
За компенсация караше автомобила много рядко, защото имаше друг служебен автомобил

Аз така и не успях да разбера какво точно прави, но някъде на третата година същият авенсис го подкарах на никакви километри с последния оригинално сменен акумулатор, който 'също създавал проблеми при колегата'..Авенсисът бе продаден след 6 гoдини със същият акумулатор, който продължаваше да пали без проблеми при моята експлоатация,

Затова споменах, че начинът на експлоатация при такива източници, с ограничен капацитет, който няма обратна връзка с шофьора (нямаш например индикатор - 'в момента ти е зареден на 40%') не позволява на шофьора да разбере къде греши...
П.С. няколко часа след продажбата ми се обажда новият собственик 'ама то пред КАТ нещо щрака и не ще да пали'... Човекът стоял на опашката няколко часа с включено радио, пробвал фарове и т.н., и стария акумулатор не могъл да понесе този начин на експлоатация
