Toyota C-HR PHEV
-
- Мнения: 5176
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 96 пъти
Toyota C-HR PHEV
Не разбирам от сув-ове и харесвам компактните автомобили. Но ако ще е сув - бих предпочел рав-плъгина Но не за т. н. "спортно излъчване". (Макар, че и аз возя "куче", което ще се затрудни да се качи само в рав. )
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Toyota C-HR PHEV
Е, тука вече ме загуби... Да сравняваш това недоразумение Джук със C-HR?... Не е сериозно... - честно...slowtraveler написа: ↑08 Дек 2023 20:49 ...CH-R - аз се чудих кой въобще си купува такъв модел, но има хора си купуват... И Нисан Джук ....
- slowtraveler
- Мнения: 5656
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 264 пъти
- Получена благодарност: 272 пъти
Toyota C-HR PHEV
Въобще не ги сравнявам технически, а чисто визуално...
Макар и технически на такава по-екстравагантна визия да и сложиш мизерна мощност - не го разбирам с какво привличат потребители..
За да стана още по-'загубен' - в личната ми класация за дизайн освен до Джук се нарежда рамо до рамо с Мултипла-то
Предполагам няма и да съм единствения с такава ЛИЧНА класация
Което разбира се нищо не означава - нито че автомобилът, нито купувачите им са 'загубени'
Неслучайно хората имат различно виждане и различни вкусове - затова и се получава така
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14 Сеп 2017 22:42
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 12 пъти
Toyota C-HR PHEV
Ch-r е най-безумния автомобил на Toyota, според мен таз кола е за някоя жена която да си води и взима детето на детска градина за нищо друго не става! Знам, че звучи гадно, но е така, проходимостта на тази кола също е леш!
-
- Мнения: 5176
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 96 пъти
Toyota C-HR PHEV
Е каква особена проходимост от съвременен сув очаквате. Нима на корола крос е по-добра. На мен по ми допадаше стария цхр от корола крос - втората изглежда някак прекалено раздута за класа си. Докато цхр, поне на мен ми изглеждаше по компактен в класа - и това ми допадаше, за разлика от външността му. Не го представяха "за нещо повече от колкото е". Не ми харесва това - че компактните автомобили ги раздуват все повече и повече, не само сув моделите - започват да изглеждат абсурдно. Поне последния ярис, поне за мен, не изглежда така (за разлика от крос варианта).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 5656
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 264 пъти
- Получена благодарност: 272 пъти
Toyota C-HR PHEV
Има има... Но не това е темата
Както казах - няма нищо лошо или чудно в това модела да се харесва на някои хора... Това е най-нормалното - всеки има различен вкус и различни потребности...
На времето едно двуврато голфче ми вършеше идеална работа.. И гореше 5л/100 нафта независимо колко го натискаш. То не можеше и много да го натискаш де - 1.5 атмосферен дизел...
След това се появиха децата и се наложи четириврат седан... След това тръгнах по балканите и се прехвърлих на по-високи 4х4..
В момента нямаме нужда от голям автомобил, ама по-висок 4х4 си продължава да е на сърце Колега пък целият си живот е бил любител на големи седани - и на щерка си и на жена си взе високи СУВ, ама той си продължава със седаните (с изключение на FJ за лов ) Така, че няма нужда да се поляризира темата - СH-R също е автомобил с определена целева аудитория и в това няма нищо лошо
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Namu
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30 Юни 2023 16:55
- Местоположение: Winterfell
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Toyota C-HR PHEV
Според мен предимството на СУВ не е проходимст, а малко по-високата позиция на седалките. Дизайнът също, но това е субективно и някои хора вместо за позитив го виждат като негатив. Знам, че сега новите коли не са като едно време и дори в обикновени коли тип супер мини или седан е далеч по-комфортно в това отношение от същите такива преди 2 поколения. В голям град спирането врата до врата е нещо обичайно и влизането/излизането от СУВ е далеч по-лесно от един "елегантен" автомобил. Особено при хора с повечко мазно по тялото.
Иначе на мен този новия C-HR хем ми харесва, хем не. Странна работа, също като стария. Виждам един и си викам "страшна грозотия", след 5 мин виждам друг и "егати яката кола".
Иначе на мен този новия C-HR хем ми харесва, хем не. Странна работа, също като стария. Виждам един и си викам "страшна грозотия", след 5 мин виждам друг и "егати яката кола".
- biro
- Мнения: 2735
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Toyota C-HR PHEV
Тествах новия C-HR с идеята да го взема за съпругата, а сегашния да го продам та хем да доплатя някаква "малка" сума за новия хем да е с 6 години по-млада колата.
Тестовия екземпляр беше 2.0 hybrid ниво Club. Разликата с нашия 1.8 е по-тихата работа на двигателя и по-добро обезшумяване в ползва на 2.0.
Моделът е доста противоречив, за себе си бих си го купил, но жената каза не - старата е по-удобна.
Новата вътре е по-тясна, особено мястото за крака пред предната пасажерска седалка. Централната конзола е по-широка и стеснява пространството. Кокпита е електронен и изглежда съвременно. Показва много информация за икономично шофиране. Окачването е меко и се справя добе в неравности. При шофиране по павета има резонанс в пластмасите в купето около А колонките. Липсва задна чистачка. Селекторът за движение е подобен на Приус 3/Аурис хибрид (наляво и назад D, наляво и напред R, само наляво N, бутон P) - на старата позициите са в последователна посока P-R-N-D-B. Воланът е от рециклиран материал, а не кожа (била тя и изкуствена) като има ергонимични удебеления на два без десет. Седалките са удобни. Дръжките на вратите са много странни, излизат под ъгъл при отключване. Като влезеш в колата и седиш вътре без да стартираш дръжките се прибират с ужасяващо щракане, имат небоядисана част, която изглежда като избеляла черна пластмаса неприятна на пипане.
Тестовия екземпляр беше 2.0 hybrid ниво Club. Разликата с нашия 1.8 е по-тихата работа на двигателя и по-добро обезшумяване в ползва на 2.0.
Моделът е доста противоречив, за себе си бих си го купил, но жената каза не - старата е по-удобна.
Новата вътре е по-тясна, особено мястото за крака пред предната пасажерска седалка. Централната конзола е по-широка и стеснява пространството. Кокпита е електронен и изглежда съвременно. Показва много информация за икономично шофиране. Окачването е меко и се справя добе в неравности. При шофиране по павета има резонанс в пластмасите в купето около А колонките. Липсва задна чистачка. Селекторът за движение е подобен на Приус 3/Аурис хибрид (наляво и назад D, наляво и напред R, само наляво N, бутон P) - на старата позициите са в последователна посока P-R-N-D-B. Воланът е от рециклиран материал, а не кожа (била тя и изкуствена) като има ергонимични удебеления на два без десет. Седалките са удобни. Дръжките на вратите са много странни, излизат под ъгъл при отключване. Като влезеш в колата и седиш вътре без да стартираш дръжките се прибират с ужасяващо щракане, имат небоядисана част, която изглежда като избеляла черна пластмаса неприятна на пипане.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Monster
- Мнения: 397
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 141 пъти
- Получена благодарност: 119 пъти
Toyota C-HR PHEV
Това с липсата на задна чистачка не го разбирам. Наистина ли това стъкло е под такъв ъгъл, че няма да се цапа или трябва да си носиш четчица в колата и да спираш по пътя да го чистиш? Ако правилният отговор е различен от "да, стъклото никога не се цапа" бих казал, че тази липса на чистачка ми се струва глупава икономия и/или глупаво дизайнерско решение. Иначе отвън според мен старият CH-R изглежда по-добре, но това е толкова субективно, че не знам даже защо го споменавам само да предизвикам излишни дискусии.
- biro
- Мнения: 2735
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Toyota C-HR PHEV
Няма режим S нито пера. Ако S е спорт има еко нормал и спорт на отделен бутон до лоста за "скорости", което е подобрение, че на стария режимите се превключват в менюто.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5176
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 96 пъти
Toyota C-HR PHEV
Жалко (режим си е, задава се от лоста, поне при старата корола, с преместване настрани към себе си). Особено с планките - по често има приложение, включва се "временно" S. А режим В има ли. (На королата режимите "еко/нормал/пауер" са с "лостче", поне на старата - и се редуват с "преместване" - напред/назад. На ауриса е с бутони и като че ли е по-удобно.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта