Непрофесионално и надменно отношение

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
SKY BLU
Мнения: 2
Регистриран на: 01 Ное 2023 11:13
Местоположение: Sofia
Автомобил: Auris hibrid

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от SKY BLU » 04 Юни 2024 11:16

Геомоторс Варна или Авточасти Варна са изключително надменни и неотзивчиви, при позвъняване отговарят с /ало, да/ без да добър ден, едикоя си фирма или господин Ви слуша. При запитване за конкретна част отговарят / ти мислиш ли, че мога да знам всичко което продаваме и цената му/ относно доставката е същото / ние не ги правим, когато пристигнат тогава/. Не мисля, че който и да е заслужава такова отношение при все, че има телефон за контакт в сайта им. А до това, колко са им оригинални всички части, както са написали /японски оригинални резервни авточасти директно от производителя на съответната марка автомобил/ няма да коментирам.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 5143
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 201 пъти
Получена  благодарност: 197 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от slowtraveler » 04 Юни 2024 21:00

Често се случва да се реализира наяве приказката 'каквото повикало - такова се обадило'...
Вероятно сте очаквали да се свържете с голяма фирма, с любезна секретарка и т.н... Ако имате такова желание - официалните сервизи имат такива, но вероятно цената няма да Ви хареса...
Ако 'и сам войнът е войн', и си е изцапал в момента ръцете в масло, как мислите - дали има време за дълги и обширни разговори?
До момента доста пъти съм ползвал услугите на Люцкан...
Никога не съм бързал 'с незабавен отговор' просто защото знам от личен опит как се работи при такива условия.
Подавам запитване, и обикновено вечерта получавам обратна информация дали може да бъде доставена дадена част, при какви условия (цена, срок) и т.н.. И след това нещата се случват... Защото фирмата няма склад със затворени хиляди левове за части. А доставя частите по заявка, което позволява и ниската цена.. Но си има и негативите - доставката отнема време.
До това доколко за оригинални - ами това, което съм поръчвал си е било оригинално. Ако искам заместител - и за такива неща сме се договаряли... И да - за някои неща директно получавам информация, че не може да достави и с това въпросът е решен...
Така, че предполагам мнението е било писано под афект... Но предполагам доста от колегите, ползвали услугите на Геомоторс ще потвърдят думите ми, че са доволни от услугата.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
TATI
Мнения: 2764
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти
Обратна връзка:

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от TATI » 04 Юни 2024 21:52

Аз ползвам услугите му от може би 15+ години. И продължавам да ги ползвам.
До момента не е имало момент, в който да се усъмня в качеството на частите.
Да, налагало ми се е да чакам доставка, но това никога не е било проблем.
Тези дни пак ще поръчвам части и знам, че пак ще чакам, но бърза работа нямам, защото знам кога ще са ми нужни и ги поръчвам предварително, като отчитам и евентуалното време на доставка.
Пресен пример - преди около 10 години си поръчах комплект водачи за спирачните апарати. Е, тази година смених предните. Догодина може да дойде реда и на задните :)
Вярно, не се обаждам по телефона, а му пиша ЛС, тук във форума и той ми връща когато има време и информация, но не съм чакал повече от ден за отговор.
Ако трябва да съм честен и аз не се представям като ми се обаждат клиентите и със сигурност си казват същото и за мен, ама няма пълно щастие.
П.П. Преди китайската кихавица нещата бяха ясни и всичко имаше. За жалост, след нея всичко се промени и не само в сферата на авточастите. Лично аз чаках едни комуникационни оборудвания година и три месеца, а не беше нещо извънземно (три суича)
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
WoLF
Мнения: 2818
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 318 пъти
Получена  благодарност: 150 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от WoLF » 04 Юни 2024 22:37

И аз от там съм взимал всичко до сега, нямам оплаквания и да не са оригинални rolleyes.gif Отговаря до 2 дни и не съм очаквал мен да чака на компютъра да му пиша tooth.gif Веднъж даже си позволих да капризнича, свързано с допълнителна работа от негова страна, изтърпя ме :cheers:
Надявам се ще опитате друг канал за комуникация с по-голяма успеваемост :thumbsup:
Последно промяна от WoLF на 04 Юни 2024 23:18, променено общо 2 пъти.
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mapamop
Мнения: 4390
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 108 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от mapamop » 04 Юни 2024 23:06

Не обичам да говоря по телефона в работно време когато имам работа. Понякога дори и по работа, но за "нещо друго". Ако съм претрупан не съм най-лъчезарното същество по телефона. Ако някой ми губи времето със въпроси на които отговора е очевиден поне за мен, и след кратък отговор и кратко обяснение продължавам да съм в ролята на слушащото канарче, ставам още по-неотзивчив и груб. Светът е напрегнато и мрачно място понякога, и трябва да се свиква с това.
Имам усещането че се премълчават куп въпроси с очевиден отговор, и се преекспонира нервната реакция.
Колко са оригинални или фалшиви частите не мога да кажа. При мен са идвали винаги със стикерите и опаковките на Тойота. И те са били еднакви, за разлика от "оригиналните" бензинови дюзи от eBay, с които се сдобих наскоро. Това което съм купил за оригинално винаги е паснало на мястото си и не съм го сменил втори път. За разлика от прехвалените битак-марки, на които "супер здравите" части са изкарали максимум 2 години.
Всеки си има своят "кисел ден" и не е изключено да се е случило точно на вас. Предвид изписването на думичката "hibrid" може и да е имало твърде много несвързани въпроси или такива с очевиден отговор. И е последвала реакция.
По отношението на чакането за части ... Чакам ги и си планирам чакането. Ако не ми се чака, понеже "искам само да проверя нещо" - отивам на близкия магазин за авточасти, купувам си най-евтината част за експеримента и си начесвам крастата. После или връщам сваления детайл, или си чакам истинският от Геомоторс. Имам около мен още 2 канала за ОЕМ части, но последно разликата между цената на Геомоторс и другите ми канали беше 100 лева за вентилатора на парното в купето. Предни опори на макферсона 2 броя щяха да ми излязат със 90 лева отгоре, въпреки куриера от Варна.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
mfandakov
Мнения: 3456
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 32 пъти
Получена  благодарност: 66 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от mfandakov » 05 Юни 2024 07:55

И аз съм пазарувал няколко пъти от там,изчаквал съм поръчки,връщал съм скъпи части понеже се е получавало разминаване.Не съм имал проблеми с колегата...Не го познавам .
worthy.gif
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.

Радой Ралин.

r34c7
Мнения: 263
Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
Местоположение: Дупница
Автомобил: AT220 4A-FE
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от r34c7 » 05 Юни 2024 11:26

Още един плюс за колегата. Поръчвал съм какво ли не от него, винаги е бил отзивчив и точен. Оригиналните части са си оригинални, заместителите са били качествени.

Не го познавам.
Баба Яга - Изображение

gena_bs
Мнения: 1037
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 38 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 13:08

Колеги,
Само на мен ли се струва странно, че на потребител с общо 2 две мнения във форума за 6 месеца, второто е негативно?
Май наистина трябва да има цензура във форума!

Аватар
mapamop
Мнения: 4390
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 108 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от mapamop » 05 Юни 2024 13:44

gena_bs написа: 05 Юни 2024 13:08цензура
До оня ден ревахте че май имало ...
В крайна сметка това че потребителя има 2 мнения, не го прави по-малко или повече капризен, и възпален от "липса на достатъчно внимание". Едното и другото нямат пряка връзка.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

gena_bs
Мнения: 1037
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 38 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 16:49

1.Аз не съм ревал.
2.Във форума има ограничения за брой мнения, отнасящо се до изпращане на ЛС.
Както и за публикуване на обяви в раздел продава. И не само в този форум.
3.Защо ще се позволява на някой новорегистрирал се да плюе по друг участник във форума?
При това без никакви доказателства.
Не познавам колегата и не съм ползвал услугите му. Даже не знам какво предлага.

Аватар
mapamop
Мнения: 4390
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 108 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от mapamop » 05 Юни 2024 17:41

gena_bs написа: 05 Юни 2024 16:49 Защо ще се позволява на някой новорегистрирал се да плюе по друг участник във форума?
Простия отговор е: Защото е възпален.
Малко по-дългия отговор е: Защото е възпален от неочаквано за него отношение.
Още по-дългия отговор е: Защото е възпален от насрещната реакция, която не е свикнал да получава, въпреки поведението му.
Във първия пост са спестени ужасно много дребни нюанси и подробности за ситуацията, които са предизвикали "надменното отношение". Не защитавам и не плюя никоя от страните "защото не са ми братя". Но факта е че е имало стресова ситуация. А цитирания отговор:
SKY BLU написа: 04 Юни 2024 21:52 При запитване за конкретна част отговарят / ти мислиш ли, че мога да знам всичко което продаваме и цената му/ относно доставката е същото / ние не ги правим, когато пристигнат тогава/.
Се предполага че е имало въпрос(и) предизвикали въпросният отговор.
Лично съм го занимавал тоя човек със празни заявки, за части които са се оказали безумно скъпи, и не е имало такива отговори. За мен това означава пе формата, броят или самите въпроси са прелели някакви граници, за да свърши търпението. Но пак казвам - липсват много подробности, които променят развитието на ситуацията. Без тях не може да кажем кой е крив и кой е прав.
Мисля че темата е за приключване. В крайна сметка никоя от двете страни не изказа последващо мнение. А през това време дефакто я вкарахме във режим на офтопик, със камара абстракции.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

gena_bs
Мнения: 1037
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 152 пъти
Получена  благодарност: 38 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от gena_bs » 05 Юни 2024 18:05

Обикновено липсва реакция от оплакващия се, когато той няма доказателства за изявленията си!
Във всички форуми е пълно с такива еднократни обвинения и словоизлияния. Особено пък в разделите за платени обяви, сервизи и т.н.
Пускат си негативния коментар и после - тишина!

Аз няма право и не искам да осъждам никого!
Просто смятам, че трябва да има някакво "отсяване" на подобни изпълнения във форума.

Съгласен съм с теб - темата е за ключ!

Аватар
ufer
Мнения: 2697
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от ufer » 05 Юни 2024 19:00

В петък си получих частите - термостат, ремък, филтър, а преди това водна помпа, капачка, части за спирачките, за двигателя, за скоростната кутия... До този момент всичко функционира перфектно и са оригинални, а не ментета... :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 5143
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 201 пъти
Получена  благодарност: 197 пъти

Непрофесионално и надменно отношение

Мнение от slowtraveler » 05 Юни 2024 20:49

Мисля, че наистина темата се изчерпа и е време за ключ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Emo74
Мнения: 80
Регистриран на: 10 Сеп 2019 13:13
Местоположение: София
Автомобил: Toyota rav4
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 10 пъти

Обратна връзка с екипа на форума

Мнение от Emo74 » 07 Юни 2024 21:20

Да,Люцкан може да бъде,малко по-отзивчив с клиентите си.
Пазарувам от него,от близо 4 години,коректен е бил до сега,но ако му зададеш някой въпрос,в отговора има някаква нотка на заяждане.Последната поръчка,беше семеринг задна полуоска,оказа се сгрешен.Колата стоя още 1 ден на подемника,докато намерим някакъв семеринг.(неоригинален) ,дано изкара повече време.Междувременно поръчах и един от Тм ауто ,който дойде след 3 дни,да си го имам за резерва.Снимах му ги и му писах,че неговия е сгрешен.Отговора беше "ОК"
Не съм искал да ми връща пари,беше някакви 10-15лв.Можеше,поне едно "Съжалявам" да каже.Все пак съм му клиент от години,.Той си е пуснал обява във форумите.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта