проблем със парно на Авенсис 2004
- Ruderford
- Мнения: 57
- Регистриран на: 12 Яну 2019 10:36
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis 2007г./1.8/129k.s.
- Благодарил/а: 3 пъти
проблем със парно на Авенсис 2004
TARANTULA96, Здравейте. Това е датчика за високо налягане. Най вероятно се е повредил . Доколкото знам, се сменя много лесно. Не е скъп между 50-80лв. нов, но може и втора употреба...както си прецените...не е зле все пак да се отиде на климатичар . Ей това представлява:
- Прикачени файлове
-
- Датчик.jpg (16.09 KiB) Преглеждано 5543 пъти
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
проблем със парно на Авенсис 2004
От най-дълбоките камъни, размер 27 за гедоре, по-дългия удължител от гедорето и тресчотката от гедорето. Основата му е мека и се криви лесно - трябва да се подпре и да се внимава с напреженията. Мисля че ми се търкаляше поне един из гаража някъде....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13 Дек 2022 07:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис
проблем със парно на Авенсис 2004
Здравейте отново установих че и перката не върти при включен климатроник освен грешката 23 възможно ли да няма фреон и заради това да не се пуска перката.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13 Дек 2022 07:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис
проблем със парно на Авенсис 2004
Понеже до сега съм карал чист климатик вярно ли е че на това време няма да включи климатроника докато не се дигнат градусите поне до 24/25
- max-2
- Мнения: 1789
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
проблем със парно на Авенсис 2004
Иди да ти източат фреона и да ти напълнят точното количество. Току виж някои или всички проблеми изчезнат. Аз моя го пълня на 5 6 години и винаги има някакви грамове липса. Парното няма да се оправи, но климата ще е по пълноценна.
Carina E 4AFE LB 1992
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
проблем със парно на Авенсис 2004
Имате неработещ жизненоважен за системата предпазен елемент (при измерено свръхналягане от тоя датчик системата се гаси за да не гръмнат тръби и/или маркучи). Как очаквате да се пусне климатика при сериозна авария в системата?TARANTULA96 написа: ↑22 Мар 2023 13:33 перката не върти при включен климатроник освен грешката 23 възможно ли да няма фреон и заради това да не се пуска перката
Фреона се източва, колкото има останал в системата, датчика се сменя, системата се пълни наново с фреон. И от там нататък се търсят причините да не стартира, ако има останали такива. Без да може да следи налягането в системата, тя няма да стартира.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
проблем със парно на Авенсис 2004
Здравейте, вчера правих операцията с почиствване на моторчето, но забравих да маркирам къде е лостчето и сега от левите въздуховоди духа топло без значение зададенат хтемпература. Ясно е че пак ще се разглобява, но как са разбера къде е била преди врътката?
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
проблем със парно на Авенсис 2004
Сваляш дясното и сглобяваш лявото по същия начин.
Другия вариант е да го закачиш на буксата, но да е откачено от рамото и да дръпнеш клемата на акумулатора. Като закачиш акумулатора, моторчето ще е в нулева позиция, и ще видиш колко трябва да го мръднеш и накъде. Но трябва да е разкачено от рамото на клапата, защото ще затегне в рамото и "ще се откаже да ходи до позицията". Според зависи колко си го разместил, може и това да не ти свърши работа.
Лявото и дясното моторчета за смесването на въздуха на Авенсис Т25 са еднакви. Средното за позициите на струята и за рециркулацията не са.
Другия вариант е да го закачиш на буксата, но да е откачено от рамото и да дръпнеш клемата на акумулатора. Като закачиш акумулатора, моторчето ще е в нулева позиция, и ще видиш колко трябва да го мръднеш и накъде. Но трябва да е разкачено от рамото на клапата, защото ще затегне в рамото и "ще се откаже да ходи до позицията". Според зависи колко си го разместил, може и това да не ти свърши работа.
Лявото и дясното моторчета за смесването на въздуха на Авенсис Т25 са еднакви. Средното за позициите на струята и за рециркулацията не са.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 06 Яну 2020 20:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола е12
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта