Седенител за бензин и дизел

dogi74
Мнения: 7
Регистриран на: 20 Май 2012 16:46

Седенител за бензин и дизел

Мнение от dogi74 » 28 Фев 2024 10:59

Здравейте, един въпрос, съеденителите за бензин и дизел еднакви ли са или имат разлика? Благодаря от сега

r34c7
Мнения: 235
Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
Местоположение: Дупница
Автомобил: AT220 4A-FE
Благодарил/а: 28 пъти
Получена  благодарност: 42 пъти

Седенител за бензин и дизел

Мнение от r34c7 » 28 Фев 2024 11:09

Почти със сигурност не са еднакви, сравнете каталожните номера.
Баба Яга - Изображение

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

Седенител за бензин и дизел

Мнение от mapamop » 28 Фев 2024 11:56

dogi74 написа: 28 Фев 2024 10:59 съеденителите за бензин и дизел
На 2.0 D4D 116 к.с. е различен от на 2.2, 136 к.с. (мисля и на 150 к.с.), както от тоя на 2.2 Д-КАТ 177.
На 126/150/177 дизелите мисля да беше визуално еднакъв.
А бензиновия няма нищо общо със който и да е от дизеловите съединители. Маховиците също са тотално различни между бензин и дизел - дизеловите са със демпферни маховици.
Логиката е проста - въртящият момент на дизеловите двигатели е в порядък по-голям от на бензина и натоварванията са различни. Съответно бензинов съединител вложен в дизелов двигател просто ще се разпадне от натоварването, а няма причина да се влага повече материал в бензинов съединител, за да се уеднаквят дизеловия и бензиновия съединители.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта