ФИЛТЪР КЛИМАТИК
При CarinaE филтърните елементи са също два и сепоставят един наддруг, като първо се поставя този със П-образна форма,само че П-то е обърнато обратно (|_|),и се повдига нагоре след което се поставя долната-правоъгълна-част.Мястото за поставяне е също до педала на газта.Двата елемента имат в единия си край издатък(ухо) който при монтажа трябва да е към педала на газта.Издатъците служат за по-лесно изваждане на елементите при тяхната смяна.
CARINA E 4A-FE LB
Filtura za Carina/Avensis/Picnic e ot 2 otdelni chasti kolega!dvmarkov написа:na men mi se nalaga skoro da smenqm filtyra ot edna 4ast e ima na simeon i e 40 lv kakto kaza kolegata se sgyva nalqvo 6toto az moq probvah da g onabutan otdqsno ama hahah be6e dosta trudno. Systoi se samo ot edna 4ast koqto se sgyva na 3. ob6to vzeto smqnata e 10 min rabota
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Голям срам, колеги!
Когато купих колата - на 120 х км, поръчах в ТМ Ауто и ми смениха филтъра на купето. За съжаление не усетих никакво съществено подобрение в работата - и на отопление и на охлаждане.
И си мислех, че просто на тази Корола 1,4 VVTi 2001 така си е слаба тая уредба...
Днес, няколко десетки хиляди км по късно, все -пак го открих къде е и го смених. Настъпи коренна промяна в охлаждащата способност, въпреки, че смятам, че количаството охладителна течност в системата ми е малко по-малко от нормалното! От Слатина до Младост пуснах да охлажда на втора степен, много скоро намалих на първа и като слязохме от колата (19.30 ч) от вън изглеждаше, че влизаме в задушна баня!...
Освен че смених филтъра, успях с доста старание да изгреба с пръсти и нокти огромно количество боклуци от областта пред филтъра. Вероятно дори и в ТМ Ауто да са ми сложили нов филтър на времето, изобщо не са чистили нищо наоколо...
Нищо, сега работи "кат' фарфорь", а и парното ще е по-силно!
Когато купих колата - на 120 х км, поръчах в ТМ Ауто и ми смениха филтъра на купето. За съжаление не усетих никакво съществено подобрение в работата - и на отопление и на охлаждане.
И си мислех, че просто на тази Корола 1,4 VVTi 2001 така си е слаба тая уредба...
Днес, няколко десетки хиляди км по късно, все -пак го открих къде е и го смених. Настъпи коренна промяна в охлаждащата способност, въпреки, че смятам, че количаството охладителна течност в системата ми е малко по-малко от нормалното! От Слатина до Младост пуснах да охлажда на втора степен, много скоро намалих на първа и като слязохме от колата (19.30 ч) от вън изглеждаше, че влизаме в задушна баня!...
Освен че смених филтъра, успях с доста старание да изгреба с пръсти и нокти огромно количество боклуци от областта пред филтъра. Вероятно дори и в ТМ Ауто да са ми сложили нов филтър на времето, изобщо не са чистили нищо наоколо...
Нищо, сега работи "кат' фарфорь", а и парното ще е по-силно!
Каквото сам си направя, никой не може...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Да, всеки знае какво става и с въздушен филтър и пр., но, като го сменях в ТМАуто, не усетих значителна разлика в работата на охладителната система преди и след... и аз си помислих, че на тая Корола просто и е слабо място... А то си е много добре измислено и изпълнено дори. За това и не го сменях сума време...
Както и да е, пиша тези неща в случай че и други колеги не са сменяли тоя филтър повече от 12 -13 х.км. или 2 години...
Да, под дървета ще се натрупа допълнително боклук, който задържа и влага.
Както и да е, пиша тези неща в случай че и други колеги не са сменяли тоя филтър повече от 12 -13 х.км. или 2 години...
Да, под дървета ще се натрупа допълнително боклук, който задържа и влага.
Каквото сам си направя, никой не може...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта