Връзка с МехаННика
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Връзка с МехаННика
Офтопик
Казвам му друга да си отвори нова, негова си... ако иска... Аз ли не мога да пиша или Вие да четете?!



-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17 Фев 2025 14:19
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Toyota Yaris 2006 автоматик
- Благодарил/а: 5 пъти
Връзка с МехаННика
Здравейте,
Казвам се Силвия Иларионова и съм от Русе.
Имам проблем с Тойота Ярис 2006 автоматична скоростна кутия. По скоро полуавтомат. Сменен е съединител, а маховика е прешлайфан. След ремонта имаше вибрация при тръгването на автомобила и майсторът ми каза, че се дължи на китайската версия на програмата, с която е обучена колата. Намерих човек с оригинална програма на Тойота и отново обучихме автомобила. Същия ден започна да дава грешка - светна зъбното колелце и проблемите започнаха отново. Върнахме китайската програма, но това се отрази само и единствено на вибрацията, която изчезна, а автомобилът блокира в движение. Най-често това се случва при смяна на ниска предавка от първа на втора. Опитах с ръчно превключване, но и това не помага.
Направих консултация с ЛиВ АУТО - Любомир Неделчев от гр. Мартен, който се занимава с автоматични скоростни кутии, но не му се занимава с моята Тойотка. От разговорът с него разбрах, че въпреки смяната на съединител и направения ремот, грешката може да от друг проблем в механиката на автомобила, а не със самата програма.
Изчетох отворените теми, но предвид, че съм жена не мога много да се ориентирам в проблема.
Сматате ли, че трябва да се свържа с МехаННика? Писах на лично на Peter555, който е с препоръки от потребителите относно обучението на автомобилите.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Казвам се Силвия Иларионова и съм от Русе.
Имам проблем с Тойота Ярис 2006 автоматична скоростна кутия. По скоро полуавтомат. Сменен е съединител, а маховика е прешлайфан. След ремонта имаше вибрация при тръгването на автомобила и майсторът ми каза, че се дължи на китайската версия на програмата, с която е обучена колата. Намерих човек с оригинална програма на Тойота и отново обучихме автомобила. Същия ден започна да дава грешка - светна зъбното колелце и проблемите започнаха отново. Върнахме китайската програма, но това се отрази само и единствено на вибрацията, която изчезна, а автомобилът блокира в движение. Най-често това се случва при смяна на ниска предавка от първа на втора. Опитах с ръчно превключване, но и това не помага.
Направих консултация с ЛиВ АУТО - Любомир Неделчев от гр. Мартен, който се занимава с автоматични скоростни кутии, но не му се занимава с моята Тойотка. От разговорът с него разбрах, че въпреки смяната на съединител и направения ремот, грешката може да от друг проблем в механиката на автомобила, а не със самата програма.
Изчетох отворените теми, но предвид, че съм жена не мога много да се ориентирам в проблема.
Сматате ли, че трябва да се свържа с МехаННика? Писах на лично на Peter555, който е с препоръки от потребителите относно обучението на автомобилите.
Благодаря предварително на отзовалите се.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 28 Окт 2022 16:29
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8 MMT
Връзка с МехаННика
Знаете ли с кой съединител са ви сменили?
Има такива които са специфично предназначени за полуавтоматик. Аз началото на месеца си смених моя и вече е на 1000км. Нямам оплаквания за сега. Ако сте в Русе и имате желание да я погледна ми пишете на лично съобщение.
Има такива които са специфично предназначени за полуавтоматик. Аз началото на месеца си смених моя и вече е на 1000км. Нямам оплаквания за сега. Ако сте в Русе и имате желание да я погледна ми пишете на лично съобщение.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Връзка с МехаННика
Темата е с друга насоченост, а не да си дискутирате какви съединители и маховици са сменяни!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
Нещата изглеждат така с новата дюза.
Преди да сме я дюзата:
1. проверих компресията в ИПО София - казаха ми 25,25,24,24 (не помня реда) ..
2. Нова дюза 23670 0R020 ( старата ми каза диагностика че била за клапан и не подлежи на рециклаж, заради неоригинални части и евентуално проблем с калибрирането.
3. Нови дихтунги оригинални (бели) на дюзите, гарнитура и нови уплътнения на обратната нафта.
4. Смених и болтовете на дюзите, незнам как но стягайки с диноключ не щракна и скъсах болта на 4 цилиндър (шитхепънс!) . Помолих приятел (механик) да досглоби колата, но не смених горивния филтър (на около 500км е)
5. Колата работи по-добре но днес сутринта не запали.
6. SCV сменен преди два дни (китайски), оборотите не плават вече, но не пали.
Някакви предложения, преди да я отворят пак?
Благодаря!
- Прикачени файлове
-
- IMG-7cc67eaf0849e4779f6880db4725b429-V.jpg (302.8 KiB) Преглеждано 13414 пъти
-
- IMG-c2abfbdcd362dd1bd0e5e22c31181e44-V.jpg (254.68 KiB) Преглеждано 13414 пъти
Последно промяна от IcetoSofia на 18 Фев 2025 19:44, променено общо 1 път.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Връзка с МехаННика
Браво, свалил си малко!
Продължавай в същия дух, но не и в тази тема, която както преди теб съм написал за какво е!
Пишеш на човека и когато той има време и желание ти отговаря със съвет или с нещо друго.
Продължавай в същия дух, но не и в тази тема, която както преди теб съм написал за какво е!
Пишеш на човека и когато той има време и желание ти отговаря със съвет или с нещо друго.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Връзка с МехаННика
Заглавието на темата е "Връзка с МехаННника"
Не е тук мястото за споделяне на резултати от това, какво си или не си сменил, направил, измерил.
Ако имаш проблем, пусни си твоя тема с подробни описания на всичко, което си направил/свършил до сега.
Ако искаш връзка с човека, пишеш му ЛС и чакаш да ти отговори.
Ненужни коментари са излишни!
Малко по-назад, МехаННика ти е отговорил - какво повече очакваш?
Не е тук мястото за споделяне на резултати от това, какво си или не си сменил, направил, измерил.
Ако имаш проблем, пусни си твоя тема с подробни описания на всичко, което си направил/свършил до сега.
Ако искаш връзка с човека, пишеш му ЛС и чакаш да ти отговори.
Ненужни коментари са излишни!
Малко по-назад, МехаННика ти е отговорил - какво повече очакваш?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21 Ное 2018 19:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla verso 1.6
- Благодарил/а: 4 пъти
Връзка с МехаННика
Изпратих ЛС на МехаННик, но стои като не неизпратено и не зная дали някога ще го получи. Не помня и дали съм имала мнения тук някога. Затова копирам молбата ми:
Привет!
Сигурна съм,че ти е писнало от ЛС! Но наистина се надявам да ми обърнеш внимание.
Купих Тойота Ярис, 2009,бензин, ръчни скорости,мотор 69кс, 1000 кубика. И се оказа, че при вкарване на втора скорост, се чува един силен гаден стържещ звук. Ако се вкарва нежно и не докрай, го няма. Ако вкарваш нормално, го има. Според синчето, което се качи за малко на колата и е 20 годишен хлапак, зависело от оборотите - трябвало да точно около 2000, но не е много сигурне. Но е видно,че нещо й има на тази втора скорост, с другите няма проблем. Звъннахме на двама майстори, които до сега са правили предишната ни Тойота Корола Версо - и двамата не искат да се занимават със скоростите. Да съм я карала така, докато може. Говореха малко като за смъртно болен. Много тъпо ми стана, защото си дадаох почти последните пари за тази кола. Не мога да ходя от майстор на майстор и да наливам нови пари с несигурен резултат.
Моля за помощ от теб или съдействие къде в София мога да я закарам. Жена съм и нищо не разбирам, което още повече усложнява нещата.
Благодаря ти предварително!
Привет!
Сигурна съм,че ти е писнало от ЛС! Но наистина се надявам да ми обърнеш внимание.
Купих Тойота Ярис, 2009,бензин, ръчни скорости,мотор 69кс, 1000 кубика. И се оказа, че при вкарване на втора скорост, се чува един силен гаден стържещ звук. Ако се вкарва нежно и не докрай, го няма. Ако вкарваш нормално, го има. Според синчето, което се качи за малко на колата и е 20 годишен хлапак, зависело от оборотите - трябвало да точно около 2000, но не е много сигурне. Но е видно,че нещо й има на тази втора скорост, с другите няма проблем. Звъннахме на двама майстори, които до сега са правили предишната ни Тойота Корола Версо - и двамата не искат да се занимават със скоростите. Да съм я карала така, докато може. Говореха малко като за смъртно болен. Много тъпо ми стана, защото си дадаох почти последните пари за тази кола. Не мога да ходя от майстор на майстор и да наливам нови пари с несигурен резултат.
Моля за помощ от теб или съдействие къде в София мога да я закарам. Жена съм и нищо не разбирам, което още повече усложнява нещата.
Благодаря ти предварително!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15 Мар 2025 12:13
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Avensis T25
Връзка с МехаННика
Здравейте! Влизам в клуба и се сблъсквам с проблема да намеря човек за отстраняване на пипкав проблем. От всичко изчетено, разбрах към кого да се обърна, но явно ми трябва още едно мнение. 

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Връзка с МехаННика
Напиши един виц в съответната тема и си готов, или пък напиши точно какъв ти е проблема 




-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12 Апр 2025 08:20
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: RAV4 дизел, 2005, 116 , 2.00
- Благодарил/а: 1 път
Връзка с МехаННика
Здравейте, появи се проблем с 5-та скорост - изключва. Моделът е RAV4, 116 КС, дизел, 2.00, 2005 година.
Може ли някой, ако е минал по този път, да ми препоръча добър майстор в София или около София?
Благодаря предварително.
Може ли някой, ако е минал по този път, да ми препоръча добър майстор в София или около София?
Благодаря предварително.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Връзка с МехаННика
Това е детската болест на този модел.Сменя се само 5-та скорост без да се сваля скоростната кутия.Напишете още едно мнение и ще можете да пишете ЛС на мехаННика.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта