Електрически коли, но Не от TOYOTA
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
На теория e-C3 e близо до Zoe като разход. 11 kwh на 100 км го дават градско. Колко трябва да е според теб?
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 35 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА

Под 3 часа за зареждане от 20% до 80% на 11kW не е зле за градски автомобил.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 5593
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 159 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Едностепенна, но пък с "автоматична" "скоростна кутия", дори с "регенериращ режим". 

Последно промяна от Hursa на 21 Юни 2024 12:28, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Ето, за всичко са се погрижили хората.
Докато зареждаш, да има къде да спиш
Докато зареждаш, да има къде да спиш

- Прикачени файлове
-
- Хюндай Кона с Палатка.jpg (229.36 KiB) Преглеждано 6080 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Виж линковете от EV Database, които бях сложил. При Зое го дават 16.4 kwh, а при e-C3 го дават 16.9 kwh, за което реално погледнато са взети стойностите на City Cold Weather от по-подробните таблици за разхода. 11 kwh ще е разхода градско в не-студено време, което е близко до стойностите при Zoe. Мога да потвърдя, че моето Зое успява да ги докара, макар че с моето по-неспокойно шофиране по-скоро го правя 12-13 kwh градско, а и извънградско е същият разход по планински пътища.
- biro
- Мнения: 2775
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Ма тва не е зое. А и кой си ти да спориш с каталожните данни на производителя?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5593
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 159 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Ето това е електрифициране! (Евентуално с малка буферна батерия за до 5 6 км пробег. А не като при някои плъгин хибриди.
)

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
- Прикачени файлове
-
- Life-cycle emissions.PNG (42.68 KiB) Преглеждано 4674 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- slowtraveler
- Мнения: 6046
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 317 пъти
- Получена благодарност: 344 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Прилича ми на силно изкривена информация... Не вярвам 200-300кг литиева батерия да има същият material sourcing колкото например стандартен 100кг ДВГ
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2775
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Новата ми кола
Изминах 970км с 2 зареждания на обществени зарядни станции на обща стойност 22.50лв 44.5kWh и 3 зареждания в гаража на стойност общо 25.50лв 145kWh, но дилърът ми я даде с 96% заряд.
Разход 36kWh (41%) Русе-Варна със 120км/ч на магистралата и климатик.Изминах 970км с 2 зареждания на обществени зарядни станции на обща стойност 22.50лв 44.5kWh и 3 зареждания в гаража на стойност общо 25.50лв 145kWh, но дилърът ми я даде с 96% заряд.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Filbor
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
О-о-о, честито!
За колко време пристигна след направената поръчка?

За колко време пристигна след направената поръчка?
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Честито и от мен! Безаварийни и щастливи пътувания! За разлика от ДВГ автомобилите, които дилърите ги предават с гориво, колкото да стигнеш на изпарения до най-близката бензиностанцията, за EV-тата явно не се скръндзат и ги пълнят догоре с ток (защо ли?).
Rav4 PHEV ми го предадоха преди 2 години с абсолютно празен резервоар и пълна до горе батерия, та първата ми работа беше като с всеки друг ДВГ автомобил - да отида до бензиностанцията и да го напълня.
Ще очаквам да споделяш повече информация от първо лице за новата ти придобивка. Съдейки по описанието предполагам, че това е моделът:
https://ev-database.org/car/1302/Nissan-Ariya-87kWh
Като се зачетох в характеристиките изглежда доста добре балансиран BEV. Пробегът, опционалното 22 kw AC зареждане и цената на сайта на Нисан чак ме замислиха, дали това не е подходящият и за мен автомобил, ако реша тази година да сменя Равката с BEV. Може би по-скоро AWD версията му, която е и с повече конски сили, но пък с очаквано намален пробег и намалено багажно отделение:
https://ev-database.org/car/1304/Nissan ... h---225-kW

Ще очаквам да споделяш повече информация от първо лице за новата ти придобивка. Съдейки по описанието предполагам, че това е моделът:
https://ev-database.org/car/1302/Nissan-Ariya-87kWh
Като се зачетох в характеристиките изглежда доста добре балансиран BEV. Пробегът, опционалното 22 kw AC зареждане и цената на сайта на Нисан чак ме замислиха, дали това не е подходящият и за мен автомобил, ако реша тази година да сменя Равката с BEV. Може би по-скоро AWD версията му, която е и с повече конски сили, но пък с очаквано намален пробег и намалено багажно отделение:
https://ev-database.org/car/1304/Nissan ... h---225-kW
- biro
- Мнения: 2775
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Срокът за доставка беше от 6 до 9 месеца и пристигна 10 дни преди края на 9тия месец.
90kWh батерия, използваеми 87kWh. Предно предаване, защото AWD е по-тежък и с по-малък пробег.
22kWh е стандартно бордово зарядн в България. В гаража имам трифазна 24kW партида и зареждането става бързо.
Моята е с 19" джанти, но има и опционално с 20" за 1500лв.
Седалките са черни с перфорирана алкантара и изкуствена кожа по краищата, а има вариант синя естетствена кожа за 2500лв, също и бял салон с изкуствена кожа.
Освен отопление имат и охлаждане чрез обдухване от климатика.
Задната седалка има само подгрев, без охлаждане.
Екстри: HUD, памет на седалките и волана асоциирани с ключа, отваряем 2 посоки стъклен покрив, изтегляне на волана напред и седалката на шофьора назад при изключване, отваряне на багажника с крак, 360 градуса камери, монитор за мъртва точка в огледалата, централно огледало свързано към задната камера, матрични лед фарове с автоматично изключване на сектори спрямо трафика отпред (системата се обърква от светлоотразяващи пътни знаци и намалява осветенността в тях разпознавайки ги като насрещни фарове) , автопилот, който управлява и траекторията (изисква постваени ръце на волана или ако усети че не го държа за 10 секунди изкарва предупреждение), реотан в предото стъкло.
При 100% заредена батерия показва оставащ пробег 540км.
Градско без климатик и спокойно извънградско със спазване на ограниченията и минаване през населени места 14kWh/100km
Магистрала с автопилот на 135km/h 28kWh/100km
Утре ще пътувам 700км. Мисля да е с 2 бързи зареждания на София и Кулата.
90kWh батерия, използваеми 87kWh. Предно предаване, защото AWD е по-тежък и с по-малък пробег.
22kWh е стандартно бордово зарядн в България. В гаража имам трифазна 24kW партида и зареждането става бързо.
Моята е с 19" джанти, но има и опционално с 20" за 1500лв.
Седалките са черни с перфорирана алкантара и изкуствена кожа по краищата, а има вариант синя естетствена кожа за 2500лв, също и бял салон с изкуствена кожа.
Освен отопление имат и охлаждане чрез обдухване от климатика.
Задната седалка има само подгрев, без охлаждане.
Екстри: HUD, памет на седалките и волана асоциирани с ключа, отваряем 2 посоки стъклен покрив, изтегляне на волана напред и седалката на шофьора назад при изключване, отваряне на багажника с крак, 360 градуса камери, монитор за мъртва точка в огледалата, централно огледало свързано към задната камера, матрични лед фарове с автоматично изключване на сектори спрямо трафика отпред (системата се обърква от светлоотразяващи пътни знаци и намалява осветенността в тях разпознавайки ги като насрещни фарове) , автопилот, който управлява и траекторията (изисква постваени ръце на волана или ако усети че не го държа за 10 секунди изкарва предупреждение), реотан в предото стъкло.
При 100% заредена батерия показва оставащ пробег 540км.
Градско без климатик и спокойно извънградско със спазване на ограниченията и минаване през населени места 14kWh/100km
Магистрала с автопилот на 135km/h 28kWh/100km
Утре ще пътувам 700км. Мисля да е с 2 бързи зареждания на София и Кулата.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта