2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

sasho_toyota
Мнения: 1
Регистриран на: 17 Мар 2024 21:43
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от sasho_toyota » 17 Мар 2024 21:48

Здравей колега,

имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.

Предварително ти благодаря !

Аватар
memorex
Мнения: 813
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от memorex » 17 Мар 2024 22:06

Има вероятност да не е обезвъздушена системата.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от mfandakov » 18 Мар 2024 07:23

Или да е скъсана демпферната шайба и да превърта в нея.
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

bobiborisov
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
Местоположение: Перник
Автомобил: RAV 4
Благодарил/а: 2 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от bobiborisov » 22 Мар 2024 11:50

Здравейте колеги,
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.

Аватар
itzoa
Мнения: 311
Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
Местоположение: Габрово
Автомобил: Yaris Cross Hybrid
Благодарил/а: 49 пъти
Получена  благодарност: 37 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от itzoa » 22 Мар 2024 13:41

С един вагаджийски дизел имах същия проблем, пускаше се перката и при студен двигател и то на макс. Странното е че се оправи сам след смяна на акумулатора, който си беше доста заминал, а и автомобила се караше много на кратки разстояния и явно е стоял все недозареден и от там май се се бъркали и датчиците, които при проверка си работеха всичките.

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от mapamop » 22 Мар 2024 13:48

За тия коли мисля да имаше 1-2 релета за вентилаторите, и не съм сигурен дали няма боднат резистор за степените на вентилаторите на лявата надлъжна греда на купето под левия фар. Там гледано ли е за кофти контакти или износени релета?
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
memorex
Мнения: 813
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от memorex » 22 Мар 2024 14:36

Подкрепям мнението за релетата.Май бяха три на брой .
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от mapamop » 22 Мар 2024 14:43

memorex написа: 22 Мар 2024 14:36 Подкрепям мнението за релетата
И за да няма излишни разходи за гориво до близките морги, релетата май бяха три еднакви и от своя страна да бяха еднакви с тези двете на фаровете или на "бибипката" (клаксона). Може да се въртят - майната ѝ на свирката.
Ако има резистор - хвърлен е в най-голямата мизерия, химия и вода. Не е невъзможно да са му кипнали конекторите.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

bobiborisov
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
Местоположение: Перник
Автомобил: RAV 4
Благодарил/а: 2 пъти

2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса

Мнение от bobiborisov » 02 Апр 2024 18:45

Благодаря за съветите.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта