Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 30 пъти
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте,
Трябва да и направя диагностика.
Колата в движение ли е?
Трябва да и направя диагностика.
Колата в движение ли е?
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте!
В момента колата е в един сервиз, от който ще си я взема в понеделник, като нищо не са й правили.
Иначе, когато е топло времето колата се пали и кара.
Поздрави!
В момента колата е в един сервиз, от който ще си я взема в понеделник, като нищо не са й правили.
Иначе, когато е топло времето колата се пали и кара.
Поздрави!
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте отново,
Мога ли да се свържа с Вас по телефона?
Мога ли да се свържа с Вас по телефона?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 30 пъти
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте Strast55,
Вижте си личните съобщения.
Вижте си личните съобщения.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте! От 2 години имеме Тойота Ярис 1. 4 d4d с скоростна кутия ММТ. Купена е на 126000 км, ако са реални и е карана 20 хил. км., основно градско каране. От вчера имаме проблем - светва червеното зъбно колело и колата изключи от скорост и остава в позиция N. На момента направиха диагностика имаше грешка позиция съединител.
На следващия ден я закарахме на майстор. Свалиха актуатора и провериха електрическата част, която се оказа в перфектно състояние. Механичната част не е отваряна. След Това майстора отново върна актуатора на скоростите на място, направи някакъв ресет на кутията и отиде да пробва колата. Кутията започна да работи много по различно от преди, но се чуват прихърквания при смяна на скоростите. Няма никакви грешки след вчерашната диагностика. Но каза, че е нужно калиброване на скоростната кутия, което той не може да направи. Запазихме си час в оторизиран сервиз на Тойота. Не сме сменяли съединител и не сме имали други технически проблеми. Смятате ли, че това са правилните стъпки за премахване трайно на проблема?
На следващия ден я закарахме на майстор. Свалиха актуатора и провериха електрическата част, която се оказа в перфектно състояние. Механичната част не е отваряна. След Това майстора отново върна актуатора на скоростите на място, направи някакъв ресет на кутията и отиде да пробва колата. Кутията започна да работи много по различно от преди, но се чуват прихърквания при смяна на скоростите. Няма никакви грешки след вчерашната диагностика. Но каза, че е нужно калиброване на скоростната кутия, което той не може да направи. Запазихме си час в оторизиран сервиз на Тойота. Не сме сменяли съединител и не сме имали други технически проблеми. Смятате ли, че това са правилните стъпки за премахване трайно на проблема?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 30 пъти
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте,
Хъркането на скоростите може да се дължи на неправилната работа на актуатора на съединителя. Поради:
-проблем с механизма на актуатора
-лош монтаж на актуатора върху скоростната кутия
-лошо обучение след монтажа
Калибровката няма нищо общо с проблема!
Ходенето в сервиза на Тойота по принцип не е добро решение.
.Vladi04 написа: ↑24 Яну 2024 22:38 На следващия ден я закарахме на майстор. Свалиха актуатора и провериха електрическата част, която се оказа в перфектно състояние. Механичната част не е отваряна. След Това майстора отново върна актуатора на скоростите на място, направи някакъв ресет на кутията и отиде да пробва колата. Кутията започна да работи много по различно от преди, но се чуват прихърквания при смяна на скоростите. Няма никакви грешки след вчерашната диагностика. Но каза, че е нужно калиброване на скоростната кутия, което той не може да направи.
Хъркането на скоростите може да се дължи на неправилната работа на актуатора на съединителя. Поради:
-проблем с механизма на актуатора
-лош монтаж на актуатора върху скоростната кутия
-лошо обучение след монтажа
Калибровката няма нищо общо с проблема!
.
Ходенето в сервиза на Тойота по принцип не е добро решение.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Фев 2024 20:07
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota auris vvt1.6 2008
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здраве, имам тойота аурис 2008, 1.6 бензин. Понякога когато спра и искам да включа на Е или R и я загася, колата почва да мига и свири знака за Е или R съответно. Става в редки случай, но колата тогава сякаш не е на скорост
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 30 пъти
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте Varnen4eto,
Актуаторът не успява да отпусне съединителя най-вероятно.
Трябва да се види какъв ток консумира. Това става с Techstream.И състоянието на акумулатора.
Актуаторът не успява да отпусне съединителя най-вероятно.
Трябва да се види какъв ток консумира. Това става с Techstream.И състоянието на акумулатора.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Фев 2024 20:07
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota auris vvt1.6 2008
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Благодаря, за отзивчивостта, акумулатора ми е нов на Duracell на 12 месеца.колата е на 180000
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27 Фев 2024 14:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Окт 2019 17:37
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Auris 1.4 d4d
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте, имам Тойота Аурис с проблем в автоматичната скоростна кутия. Как да се свържа с Вас ?
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте Petar555,
имам Тойота Корола 2005, дизел, с ММТ кутия, на около 250х км. Преди около 2 месеца започнаха проблемите- изключва от скорост и започва да мига N. Закарах я в сервиз, смениха съединителя. След две седмици проблема се върна. Смениха някаква лагер помпа на съединителя. Покарах я 1 месец и положението отново е същото. Ще съм ви много благодарна, ако можете да ми помогнете. От София съм.
имам Тойота Корола 2005, дизел, с ММТ кутия, на около 250х км. Преди около 2 месеца започнаха проблемите- изключва от скорост и започва да мига N. Закарах я в сервиз, смениха съединителя. След две седмици проблема се върна. Смениха някаква лагер помпа на съединителя. Покарах я 1 месец и положението отново е същото. Ще съм ви много благодарна, ако можете да ми помогнете. От София съм.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 30 пъти
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте,
Трябва да напишете още един пост за да Ви изпратя номера си на лично съобщение.
Можете ли да ми кажете дали акумулатора е нов?
Поздрави
Трябва да напишете още един пост за да Ви изпратя номера си на лично съобщение.
Можете ли да ми кажете дали акумулатора е нов?
Поздрави
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте,
Имам аурис 2007 1.4 дизел с ммт. Колата е на 80000 км и светна червената лампа при запалване на автомобила, след като изгасих и запалих отново угасна лампата. За последният 1 месец, го направи 2 пъти. Ще може телефон за връзка и евентуално диагностика?
Имам аурис 2007 1.4 дизел с ммт. Колата е на 80000 км и светна червената лампа при запалване на автомобила, след като изгасих и запалих отново угасна лампата. За последният 1 месец, го направи 2 пъти. Ще може телефон за връзка и евентуално диагностика?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16 Май 2024 11:52
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Yaris 1.3 2006
Връзка с Petar555 за консултация/диагностика и ремонт на ММТ
Здравейте, от 1 месец съм собственик на Toyota Yaris 1.3 Бензин 2006 с MMT
При закупуването автомобила нямаше никакви проблеми, но след преминаване на 100тина км градско се появи проблем с едно леко предърпване, като прекъсване при лека гас, а при спиране обоеотите плавно падат и в един момент колата изгасва N/E и в двата режима.
Заведох я в сервиза в който обслужвам обичайно личните си автомобили и там обслужиха мотора като смениха и свещи (били са в лошо състояние). Решихме че това е казуса и директно си продължих. След около 10км проблема отново се прояви. Налагаше ми се да пътувам и продължих извънградско и забелязах че слвд около 20км магистрала изчезна. Върна се обратно слвд нови 15тина км градско каране.
Отново я върнах в сервиза и на диагностика се появи грешк P0812
Разрових се във форума и стигнах до вашата експертиза. Възможно ли е проблема да е в кутията?
---
Забравих да добавя че понякога при маневриране кутията издава бипкащ сигнал, като от грешка.
Но няма проблеми с маневриране или приключване, освен въпросното прекъсване.
Случвало ми се е и на 1ва предавка когато е доста по агресивно все едно освобождава за секунда и връща обратно на скорост. Което разклаща колата няколко пъти. Но по честия проблем е загасянето и придърпването при лека гас, най-силно се усеща при 50-60км в час.
Винаги се случва при загрял мотор. На студен двигател не се проявява.
При закупуването автомобила нямаше никакви проблеми, но след преминаване на 100тина км градско се появи проблем с едно леко предърпване, като прекъсване при лека гас, а при спиране обоеотите плавно падат и в един момент колата изгасва N/E и в двата режима.
Заведох я в сервиза в който обслужвам обичайно личните си автомобили и там обслужиха мотора като смениха и свещи (били са в лошо състояние). Решихме че това е казуса и директно си продължих. След около 10км проблема отново се прояви. Налагаше ми се да пътувам и продължих извънградско и забелязах че слвд около 20км магистрала изчезна. Върна се обратно слвд нови 15тина км градско каране.
Отново я върнах в сервиза и на диагностика се появи грешк P0812
Разрових се във форума и стигнах до вашата експертиза. Възможно ли е проблема да е в кутията?
---
Забравих да добавя че понякога при маневриране кутията издава бипкащ сигнал, като от грешка.
Но няма проблеми с маневриране или приключване, освен въпросното прекъсване.
Случвало ми се е и на 1ва предавка когато е доста по агресивно все едно освобождава за секунда и връща обратно на скорост. Което разклаща колата няколко пъти. Но по честия проблем е загасянето и придърпването при лека гас, най-силно се усеща при 50-60км в час.
Винаги се случва при загрял мотор. На студен двигател не се проявява.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта