ентилегентно....Fido Dido написа:MNK написа: Сега някой колеги като са се набутали с ГИ, та дай всички да се набутват.
gaz+-
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пробвай по моята рецепта и ще ти гръмне 100% . Но не това е идеята де !MNK написа: И аз съм с обикновенна газова, и също намам проблеми. Вече около 10 хил. км. Вървенето е добро, разхода - 10 градско и 7-8 извънградско. Метални колктори, и без дебитомер съм. Королла Е 11 4Е-FE. Няма гърмежи, няма нищо. Сега някой колеги като са се набутали с ГИ, та дай всички да се набутват.
Ама какво значи някой са се набутали ?
Хората така са преценили и са избрали определно по-добрата технология . Друг е въпроса как е реализирана . Но реално няма никакви гаранций , че и само изпарителя ще ти го сложат читаво !
Опа намерих някаква доста добра оферта . Ето виж тука ако още не си се ориентирал : http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=111844
Абе, интилигентно
или не, по-важното е, че при избора за ГИ или обикновенно АГУ трябва да се отчитат няколко фактора - първият е дали на автомобила може да се монтира обикновенно АГУ или не. При tado това е възможно. Тогава идва финансовия въпрос - ГИ или обикновенното АГУ колко струва, колко ще се кара колата и колко ще е евентуалния разход. Аз споделям своя опит. Обикновенната АГУ не ми създава никакви проблеми. Пък всеки е свободен да направи избор. Ама съветите слагай непременно по-скъпото не са коректни.

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ама пич виж сега , значи в случая по-скъпото не е непременно по-скъпо просто щото е малко по-ново или по-лъскаво ! А защото технологично е много по-различно и предствлява един много по-сложен и скъп продукт.
Абсолютно разбираемо е да се препоръчва такова нещо отколкото да се връщаме в ерата на карбураторите !
Реално кой какви проблеми ще има се разбира след , като се сложи уредбата . И при двата варианта можеш абсолютно качествено да си взривиш колата !
Но дето вика един колега по-нагоре един път да ти гръмне в колектора и да ти изпочупи колата ( което се случва по една или друга причина ) и си го изплащаш инжекциона !
А ти и колегата , като сте с МАП сензори та да не би да държат до 100 бара ? Щото ако има сила да счупи пластмасов колектор съвсем спокойно ще направи и МАП-а на сол . Но поне той не е толкова скъп .
И ти не само , че не признаваш предимствата на по-новата технология ами и даже обявяваш , че хората дето са си сложили и то сполучливо такива с-ми са се преебали едва ли не и са се набутали и ся искат и нас да набутат?!?! Ами пич ти не си прав !
И аз съм карал 3 -години с обикновен изпарител и аз съм нямал никакви проблеми . Еми дай да спреме вноса на коли инжекциони защото карбураторите добре си бачкат и ние с тях проблеми нямаме ?
А и то по принцип когато човек тръгва да си слага газова трябва да си направи сметката . Само , че мисля , че колегата беше споменал нещо от сорта на 50 000 км . годишно . Което си е напълно оправдано .
Абсолютно разбираемо е да се препоръчва такова нещо отколкото да се връщаме в ерата на карбураторите !
Реално кой какви проблеми ще има се разбира след , като се сложи уредбата . И при двата варианта можеш абсолютно качествено да си взривиш колата !
Но дето вика един колега по-нагоре един път да ти гръмне в колектора и да ти изпочупи колата ( което се случва по една или друга причина ) и си го изплащаш инжекциона !
А ти и колегата , като сте с МАП сензори та да не би да държат до 100 бара ? Щото ако има сила да счупи пластмасов колектор съвсем спокойно ще направи и МАП-а на сол . Но поне той не е толкова скъп .
И ти не само , че не признаваш предимствата на по-новата технология ами и даже обявяваш , че хората дето са си сложили и то сполучливо такива с-ми са се преебали едва ли не и са се набутали и ся искат и нас да набутат?!?! Ами пич ти не си прав !
И аз съм карал 3 -години с обикновен изпарител и аз съм нямал никакви проблеми . Еми дай да спреме вноса на коли инжекциони защото карбураторите добре си бачкат и ние с тях проблеми нямаме ?
А и то по принцип когато човек тръгва да си слага газова трябва да си направи сметката . Само , че мисля , че колегата беше споменал нещо от сорта на 50 000 км . годишно . Което си е напълно оправдано .
da vi kaja 4estno na puntuto brah 5-meseca jdove s obiknovena gazova nastroiki zamervanij testove elkomove i kakvo li ne daje mi smeniha BRC-to s lovato i pak sa6tata kartina:)dokato ne namerih edno maistor4e dva reglaja na sluh i krai fiat4eto zapj kozata si saka pra4 ama pra4ovete sa deficit mai biggrin.gif
аз имах карина 2,0 с обикновено газово я карах 1 година (докато я продадох) и нямах проблеми.
сега съм с ГИ, имам си кабел и си я настройвам сам, като се отчетат разликите в колите разхода е 10% по нискък.
едно е да въртиш кранчетата като идиот и да се опитваш да оптимизираш нещата, друго е да се включиш с компа.
ГИ си има различни режими на работа, които се сменят с едно натискане на бутон.
можеш да си направиш да ти върви на едни обороти и да е икономична на други обороти изобщо по-прецизната настройка на ГИ ще ти свали разхода на газ в сравнение с нормално газово. друг е въпроса колко кадърно могат да ти настроят ГИ в сервиза...
в компа на някои ГИ има и аванс процесор, тогава разхода пада с още 5-10 %
отделно на карината така ми монтираха газовото, че изпарителя беше далеко от смесителя, и този дълъг маркуч яко забавяше всякакви ускорения (докато се напълни с газ) - при газовия инжекцион няма такива работи.
сега съм с ГИ, имам си кабел и си я настройвам сам, като се отчетат разликите в колите разхода е 10% по нискък.
едно е да въртиш кранчетата като идиот и да се опитваш да оптимизираш нещата, друго е да се включиш с компа.
ГИ си има различни режими на работа, които се сменят с едно натискане на бутон.
можеш да си направиш да ти върви на едни обороти и да е икономична на други обороти изобщо по-прецизната настройка на ГИ ще ти свали разхода на газ в сравнение с нормално газово. друг е въпроса колко кадърно могат да ти настроят ГИ в сервиза...
в компа на някои ГИ има и аванс процесор, тогава разхода пада с още 5-10 %
отделно на карината така ми монтираха газовото, че изпарителя беше далеко от смесителя, и този дълъг маркуч яко забавяше всякакви ускорения (докато се напълни с газ) - при газовия инжекцион няма такива работи.
Subaru Impreza 2,0
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 6 госта