Код B22A1

Аватар
mfandakov
Мнения: 3358
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 47 пъти

Код B22A1

Мнение от mfandakov » 08 Фев 2024 13:10

След известно каране..пипни генератора дали е много топъл
worthy.gif
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.

Аватар
mapamop
Мнения: 4083
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 91 пъти
Получена  благодарност: 294 пъти

Код B22A1

Мнение от mapamop » 08 Фев 2024 14:33

pminev написа: 08 Фев 2024 12:29 без влага и ръжда
Огледай и другите маси към двигателя и към купето. Няма да са по-добре, съдейки по моя леген. Нямаше един винт на масите, който да не беше ръждясал или поне окислен. А са си важни тия маси че иначе ще я имаш тая дискотека и подобни въпроси, в други теми. Обикновено са кабели като на снимката ти в бяло с черна ивица и са около фарове, табла за предпазители, отстрани по блока - повечето се виждат и с просто око, без "да ги търсиш с Полиция".
ХлОпел ползват оксидирани черни винтове там.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта