MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Преди няколко седмици ми докараха Мазда 2 с фордов двигател и подобна скоростна кутия. В крайна сметка след диагностика установих, че проблемът идва от ментеливата дроселова клапа (сензорът за положение), прясно сменена от дилъра втора ръка преди да шитне колата. Сменихме я с качествена и всичко се оправи. Но имах възможност да я покарам и не намерих особена разлика в поведението ѝ спрямо тойотското. Скоростния лост се командва по-различно, иначе ....
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
E и?! Това, че дадена кутия не ми е допаднала означава ли, че друг не е много доволен от нея? Както казах - аз лично никога не бих си взел автомобил с такава кутия... Ама се продават...
Също както никога не бих си сложил газова уредбна на мой автомобил... Това означава ли, че колегите с газови уредби не са доволни? Или че част от тях нямат проблеми?!
Аз също съм имал еднакво (неприятно

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
И на мен камрито хв71 ми отказа в движение на равен селски път с 90км/ч. Прихълца, освятка се и се разпищя. Покарах още малко на батерия, докато намеря отбивка.
Оказа се от дефектните бензинови помпи за ниското налягане, които се сменят превантивно само на нехибридните коли. На хибрида било безопасно, защото има и ел мотор. За да я сменят, трябваше да се случи втори път,което стана след 4000 км.
Та и на статистически най надеждните се случват случки понякога...
Оказа се от дефектните бензинови помпи за ниското налягане, които се сменят превантивно само на нехибридните коли. На хибрида било безопасно, защото има и ел мотор. За да я сменят, трябваше да се случи втори път,което стана след 4000 км.
Та и на статистически най надеждните се случват случки понякога...
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Май не трябва да вярваме на статистиките - от десетилетия са прекалено манипулирани.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами това си е скандално само по себе си.

Ще карам аз по аутобана в Германия с 180 км и ще светне колата,знаеш ли колко "неприятно" ще се по чуства представителят на марката..

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами на приятел няколко пъти му 'светна' (направо спря) немската кола точно на аутобана в Германия, като единият път не само светна, ами и поизгоря


Но каква връзка има това с ММТ?!

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Аз направих онзи пост с точките по- горе ,вие само спамите след това.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
mfandakov, ти си най-големия спамър тук!
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- krasengn
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Всички тези проблеми на собствениците на ММТ са реални. Виждат се в тази дълга тема. Колегите постоянно търсят помощ във форума от Фандъков и Петър.mfandakov написа: ↑23 Фев 2024 07:39 1.Трудно се " изнася" в кръстовищата.
2 .Може всеки момент да останете в кръстовището.
3.Винаги когато катерите по моловете рампи...може и да не стигнете до най горе.
4.Ако скоро не са му правени инициализации ,винаги при смяна на предавки забива муцуната.
5.При сваляне от 2 на 1 забива носа и се усеща гадно
6.Трудна подръжка,Тойота късат глави.
7.Усещат се всички скорости при смяната им.
8.Извънградско при изпреварване на влекач на познат му светна онова колело,кофти късмет с огромен риска да се центроваш челно.
9.Не е най-икономичният/1.4d разход около 7/
10.Хората разкарват с репатраци колите за ремонт по на 300/500 км.
11.В натоварено градско яде съединители
12.В голям студ замръзва конденза в един от по старите датчици.
13.Китайски заместители на актуатора на скоростите който е пълна шитня ,но майсторът си е взел парите .
14.При хидравличните актуатори липсват качестени уплътнения за цилиндъра на съединителя.
15.Моторчето на акуатора има и китайски реплики,но майсторът си е взел парите.
В същото време:
Колата ми е произведена през 2005г. Имам я от 2016г. Вече 8 години и 90 000 км. без никакви проблеми с ММТ. Може би само точки 5 и 7.
Въпрос към Петътр и Фандъков: Защо някои ММТ имат ядове други не? След като един път се ремонтира правилно ММТ, след колко време се очаква да се развали пак?
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Много от тях идват от Италия и на много километри.Тези ММТ в Германия явно в началото са ги усетили и някак дилърите на са ги " наложили".Имам поглед върху доста автокъщи тук около мен/Пловдив/,и в момента не съм сигурен дали има ММТ от Германия за продажба.
Понеже изпращам части на един хърватин в Берлин ремонтиращ ММТ,и от него съм чувал че тези ММТ в Германия повечето са вторичен внос от Италия.Идват коли уморени от каране и без поддръжка ,затова тук се почват едни ремонти и докато не се вкара колата в ред ...няма мирясване.
Ако се направи ремонт добър...съединител,вилка,упора,лагер,масла и актуатор направен качествено,и ако не живееш в София можеш да изкараш над 20/30к без да правиш нищо,после настройки,инициализации и разни други дреболии и може да докараш до 50/60к .
Но гадното усещане от келявият робот,никога не можеш го оправиш

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
20-30k без да правиш нищо, не звучи хич добре.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ако караш по-агресивно и основно градско там е някъде пробегът без пипане.Но не казвам че е това целият му живот,с необходимите настройки спокойно каране и инициализации може и да го докара до около 60/70к.
При колегата тези 90к явно са много внимателно каране сам и без тежък трафик.
Не съм имал кола която да е изкарала над 60/70К с един съединител.
Има ли сме вече коли с по две смени на съединител,един Ярис от едно разложко село .Едно младо момиче търговски представител .Кара лошо и много.
При колегата тези 90к явно са много внимателно каране сам и без тежък трафик.
Не съм имал кола която да е изкарала над 60/70К с един съединител.
Има ли сме вече коли с по две смени на съединител,един Ярис от едно разложко село .Едно младо момиче търговски представител .Кара лошо и много.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Там е разковничето за повечето авто-болежки... Приятел сменяше накладки и гуми на под 18х.км...
Познатата мисля отдавна прехвърли 90х.км без проблем с ММТ (с изключение на един временен проблем/ефект при заминаващ акумулатор, при който не се разрешаваше старт на двигателя)... Кара много спокойно и уверено само градско, но по големи булеварди (почти като извънградско)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27 Фев 2024 19:55
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Тойота Ярис 2006 1.3 VVT
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте. Ето, че и аз ще се включа тук с моята незрешима загатка
Имам от около година Тойота Ярис ММТ бензин 1.3 - 2006 година.
Преди две седмици ми светна на всички явно познатия символ и колата не пожела да включи първа. Стоеше си на N.
Закарах я в сервиз и казаха четки, смених ги.
Взех колата , карах 1 седмица и бум , отново същото. Айде пак в сервиза и казаха съединител. Викам добре , 950 лв сменихме съединителя.
Днес взимам колата от сервиза и след 5 км спирам пред нас и познайте, отново същата грешка с още екстри. Двигателя ми стоеше на 500 оборота, започна и супер много да тресе самата кола + същия проблем със стоенето на N и пак не иска да вкл. на 1ва.
Не знам какво да правя вече. :( Някакви съвети?
От Стара Загора съм

Имам от около година Тойота Ярис ММТ бензин 1.3 - 2006 година.
Преди две седмици ми светна на всички явно познатия символ и колата не пожела да включи първа. Стоеше си на N.
Закарах я в сервиз и казаха четки, смених ги.
Взех колата , карах 1 седмица и бум , отново същото. Айде пак в сервиза и казаха съединител. Викам добре , 950 лв сменихме съединителя.
Днес взимам колата от сервиза и след 5 км спирам пред нас и познайте, отново същата грешка с още екстри. Двигателя ми стоеше на 500 оборота, започна и супер много да тресе самата кола + същия проблем със стоенето на N и пак не иска да вкл. на 1ва.

Не знам какво да правя вече. :( Някакви съвети?
От Стара Загора съм
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Причината е друга!slowtraveler написа: ↑26 Фев 2024 19:28 проблем/ефект при заминаващ акумулатор, при който не се разрешаваше старт на двигателя)..
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта