Ако не си го купил, не го вземай ако не си съгласен че е вечно твой.
Ако си го купил и не е активиран, го активирай на специфична за него пощенска кутия.
Ако си го купил и активирал - свиквай, че си в кюпа.
ELM327 е далеч от възможностите на този адаптер ако е точен аналог на моят. И всичко по-горе съм ти го писал на база ThinkCar Pro който май е прекратен, и следващите са осакатени спрямо него.
Според зависи от хардуера вътре руснаците ги флашват тия до Launch или "не помня какъв им беше техния си софтуер и сървър". Но руския софтуер се плаща на марка и на година, и не работи без абонамент по спомен. Ба всичкото отгоре cross-flash процедурата е необратима. Флашнеш ли го до нещо друго си остава такова каквото е префлашнато, и няма връщане назад. И си на милостта на руснаците. Аз им нямам вяра когато става дума за пари. Или опита ми е доста кисел когато са намесени в едно изречение руснак и пари.
Разбира се може да ме отсвириш и да си пробваш късмета.
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
- mapamop
- Мнения: 5244
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 163 пъти
- Получена благодарност: 606 пъти
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
- Мнения: 1467
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 361 пъти
- Получена благодарност: 94 пъти
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
Благодаря за съветите!
Сам се досетих отдавна за отделния account и e-mail.
Префлашват се версиите като твоя и следващите с https://diagzone.com/. Ограничението е да няма букви в серийния номер.
Таксата е поне наполовина спрямо тази за оригиналния софт. Освен това, след срока, всички функции си работят.
Само не се update-ват. Ако не греша, в него марките са достъпни без да се купуват поотделно.
Ediag Elite още не са го "разкостили", но май той е с буква в серийния номер.
Като написах ELM, имах предвид OBDII адаптери, обратно съвместими с AT команди ELM327.
Не базирани на оригиналния или клон на PIC18F2580.
Адаптерите на Vgate, OBDLink и доста други ползват специализирани IC STN, чиято архитектура и характеристики нямат нищо общо с остарелите чипове.
Имат си собствен набор ST команди, позволяващи дълго кодиране.
Примерно:
https://www.obdsol.com/downloads/stn1110_vs_elm327.pdf
https://www.obdsol.com/wp-content/uploa ... 120-ds.pdf
Новите адаптери имат и друго страхотно предимство - обновява се firmware от сайта на производителя на адаптерите.
Освен това изключително много зависи от приложението. Както и от самият ECU, но това вече е отделна тема.
Сам се досетих отдавна за отделния account и e-mail.
Префлашват се версиите като твоя и следващите с https://diagzone.com/. Ограничението е да няма букви в серийния номер.
Таксата е поне наполовина спрямо тази за оригиналния софт. Освен това, след срока, всички функции си работят.
Само не се update-ват. Ако не греша, в него марките са достъпни без да се купуват поотделно.
Ediag Elite още не са го "разкостили", но май той е с буква в серийния номер.
Като написах ELM, имах предвид OBDII адаптери, обратно съвместими с AT команди ELM327.
Не базирани на оригиналния или клон на PIC18F2580.
Адаптерите на Vgate, OBDLink и доста други ползват специализирани IC STN, чиято архитектура и характеристики нямат нищо общо с остарелите чипове.
Имат си собствен набор ST команди, позволяващи дълго кодиране.
Примерно:
https://www.obdsol.com/downloads/stn1110_vs_elm327.pdf
https://www.obdsol.com/wp-content/uploa ... 120-ds.pdf
Новите адаптери имат и друго страхотно предимство - обновява се firmware от сайта на производителя на адаптерите.
Освен това изключително много зависи от приложението. Както и от самият ECU, но това вече е отделна тема.
- slowtraveler
- Мнения: 6247
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
Ня времето имаше 'отворена вратичка' за Х-Диаг (май 2018-2019, открита и разпространявана безплатно от руснаците). Tака сам си инсталирах версия на Launch Pro с файловете за всички автомобили до Февруари 2018.... Така бях направил и комплект за приятел, но след месец китайците се усетиха за пробива, като направиха сериозни промени в сигурността, които силно затрудниха 'отключването' на адаптера... Затова вече нещата не са каквито бяха.
Има и нещо друго - апликацията си работеше прекрасно, докато телефона не се ъпдейтна към по-нов Андроид, и от тогава апликацията умрЕ и не тръгва на по-новите Андроиди
Та затова сега си държа един стар таблет Samsung Tab 10.0, който съм го изключил от GPRS и WIFI и си живее необновяван, но работещ безпроблемно...
А относно 'китайците' - преди две седмици приятел ми бе пратил оригинален стар Launch (не PRO), на който бе затрил софтуера, бе забравил имена, пароли, email за достъп (то и мейла си го бе затрил) и т.н... Китайците отговориха в рамките на няколко часа с имена и пароли, та съвсем нормално можах да преинсталирам вече активираният модул (при Launch, X-Diag и т.н. всичко се вързва с номера на самият ОБД адаптер).
Нямам спомен дали префлашването на ОБД модула на времето не бе точно подмяна на номера, което заедно с инсталирането на копирана пълна програма и автомобили специално за този номер оправяха нещата...
Има и нещо друго - апликацията си работеше прекрасно, докато телефона не се ъпдейтна към по-нов Андроид, и от тогава апликацията умрЕ и не тръгва на по-новите Андроиди

Та затова сега си държа един стар таблет Samsung Tab 10.0, който съм го изключил от GPRS и WIFI и си живее необновяван, но работещ безпроблемно...
А относно 'китайците' - преди две седмици приятел ми бе пратил оригинален стар Launch (не PRO), на който бе затрил софтуера, бе забравил имена, пароли, email за достъп (то и мейла си го бе затрил) и т.н... Китайците отговориха в рамките на няколко часа с имена и пароли, та съвсем нормално можах да преинсталирам вече активираният модул (при Launch, X-Diag и т.н. всичко се вързва с номера на самият ОБД адаптер).
Нямам спомен дали префлашването на ОБД модула на времето не бе точно подмяна на номера, което заедно с инсталирането на копирана пълна програма и автомобили специално за този номер оправяха нещата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 17 Май 2024 16:12
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Auris
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
Искам да си взема някакво евтино OBD адаптерче и се чудя между Openport клонинг и MiniVCI китайчето.
Четох за модификациите нужни за Openport , някой има ли идея дали има по-нови версии които са оправени ?
Не че не мога да ги направя , но не ми се занимава. Иначе Openport изглежда по-добрия вариант.
Четох за модификациите нужни за Openport , някой има ли идея дали има по-нови версии които са оправени ?
Не че не мога да ги направя , но не ми се занимава. Иначе Openport изглежда по-добрия вариант.
- mapamop
- Мнения: 5244
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 163 пъти
- Получена благодарност: 606 пъти
Кабели, преходници, OBD адаптери за диагностика и подобните - собствен опит
А още по-добрият вариант е примерно JLR SDD. Там нищо не запояваш и работи.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта