Здравейте,
Решил съм да си взема MR-2. Гледах няколко и все не ми харесваха. Последната е тази http://www2.mobile.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details (1994г. 2.0 16 156к.с.). От Италия - външно долу горе добре, но ДВГ запали на 2-3 цилиндъра(беше си студен), без изгоряло масло, само миришеше на бензин. След около 10мин работа на място заработи нормално. Имаше си и масло по него отпред в дясно.
Ако знаете да ми кажете:
1. Дали става въпрос за свещи/кабели или е нещо по сериозно, идея откъде може да тече маслото?
2. Ако някой има впечатления от конкретната кола - да сподели.
3. Насочете ме към някой свестен сервиз в София, където могат да направят диагностика на колата и необходимото обслужване.
4. Ориентировъчни цени за свещи, кабели, ремъци, съединител за модела.
Ако някой продава MR2 (след 92г) също да пише.
Благодаря предварително!
Помощ за MR-2
бате такива коли като МР2 най малко в БГ трябва да ги търсиш !!!! За тази незнам нищо но съм сигурен ,че не е случайна и толкова читава колкото изглежда , все пак ние българите сме майстори на измамата.Иначе успех с покупката това найстина е кола която си заслужава.Друга в класа и може да ти предложа Honda CRX след 95-6 год. 160 кончета върви повече от мр2-ката по нова е на години и ще я намериш на прилични парички и много запазени има 

кара:Honda Civic 6 gen.(1998) 1.4Is 90 катъра 

Аха...остава да беше и със задно....Bulverde написа:бате такива коли като МР2 най малко в БГ трябва да ги търсиш !!!! За тази незнам нищо но съм сигурен ,че не е случайна и толкова читава колкото изглежда , все пак ние българите сме майстори на измамата.Иначе успех с покупката това найстина е кола която си заслужава.Друга в класа и може да ти предложа Honda CRX след 95-6 год. 160 кончета върви повече от мр2-ката по нова е на години и ще я намериш на прилични парички и много запазени има

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колега моята я видя вече в сайта.Малко цени от "TOYOTA"
-палец-30
-дистр.капачка -70
-свещи.само платина-150
-кабели-130
-бенз.филтър-70
-труд-по 16лв/час без ДДС
-диагностика 2часа
-нерви за тебе-2 дена
Всичко това са мои лични и служебни /караме и служебни-новички са/впечатления от сервизите в Бургас,Варна ,Габрово и Русе.
Къде ли не сме ходили заради сервиза на служебните.
Ако можеш свържи се преди да я купиш с някой собственик на такава и виж какво той ще ти покаже да гледаш.Аз лично имах един куп напукани маркучета за разни вакуми и т.н.Виж Генератора-ако ти кажат че свири ремък-не е вярно-лесно се мокри и бързо изгаря,ама безвъзвратно.Рециклиран с гаранция-150лв.И моята е леко мазна ,но не пипа масло,затова нямам и намерение да я отварям.Като цяло -страшен мотор,стига да не го държиш много време над 7000об/м.Успех в избора.
-палец-30
-дистр.капачка -70
-свещи.само платина-150
-кабели-130
-бенз.филтър-70
-труд-по 16лв/час без ДДС
-диагностика 2часа
-нерви за тебе-2 дена
Всичко това са мои лични и служебни /караме и служебни-новички са/впечатления от сервизите в Бургас,Варна ,Габрово и Русе.
Къде ли не сме ходили заради сервиза на служебните.
Ако можеш свържи се преди да я купиш с някой собственик на такава и виж какво той ще ти покаже да гледаш.Аз лично имах един куп напукани маркучета за разни вакуми и т.н.Виж Генератора-ако ти кажат че свири ремък-не е вярно-лесно се мокри и бързо изгаря,ама безвъзвратно.Рециклиран с гаранция-150лв.И моята е леко мазна ,но не пипа масло,затова нямам и намерение да я отварям.Като цяло -страшен мотор,стига да не го държиш много време над 7000об/м.Успех в избора.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: emo_772000, Google [Bot] и 5 госта