Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 05 Окт 2024 13:40
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Пичове, малко започвате да стреляте като крива карабина.. Нито е датчик коляновия вал, нито разпределителен, още по-малко дебитомер. Там признаците са съвсем различни и ще помоля, ако не е нещо обосновано или така поне логически смислено, то да си спестите мнението. Именно заради подобни стрелки наляво-надясно, кой знае, кой не знае се смениха една камара неща и с всяко беше "Това е, след това няма да има проблем" и стигнахме до тук.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 05 Окт 2024 13:40
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
С нови свещи и ново реле според теб какъв може да е проблема в свещите ? По-малко, по-много подгряване, все не пали лесно. Колкото до стартера, за сега ще го оставим да проверим по-финансово поносими неща и той ще отиде за финал, но не го изключваме. Макар, че ако е стартер, то колата ще пали трудно и при второ и трето палене (едно след друго), а проблема е само в първото.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Намери читав сервиз ,от всички неща които си сменил към паленето на студено отношение имат само подгревните свещи и релето .
Самите подгревни свещи по принцип сработват при определена температура ,това е заложено в алгоритъм в ЕКУ на ДВГ .
Самите подгревни свещи по принцип сработват при определена температура ,това е заложено в алгоритъм в ЕКУ на ДВГ .
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Това много пъти съм го писал, най-евтино е, но всеки тръгва да сменя части за хиляди. С тези стартери фабрично нещо не е наред, защото още 2014г, когато си взех рав4 и я запалих няколко пъти, разбрах, че стартерът на авенсиса не е наред. След свалянето му се видя, че фабричната смазка е изсъхнала и е пълен с прах.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Фев 2018 15:41
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 5 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Пич,
Ти търсиш помощ и колегите, както и аз се опитваме да ти помогнем на база практически и теоритичен опит.
Кажи едно благодаря, а не да си спестим мнението, за които молиш!
Практически опит - дебитомер. Чети и в нета за това.
Практически опит - стартер, но само и единствено при загрял автомобил, е типичен проблем за тези двигатели.
Практически опит - подгрев. Тези двигатели и с една работеща подгревна свеща са в състояние да запалят двигателя.
Теоретически опит - чети в нета. И като намериш инфо, търсиш.
Ти търсиш помощ и колегите, както и аз се опитваме да ти помогнем на база практически и теоритичен опит.
Кажи едно благодаря, а не да си спестим мнението, за които молиш!
Практически опит - дебитомер. Чети и в нета за това.
Практически опит - стартер, но само и единствено при загрял автомобил, е типичен проблем за тези двигатели.
Практически опит - подгрев. Тези двигатели и с една работеща подгревна свеща са в състояние да запалят двигателя.
Теоретически опит - чети в нета. И като намериш инфо, търсиш.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Кога започна това ,след затапване EGR или и преди това си го имаше .За мен стартера не е проблем .Колата мирише на нафта ...Запекъл стартер ще върти мъчно ако и ДВГ е загрял ,топлиното разширени от мотора ще оказва влияние.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 05 Окт 2024 13:40
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Прав си, има доста адекватни мнения, за които благодаря, но има и такива, с които някой хора май просто си чешат езиците. Дебитомера няма почти никакво влияние при запалването на двигателя, ако искаш мога и да ти го изключа и пак ще е същата работа. Стартер както много казаха, то явно е слабо място на тези модели, но ако беше той, то щеше да има проблем предимно на загрял двигател и все пак не го изключваме от уравнението.VladimirK написа: ↑12 Ное 2024 18:45 Пич,
Ти търсиш помощ и колегите, както и аз се опитваме да ти помогнем на база практически и теоритичен опит.
Кажи едно благодаря, а не да си спестим мнението, за които молиш!
Практически опит - дебитомер. Чети и в нета за това.
Практически опит - стартер, но само и единствено при загрял автомобил, е типичен проблем за тези двигатели.
Практически опит - подгрев. Тези двигатели и с една работеща подгревна свеща са в състояние да запалят двигателя.
Теоретически опит - чети в нета. И като намериш инфо, търсиш.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 05 Окт 2024 13:40
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Иначе проблема го има още от януари/февруари месец тази година, когато колата си беше с ЕГР, след това дойдоха топлите месеци и бях забравил за по-трудния първи старт и сега като застудя отново проблема е налице.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Здравей.
Ако имате Techstreame я закачете при студения старт, огледайте показанията на дюзите, изисквания за налягане на SCV клапан и колко налягане дава новия клапан. Дано да е инициализиран след замяната му. Да се видят преди старта показанията за Т на антифриза и т.н. да не се окаже, че е забил някакъв датчик. Пишете, че са сменени дюзите, с нови ли, или са рециклирани? Както сте написали по-нагоре, че сте сменили реле за свещи и свещи, а дали замерихте с ампер клещи дали наистина се подава напрежение към свещите? Студения старт основно зависи от добрите дюзи, добра компресия и налягане в системата в норма. Свещите помагат при старта разбира се, но ако всичко е ОК. Намирисва ми на лоша компресия, ако не са дюзите /които са сменени/.
Ако имате Techstreame я закачете при студения старт, огледайте показанията на дюзите, изисквания за налягане на SCV клапан и колко налягане дава новия клапан. Дано да е инициализиран след замяната му. Да се видят преди старта показанията за Т на антифриза и т.н. да не се окаже, че е забил някакъв датчик. Пишете, че са сменени дюзите, с нови ли, или са рециклирани? Както сте написали по-нагоре, че сте сменили реле за свещи и свещи, а дали замерихте с ампер клещи дали наистина се подава напрежение към свещите? Студения старт основно зависи от добрите дюзи, добра компресия и налягане в системата в норма. Свещите помагат при старта разбира се, но ако всичко е ОК. Намирисва ми на лоша компресия, ако не са дюзите /които са сменени/.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Фев 2018 15:41
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 5 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Да, диагностика с Techstream значително ще намали гадаенето. Преди месец правих такава, като ползвах услугите на колегата с тема в Раздел Сервизи/Магазини/Услуги. Така беше установена "пикаеща" дюза. Колата вървеше, но припушваше при ускорение и въртеше повече при стартиране. Мисълта ми е, че в някои случаи, дори и грешка не се констатира, но самите показания от различните датчици и тестове също могат да са ориентир.
Друго, което е специфика е свързано например с дифтунгите под дюзите. Самата дюза може да е ок, но дифтунгите прегарят и е възможно да правят проблем. В тези случаи и ваденето на дифтунгите е проблематично, а задължително се сменят при смяна на дюзи. Остане ли вътре например, и нова дифтунга се сложи отгоре, лошо.
Друго, което е специфика е свързано например с дифтунгите под дюзите. Самата дюза може да е ок, но дифтунгите прегарят и е възможно да правят проблем. В тези случаи и ваденето на дифтунгите е проблематично, а задължително се сменят при смяна на дюзи. Остане ли вътре например, и нова дифтунга се сложи отгоре, лошо.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 05 Окт 2024 13:40
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Малко развитие или неразвитие по темата. Накратко се отказахме от колата, ще си пали трудно и така ще си остане. След наляти колосални суми пари, колкото може би за още една такава Тойота, макар и в по-лош вид, но пък с липсващ този проблем
, официални сервизи, неофициални, майстори от официални сервизи, които са се отделили, софтуерни ъпдейти, даунгрейди, хардуерни намеси и какво ли още не... То решихме, че така ще се кара. За бъдещи колеги, които ще четат - не си хабете времето, парите и нервите. Обобщено за случая:
Ако е акумулатор или стартер, то трудното палене ще е и при топло и/или при всяко палене на студено (разбирайте не само първото след по-голямо престояване).
Ако са свещи или реле на свещите, то при всички положения трябва да се сменят, макар, че дори и с 3 неработещи свещи, то колата ще пали.
Ако е клапан на помпата, то е хубаво преди това да се почисти и да се пробва, софтуера при смяна също да се ъпдейтне.
Ако е въздух в системата, то първо и на топло ще го прави, второ чрез напомпване на горивния филтър, то проблема ще изчезне.
На последно място ви оставям и дюзите, които много хора като мен и майстори, то веднага ще отидат там. Това го правите последно и то само, ако преди това сте свалили дюзите си на стенд и са много зле. Друго не се сещам за момента.

Ако е акумулатор или стартер, то трудното палене ще е и при топло и/или при всяко палене на студено (разбирайте не само първото след по-голямо престояване).
Ако са свещи или реле на свещите, то при всички положения трябва да се сменят, макар, че дори и с 3 неработещи свещи, то колата ще пали.
Ако е клапан на помпата, то е хубаво преди това да се почисти и да се пробва, софтуера при смяна също да се ъпдейтне.
Ако е въздух в системата, то първо и на топло ще го прави, второ чрез напомпване на горивния филтър, то проблема ще изчезне.
На последно място ви оставям и дюзите, които много хора като мен и майстори, то веднага ще отидат там. Това го правите последно и то само, ако преди това сте свалили дюзите си на стенд и са много зле. Друго не се сещам за момента.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
Теорията ти за стартера и акумулатора куца много, но както и да е.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T25 2.0 1AD-FTV D4D 126HP 2007 - Трудно пали на студен двигател ?
iovkito за епилог ще цитираме тематично:
„Боже, колко мъка има по този свят, боже!“
„Боже, колко мъка има по този свят, боже!“
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта