Проблем с оборотите Корола 99
Проблем с оборотите Корола 99
Здравейте на всички. От скоро и аз вече съм един Тойота собственик. Купих си Королка 99 1.6 и я търкалям от началото на месеца. Приятен автомобил лесно се кара и бързо се свиква с него. Но преди седмица за пръв път ми се появи следният проблем. Като я запаля студена оборотите са ок, но като подам газ и после я пусна, оборотите за секунда падат ниско долу почти да изгасне и пак се дигат много бързо. Интересното е, че го прави и когато моторът е достигнал нормалната си работна температура. Един приятел ми каза, че и неговата Хонда го правела това и било някво моторче което се сваляло, смазвало и всичко било ок. Чудя се какъв може да е проблемът при мен филтър, помпа или не знам???
Поздрави,
Иво
Поздрави,
Иво
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Фев 2007 12:33
- Местоположение: София
Цеко, не го бъзикай човека - има си проблем и се притеснява.
Моето "решение" е преди да почне скъпата част с купуването, имах вече 2 случая когато се оказа че има датчик за температура който влияе на оборотите на празен ход но няма антифриз до него ... остави другото ами си е и опасно за мотора без антифриз !
http://www.aeu86.org/viewtopic/bouncing-idle-/p/80914
Ето го и единия от случаите. По-лесно е елементарна проверка отколкото смяна на части за ХХХ лева.
Моето "решение" е преди да почне скъпата част с купуването, имах вече 2 случая когато се оказа че има датчик за температура който влияе на оборотите на празен ход но няма антифриз до него ... остави другото ами си е и опасно за мотора без антифриз !
http://www.aeu86.org/viewtopic/bouncing-idle-/p/80914
Ето го и единия от случаите. По-лесно е елементарна проверка отколкото смяна на части за ХХХ лева.
Почти бях сигурен за завъртането, но вече съм убеден. biggrin.gifdoggy_real написа:Да бе , и се завърташ на пети:)
Моята също е '99 корола, и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Тъй че, ако не ти пречи, карай си я така още известно време, и ако почне да дава по-сериозно отклонение, тогава се допитай до майстор, но !!! В НИКОЙ СЛУЧАИ ТМ АУТО!!!
Но с ТМ АУТО ме стаписа наистина. Аз принципно бях решил точно това да направя да я карам и ако продължи да я водя в ТМ ама ти ме разколебаваш малко. Какви са ти доводите да не я водя в ТМ?
Мерси много за линка!jamie написа:Цеко, не го бъзикай човека - има си проблем и се притеснява.
Моето "решение" е преди да почне скъпата част с купуването, имах вече 2 случая когато се оказа че има датчик за температура който влияе на оборотите на празен ход но няма антифриз до него ... остави другото ами си е и опасно за мотора без антифриз !
http://www.aeu86.org/viewtopic/bouncing-idle-/p/80914
Ето го и единия от случаите. По-лесно е елементарна проверка отколкото смяна на части за ХХХ лева.
Видях го видеото което пича е качил, обаче моят проблем не е такъв на него му играят постоянно оборотите а на мен като е студена и като е в нормална работна температура понякога просто за секунда ги сваля почти да изгасне и после заковава на 900 или ако е студена на 1 и малко ама не мърдат повече. Просто при подаване на гас като я пуснеш при връщане на оборотомера сваля ниско долу за секунда и после заковава на колкото трябва да е и не мърда.
Поздрави,
Иво
И при мен ги прави тия шашкании от време на време.Понякога се оправя сама ,но в повечет о случаи се оправя след почистване на така нареченото "моторче" за празния ход.При мен се усеща най-ясно като загрее-стигал съм до положение при което винаги изгасва след като е била на обороти и пусняш рязко "газта".Незнам как изглежда този чарк при теб,но едва ли е много сложно.Обикновено мястото му е около дроселовата клапа и като цяло прави байпас на дросела когато е затворен.Ако не ти се разглобява пробвай с почистващ спрей за карбуратори .Огледай за по голям отвор по тръбата на всмукателите около дроселовата клапа и пръскай там.Виж и този линк:http://alflash.com.ua/idle.htmdoggy_real написа:.............. и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Т............
Успех

и аз карам същата и го има и при мен, ама аз си мислех че е нормално.както и да е това не ме дразни ама ми се е случвало като карам по магистралата примерно на 4500 оборота и виждам как стрелката ми играе (трепери) и след малко се оправя.някакви идей.
П.П.съжалявам че пиша в твоята тема за моите проблеми biggrin.gif
П.П.съжалявам че пиша в твоята тема за моите проблеми biggrin.gif
При какво гориво ?dap написа:и аз карам същата и го има и при мен, ама аз си мислех че е нормално.както и да е това не ме дразни ама ми се е случвало като карам по магистралата примерно на 4500 оборота и виждам как стрелката ми играе (трепери) и след малко се оправя.някакви идей.
П.П.съжалявам че пиша в твоята тема за моите проблеми biggrin.gif
Мерси много за отговора!!!kristian написа:И при мен ги прави тия шашкании от време на време.Понякога се оправя сама ,но в повечет о случаи се оправя след почистване на така нареченото "моторче" за празния ход.При мен се усеща най-ясно като загрее-стигал съм до положение при което винаги изгасва след като е била на обороти и пусняш рязко "газта".Незнам как изглежда този чарк при теб,но едва ли е много сложно.Обикновено мястото му е около дроселовата клапа и като цяло прави байпас на дросела когато е затворен.Ако не ти се разглобява пробвай с почистващ спрей за карбуратори .Огледай за по голям отвор по тръбата на всмукателите около дроселовата клапа и пръскай там.Виж и този линк:http://alflash.com.ua/idle.htmdoggy_real написа:.............. и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Т............
Успех
Мисля, че това е проблема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта