
Пробег
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Пробег
Много странен въпрос, на който няма еднозначен отговор. С какъв хибрид- Ярис, Корола, Lexus LS? Тези 100км в града, на междуградски път или на магистрала? Например с моя- в града го докарвам до ок. 40% на ток, на магистрала съм на 100% бензин.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Пробег
При всеки е различно. Но най-вече зависи от маршрута на конкретно пътуване. Затова - от подобна статистика едва ли би имало особена полза. Имаше няколко колеги от форума с короли, които публикуваха пътуванията си, в които са се старали да постигнат максимален пробег на "ток" - можете да ги потърсите. Не можех да повярвам, че постигат такъв - докато не подкарах и аз такава. Не знам до колко реалистично показва приложението, но ето какво се е получило при мен за последното пътуване, без да се старая да "получа" по-голям пробег на "ток" (не съм и обръщал внимание, кога е преминавала на задвижване от батерията), без да се опитвам да шофирам икономично. От Орешак, до Козлодуй, 118,4 км, час и 52 минути - средна скорост 63 км/ч, една почивка за разхождане на кучето и едно спиране на бензиностанция (не съм изключвал системата и при двете спирания) - дава "използване в EV" - 37%, EV, управляван във времето 56 мин, EV изминато разстояние 43,6 км. И няколко кратки пътувания по един маршрут (от последната седмица) с удивително (за мен) голям пробег в ЕV - кратки са, но са в двете посоки, така че да се изключи влиянието на денивелацията от Априлци до Орешак и обратно (5 дена пътувания всеки ден по един или два пъти за да хапнем предимно
) - от Априлци до Орешак - най-висок 69% (и един 70%, но включва и шофиране в Троян), най-нисък 64%, от Орешак до Априлци - най-висок 54%, най-нисък 51%. Дистанциите са около 25-26 км, средната скорост е около и под 50 км/ч, също не съм се опитвал да постигам някакъв пробег в ЕV режим (не съм и превключвал на такъв) или да шофирам икономично.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Пробег
Едва ли може така да се сравни. Амортизацията на автомобила не зависи само от амортизацията на двг. Например амортизацията на окачване и каросерия, като цяло - може дори да се счита за по-голяма. Дори за самия двг - при хибрида има фактори, които снижават амортизацията му, но и такива които я увеличават. А амортизацията на батерия и инвертор,та и на цялата система при хибрида с кое да се сравни при не хибридния автомобил.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта