидравличен. Компютрите са много.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 22:20
от ppeneva
Днес много необичайно колата превключи от втора скорост директно на четвърта. Трябва ли да съм притеснена? rolleyes.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 22:37
от Petar555
Не. При рязко ускорение се случва. Особено ако не я карате на ръчен режим често.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 09 Яну 2020 23:35
от Shishkovi
Колега ,Петър, а препоръчително ли е да използваме ръчния режим? Пробвал съм го и не е лош! Харесва ми това,че много добре преценя кога да свали предавката, когато намаляваш скоростта например. Разбира се карам на автоматичния режим и започна все повече да ми харесва! Вярно е, че не е истински автоматик, но е отличен заместител! bow.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 07:50
от Petar555
Ръчният режим е алтернатива, особено за планинско каране. Мен лично ме "боли сърцето", ако трябва да карам нагоре по баир със завои и да натискам спирачката, вместо да свалям предавки в началото на завоите. Иначе в града - автоматичен. :D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 08:28
от slowtraveler
Ползването на ръчен режим зависи от професионализма на шофьора, докато автоматика си работи според професионалния поглед на конструктора...
Предишният ми автоматик много добре отработваше горепосочената ситуация и сваляше автоматично до 3-4 предавки при нужда ако наклонът е по-голям. Затова и след първите експерименти в ръчен режим реших, че и сам се справя повече от добре..
Не е ли реализирано нещо подобно (макар и навярно по-примитивно заради по-старото поколение) и при ММТ?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 08:51
от Митхат
Тук нещата са много.....черно ...бели.Няма го и хидротрансформатора.Ръчният режим за катерене и пускане е добър избор.Има случаи в които реално ако караш ръчка не би качил скорост нагоре.Обаче тъпото ММТ качва от 1 на 2 ти задържаш газта и то сваля пак на 1 и убива скороста на движение по наклона.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 08:57
от Shishkovi
Потвърждавам ситуацията при стръмно изкачване! На автоматичен режим не ми харесва момента, когато при втора натискам силно газта да набера и поддържам скорост40-50, но робота отива на трета и убива всичко детско в мен ! stretcher.gif

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 09:05
от slowtraveler
mfandakov написа: 10 Яну 2020 08:51 Тук нещата са много.....черно ...бели.Няма го и хидротрансформатора.
Въпросът е чисто софтуерен, и не зависи от конкретното изпълнение... При съвременните автоматици хидротрансформатора обикновено се ползва само при потегляне.
Добре е реализирана функцията и при по-новите хибридни лексъси висок клас (особено в спортен режим - редят предавките, като оборотите може и да не слязат под 4х.об/мин :) )...

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 10 Яну 2020 09:28
от Митхат
И софтуера не е перфектен/ меко казано/ и хидротрансформаторът който помага за плавното превключване както знаеш :thumbsup: липсва.