То това е напълно ясно, логично и обяснимо - бангията зимата ми гори около 9.3-9.6 по колонка. В момента в що-годе топлото време слезе вече под 9 като си гледам стрелката. Разхода по дислплей няма как да го гледам, че оня ден тръгнах от 73/100 разход след акумулатора и масажите.
Съмнява ме колко ще стреля - от около година почти, съм отзад с последното гърне на 2.2 D-CAT 177 коня, че е по-евтино. От моя си ги дърпам тия гърнета на цената на вторичните суровини и още 10-15 лева за труд да го свали. Освен че е по-проходимо, и малко повече дуднещо, гърнето е направо чудно за цената си от примерно 20-25 лева

Както и да е... Още нямам отговор защо B1S2FT е статично на 99.15% при споменаване в сервизното че трябва да е доста по-малка и плуваща стойността, както и тия цифри релативно към 0.499 какво крият зад себе си - заминаващ или съвсем здрав катализатор.
За измиването на клапаните, си мисля че по-скоро някоя химия в маслото ще ги изчисти. Изхождам от картинката която видях като бях свалил входящия колектор, и клапаните отгоре си изглеждаха почти чисти до метал. Но вътре в буталата ще са леш. Не знам бензина дали изобщо ще разтвори нагара. Там си е за химия в маслото и после сваляне на тавата на картера и обстойно изпразване и измиване на мизерията.