Проблем с 220д когато загрее
Проблем с 220д когато загрее
Здравейте колеги,
Имам следния проблем с 220д. Имам усещането, че когато двигателят се загрее (преди перките според мен), колата става тромава и не иска да върви както трябва. Когато е студена, всичко е наред. Колата няма DPF и е с деактивиран EGR.
- Диагностирах и не показа грешки.
Благодаря!
+++
При ниски обороти се чува едно вибриране, което идва от средата и май от дясната страна на автомобила(кокпита отвътре?). Искам да разбера дали някой друг е имал подобен проблем и какво би могло да го причини.
на около 2000 оборота няма сила, а след 2300-2500 оборота започва да губи мощност, като спира някъде около 3500 оборота. Премахнати ДПФ и софтуерно премахнат ЕГР.
Ще съм благодарен за всякакви съвети или идеи за отстраняване на проблема.
Имам следния проблем с 220д. Имам усещането, че когато двигателят се загрее (преди перките според мен), колата става тромава и не иска да върви както трябва. Когато е студена, всичко е наред. Колата няма DPF и е с деактивиран EGR.
- Диагностирах и не показа грешки.
Благодаря!
+++
При ниски обороти се чува едно вибриране, което идва от средата и май от дясната страна на автомобила(кокпита отвътре?). Искам да разбера дали някой друг е имал подобен проблем и какво би могло да го причини.
на около 2000 оборота няма сила, а след 2300-2500 оборота започва да губи мощност, като спира някъде около 3500 оборота. Премахнати ДПФ и софтуерно премахнат ЕГР.
Ще съм благодарен за всякакви съвети или идеи за отстраняване на проблема.
- iovkito
- Мнения: 2970
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 90 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Който е махал карантиите, толкова си е свършил работата.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1248
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 237 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Връщане на заводския софт, читав диагностик, правилно и пълно изключване физически на DPF и EGR.
Внасяне на съответните корекции в оригиналния софт и зареждането му в компютъра на автомобила.
Един Господ знае кой, какво и как е "изключвал" по автомобила.
Обикновено изключват с диагностичен адаптер опциите за поява на грешките по DPF и EGR. Но ти взимат парите, все едно са направили всичко - физически и програмно. И след няколко километра си пак в "киреча".
Симптомите, които си описал са за запушен DPF.
За какъв дявол си правил такива "процедури"?
Внасяне на съответните корекции в оригиналния софт и зареждането му в компютъра на автомобила.
Един Господ знае кой, какво и как е "изключвал" по автомобила.
Обикновено изключват с диагностичен адаптер опциите за поява на грешките по DPF и EGR. Но ти взимат парите, все едно са направили всичко - физически и програмно. И след няколко километра си пак в "киреча".
Симптомите, които си описал са за запушен DPF.
За какъв дявол си правил такива "процедури"?
Проблем с 220д когато загрее
Изкъртиха ДПФ-а и ги премахнаха софтуерно… Не знам дсли наистина е от това.
Има ли начин сам да видя/налучкам дали са ме @$%
Има ли начин сам да видя/налучкам дали са ме @$%
-
- Мнения: 1248
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 237 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Интересно ми е какво точно очакваш от форума?
След като дори не знаеш какво и как конкретно са правили по автомобила ти.
Освен DPF има и катализатор, вероятно. Ако не са отваряли (рязали) металния обем, в който те се намират, твоите проблеми тепърва започват.
За софтуерното "премахване" на екологията въобще мълча...
След като дори не знаеш какво и как конкретно са правили по автомобила ти.
Освен DPF има и катализатор, вероятно. Ако не са отваряли (рязали) металния обем, в който те се намират, твоите проблеми тепърва започват.
За софтуерното "премахване" на екологията въобще мълча...
Проблем с 220д когато загрее
Например някои да ме посъветва.. Как и какво трябва да направя, а не някои еколог да се опитва да ме нахрани..
Аз ако бях майстор, нямаше да съм тук
Аз ако бях майстор, нямаше да съм тук
- slowtraveler
- Мнения: 5735
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 275 пъти
- Получена благодарност: 291 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Колега, встрани от еко-модификациите, не виждам какъв съвет би очаквал освен 'отиди на свестен майстор'...
Както се вижда - не знаеш със сигурност какво точно и КАК е пипано по автомобилът ти. И какво е състоянието му... Съответно едва ли би могъл сам да провериш и да отговориш на прости въпроси, като дали параметрите на SCV са правилни, дали турбото е ОК и т.н... Горното съвсем не е упрек - никой не е длъжен да ги знае тези неща. Но как да се каже дали в сервиза са те на@№$% когато и ние няма как дистанционно да знаем какво точно са правили и как са се справили.
Както многократно сме обсъждали - вярно, че DPF има някакъв ресурс, но много често се премахва DPF заради друг, по-сериозен проблем с автомобила.
Просто започва ДВГ започва да не работи както трябва поради някаква причина (например SCV, турбо, дюзи, износване) и започва да пуши. А ДПФ не позволява цялата тази гадост да излезе да я дишаме и се задръства...
И най-лесното за 'не-еколозите' е да премахнат ДПФ, ама основната причина вероятно съвсем не е в него, и постепенно основната причина 'изплува' с много пушек и т.н.
Така, че за мен премахването е грешка (и то дразнеща - особено като си на пътя след такъв )...
Както се вижда - не знаеш със сигурност какво точно и КАК е пипано по автомобилът ти. И какво е състоянието му... Съответно едва ли би могъл сам да провериш и да отговориш на прости въпроси, като дали параметрите на SCV са правилни, дали турбото е ОК и т.н... Горното съвсем не е упрек - никой не е длъжен да ги знае тези неща. Но как да се каже дали в сервиза са те на@№$% когато и ние няма как дистанционно да знаем какво точно са правили и как са се справили.
Както многократно сме обсъждали - вярно, че DPF има някакъв ресурс, но много често се премахва DPF заради друг, по-сериозен проблем с автомобила.
Просто започва ДВГ започва да не работи както трябва поради някаква причина (например SCV, турбо, дюзи, износване) и започва да пуши. А ДПФ не позволява цялата тази гадост да излезе да я дишаме и се задръства...
И най-лесното за 'не-еколозите' е да премахнат ДПФ, ама основната причина вероятно съвсем не е в него, и постепенно основната причина 'изплува' с много пушек и т.н.
Така, че за мен премахването е грешка (и то дразнеща - особено като си на пътя след такъв )...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Ивайло Димов
- Мнения: 1483
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 149 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Мен ми прилича на тръгнала турбина ,не добре премахнати софтуерно EGR и DPF ...Българина обича да кара турбо дизел -хубава динамика в ниските и средни обороти при условно нисък разход на гориво .Но ,винаги има едно НО което осира цялата концепция ,а именно факта че повечето от колите с такава моторизация са някоя си употреба и то на много километри .И цялата периферия около ДВГ си има определен живот ,консуматив който в един момент трябва да се подмени ,а това е скъпо удоволствие и то много скъпо ,в някои случаи като теглиш чертата се оказва ,че да си вкараш автомобила в релси си платил сума която надхвърля покупната цена .Почва се с DMF съединител,дюзи ,турбина ,помпа за високо налягане ,EGR ,DPF ....оправяш едно то се чупи друго .Ама колата има и окачване и спирачки и като почнеш да я обслужваш като да е в ред всичко и те сумите се трупат лавинообразно.
-
- Мнения: 1248
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 237 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Понеже колегата не иска да го "хранят", не смятам да го разпитвам по-подробно.
Просто защото е безсмислено.
Вече има една подобна безполезна 10+ странична тема във форума, която преди малко повдигнах от чисто любопитство...
Желая успех в намирането на достатъчно финансиране за решаване на заявения проблем!
Просто защото е безсмислено.
Вече има една подобна безполезна 10+ странична тема във форума, която преди малко повдигнах от чисто любопитство...
Желая успех в намирането на достатъчно финансиране за решаване на заявения проблем!
- WoLF
- Мнения: 3187
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 487 пъти
- Получена благодарност: 215 пъти
Проблем с 220д когато загрее
Както се каза по-горе, колата иска основен преглед кое до къде е. Променливите са просто прекалено много при пипана кола...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта