Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
nov,
Дойдохме си на думата.
Изпляскай едно битумно покритие отдолу, напълни я със антикорозионна вакса по кухините на купе и мостовете, огледай около успокоителните тампони на полуоските дали има следи от ръжда и ги адресирай и ще те погребе тая кола.
Това ако няма да я риташ след 2-3 години.
Дойдохме си на думата.
Изпляскай едно битумно покритие отдолу, напълни я със антикорозионна вакса по кухините на купе и мостовете, огледай около успокоителните тампони на полуоските дали има следи от ръжда и ги адресирай и ще те погребе тая кола.
Това ако няма да я риташ след 2-3 години.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Отдавна вече съм го направил, като превенция - макар и не цялостно, а частично, където съм сметнал, че би могло за в бъдеще да има проблем - тази операция, по почистване, обезмасляване, ръждопреобразуване и впоследствие мазане ме върна във врмената на първата ми кола и точно това най-много ме дразни................
Но да, мисля да я оставя - имам проветрив гараж, качвам я на трупчета, няколко капана за мишки, откачвам акумулатора и ще седи за тамазлък, ако я продам само ще загубя.
И да уточня - ръжда нямам никъде освен по носачите, което както се разбра не било никакъв проблем, така, че ще спя спокойно, иначе и аз като Дракона така превантивно я мазнах..да има, не е като да няма

Но да, мисля да я оставя - имам проветрив гараж, качвам я на трупчета, няколко капана за мишки, откачвам акумулатора и ще седи за тамазлък, ако я продам само ще загубя.
И да уточня - ръжда нямам никъде освен по носачите, което както се разбра не било никакъв проблем, така, че ще спя спокойно, иначе и аз като Дракона така превантивно я мазнах..да има, не е като да няма


NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Ако вземе много да ти пречи пиши едно лично 

Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
А бе .................. замислям се, ама като знам, че всичко друго различно от Тойота или Хонда, което ще взема няма да има и 50% от надеждността им...............
Пък и личните си коли, които ги продавам са много скъпи, не ги давам евтино и предпочитам да си спестя анализите на клиентите, че видиш ли имало обяви с над 40% разлика в цената спрямо моята и така..................но ще те имам предвид.
Пък и личните си коли, които ги продавам са много скъпи, не ги давам евтино и предпочитам да си спестя анализите на клиентите, че видиш ли имало обяви с над 40% разлика в цената спрямо моята и така..................но ще те имам предвид.

NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Няма какво да се образовам, аз цитирам само твоите мнения. Ако имаш различно написано мнение, дай цитата. Иначе си противоречиш напълно самият ти в това,ковто пишеш.
Това може да го каже всеки ,който няма аргумент. Ти нямаш аргумент, в противен случай той трябва да бъде цитиран и изложен.
Напротив, ти напълно си противоречиш,това са твои цитати,а ти даваш оценка,която е твое мнение и не се обосновава.
Пластмасата на Тигуан е осезаемо по-некачествана, съшата пластмаса като в Кади. А по-некачествена пластмаса от Кади няма дори и Дачия.
Не думай, а ти как четеш? Защо не коментираш ръждавелниците мерцедеси,бмв-та,аудита?
Да де,ама той казава обратното на това,което ти казваш. И е НЕФАНАТИЗИРАН фен на марката преедполагам. Защо реши,че ти си прав,а не той и аз.
Аз ти предлагам вместо огромния спам,който изписваш, без да казваш нищо по същество,н,нито да се обосновеш, да започнеш първо да мислиш какво пишеш. Защото самият ти в две различни свои мнения пишеш в първото,че РАВ4 му е недостатък,че му е тънка ламарината,а във следващото си мнение след моя въпрос има ли връзка с корозията и ти, и още един колега, трябва да видя кой споменахте,че това няма отношение към ръждата,а е важно анти-корозионното покритие.
Това може да се случи с ВСЯКА кола. Коментирай защо G Класата е ръждясала след 9 години, а струва 200 000 лв. Това германците го казвал, цитирал съм ги! Твоето са някакви кафеджийски приказки, видял чул с трима познати и генерални заключения прави. Така може да ти вярват в махалата.nov написа: ↑15 Ное 2023 17:39 Аз съм виждал тойота с изгнил под, Лендкруизери с изгнили прагове, ама те пък нали са карани яко офроуд та затова.Съжалявам, че не снимах, дори както и преди няколко страници писах скъса се дясна полуоска на Е12 в движение до Румънското посолство, съжалявам, че не снимах тогава върховния гнилоч, единичен случай????????????????
Очевидно,че това е твое мнение и твой проблем, а не конструктивен! Щом в баничарки се използва същото отваряне,когато там колите се отварят по 30 пъти на ден тия врати,значи конструкторски е издържано.
Да ми кажеш,че съм тъп е много по-достойно, отколкото да се чудиш как да го завоалираш с бедния си речник и въображение! Какво доказва това, един случай доказва милиони така ли, от изключението правиш правило. Толкова ти е акъла.
Кой предупреждава? Той по своя инициатива на всички марки,които си купува ги обработва. Негова работа. Напълно излишно. Лексус с изгнил под... няма такъв. Особено под половин милион или милион километра.
Последно промяна от LEXUS на 28 Ное 2023 04:33, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Кои хора бе момче. mirott дори не кара Тойота, той критикува Тойота и хвали немскитеот 10 години назад, ти откога си в тоя форум. Експерта от Вършец, сега и ти новия специалист ,видяли по 3 коли и генерални изводи правят.nov написа: ↑15 Ное 2023 20:37 Пичове, вие го казвате не аз, препращам към Лексотаня ама той врЪти едно и също, като развален ролков магнетофон.
Изключително много се радвам, че има обективно мислещи хора в този форум.
Тараторе виждам, че се кефиш на бих казал примитивната дискусия, за мен няма абсолютно никакъв проблем, а и те хората един по един вече показват доказателствените материали, дори така си почивам.
P.S. ама вие откъде извадихте тия снимки с ръжда бе хора, според Лексотаня това ше е некъв фотошоп
Тогава защо nov и mirott твърдят,че Тойотите са ръждавелници, което , разбира се, не е вярно? Аз същото казвам такива снимки с изгнили прагове и вежди,каквито ти си пуснал, може да се намери за всяка марка кола, това означава ли,че всички коли са ръждавелници?
Такива снимки може да се постнат за коли от всяка марка, въпросът е,че единични случаи не дават основание за генерални изводи. Тази е грешката,която правиш от някакъв хъс, емоционален и безсмислен инат.Много често инатът е резултат от упорство,съчетано със силно емоционална необходимост от налагане на мнение, което е породено само от конкретни случаи,които потвърждават убеждението на спорещия, докато тези,които не го потвърждават, не се вземат под внимание, въпреки тяхното превъзходство. В психологията това поведение се нарича Склонност към потвърждаване, където устойчивостта на нагласите се запазва, въпреки че отчита само доказателствата,свързани със собствената представа, друго условие,както съм ти споменавал, е ирационалността в мисленето, аз използвах названието функционална неграмотност. Тази ирационалност/склонността към потвърждаване/ се състои в нелогичното тълкуване на аргументите в спора и ирационално пристрастие към собствената позиция. Проблемът с ирационалността при излагането на теза се изразява в различни от рационални, логични механизми за обработка и синтез на получената информация и нейното повърхностно и пристрастно интерпретиране.nov написа: ↑15 Ное 2023 20:39 Лексотане, моля те след тия снимки да не си прережеш вените ритуално, понеси го мъжки - това са изключения и не е ръжда, Тараторя ги е минавал тия тенекии с четката с ръждива боя ефект за да разпали дискусията.....
А дупката под радиатора на снимката е лепенка 3Д , ама то там как беше не е технически отговорен детайл ли как беше твоя "изказ" ?Определение за появата на ръжда, тя и тази е повърхностна не е проблем може и така да се кара, ама с тия ръжди как ли ще понесе удар клетката конструктивно или шсе сгъне, като кашкавал от 12 лева килото?
Последно промяна от LEXUS на 28 Ное 2023 04:35, променено общо 2 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Защо да не изгние, ако там са удряли камъчета и не е обработена и боядисана, тоест възстановена заводската обработка,за да не корозира.
А какво странно има кола със свалена боя и анти-корозионно покритите да започне да ръждясва. Не е необходимо да я вали пряко върху нея, необходима е само висока влажност на въздуха.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Аз пък не разбирам защо нормалния спор между двама несъгласни хора да се представя като агресия и т.н. оценки? Форумът не е стерилна среда,както отношенията между хората, в крайна сметка ние спорим по същество,а не се псуваме като в кръчма. Напротив, склонността към модериране на свободно изразявани становища е интересна като феномен. Да, според мен той е функционално неграмотен, според него аз съм тъп. Какъв е проблемът, като това е солта на спора, абсолютно овладяният и неемоционален спор превръща дискусията в суховат наратив. А и това е свободен форум,а не научна конференция. И изобщо не мисля, че съсредоточаването в няколко епитета трябва да подмени същността на дискусията,която е в оста сблъсък на мнения, и аз уважавам такъв сблъсък,но когато се представят потвърждения на тезата,а не само оценки към несъгласния.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Айде бееееееееееееееееееееееееееее...................наЙш откогИ те чакам, много се радвам на упоритостта ти, железен си. ииииииииии започвамвееееее.................

нямам намерение да се повтарям или по-точно потретвам или попетвам.
Ти насаждаш собственото си виждане или кво? Пластмасата в първия Тиган е ПО-КАЧЕСТВЕНА от РАВЧИК от съответната година, а във всяко следващо поколение отново е по-качествена спрямо същата година РАВЧИК, този уикенд имах възможността да покарам последния РАВ - изключвайки дизайна отзад, който прилича на един Jeep, не се сещам за модела, вътре с пластмасата са се изложили доста, имаше пред очите ми по случайност и Тиган 2016, освен, че Тиганя ми харесва пъти повече на дизайн отвън, вътре са го барнали доста.
Е ама...........ти на голко години си, да не си пъпчив тийн открил ръкоблудието наскоро, нали преди няколко страници ми обясняваш, че Волво е премиум, сег ащо не коментирам Мерцове и БеНвета - те в Тойотовския сегмент ли са? Айде изясни за себе си какво искаш, че вече ме объркА?
Не си човека, който да ми казва какво да спра или какво да правя, хайде, като си толкова отворен да направиш следния експеримент - вземаш една ламарина 0,3 мм или 0,5 и една 3 мм и ги оставяш на атмосферните условия 9разбира се и двете БЕЗ антикорозионна защита) - искам да ми кажеш, коя ще получи не само повърхностна, но и дълбока ръжда?LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 02:28 Аз ти предлагам вместо огромния спам,който изписваш, без да казваш нищо по същество,н,нито да се обосновеш, да започнеш първо да мислиш какво пишеш. Защото самият ти в две различни свои мнения пишеш в първото,че РАВ4 му е недостатък,че му е тънка ламарината,а във следващото си мнение след моя въпрос има ли връзка с корозията и ти, и още един колега, трябва да видя кой споменахте,че това няма отношение към ръждата,а е важно анти-корозионното покритие.
Оставам с убеждението, че си функционално неграмотен, както ти се изразяваш интелигентно - ама чети...............
Ама що д ане я критикува бе момче, кво, като е Тойота да не са хванАли Господ за шлифера?Ако беше така в света щеше да се кара САМО Тойота, с това сектанство, че ставаш смешник.
Огромни ръждилници при това, ти снимките гледА ли ги или се правиш на философ - изгнили са по пода, изгнили са отстрани ОТВЪТРЕ!!!!! по купето, за бомбета на амове дори не говорим, никой дори не говори за вежди и прагове САМО, а директно за конструктивно гниене на целата кола - виж практиката хората снимки ти показват, а не да ми вадиш линкове от секви сайтове.
Айде да се спрем с избирателното четене ..................единични случай, бухахахахахаххахахаахахахаха забавляваш ме.
Да речем .......................................
Няма как да ми се докажеш с каквото и да било, дори и с психологическите си похват (надявам се да НЕ СИ психолог - жалко за пациентите ти), в горе изказаното твърдение се самоописваш само и единствено ТИ.LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 02:30 Тази е грешката,която правиш от някакъв хъс, емоционален и безсмислен инат.Много често инатът е резултат от упорство,съчетано със силно емоционална необходимост от налагане на мнение, което е породено само от конкретни случаи,които потвърждават убеждението на спорещия, докато тези,които не го потвърждават, не се вземат под внимание, въпреки тяхното превъзходство.
ако,ако,ако....................ако ама САМО предположение, да изгние на тавана бате, където няма досег със сол и препарати, ааааааааааааааааааа ама чакай може да са я удряли камъчета, верно, минавали са Петрохан и от някоя скала са се отронили камъчета, замазали са положението и тя там ръждясала, ммм да, ясно, как пък не се сетИх, ама то няма и друг случай такъв (няма линкове за доказателство), значи е единичен случай.................да ясно.
Ама разбира сееееееееееееееееееее, аз друг отговор не съм очаквал, бухахахахахахахахахахахахахах

NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Аз сблъсъци нямам, незнам какво е в твоята глава,но аз се забавлявам.
Вече ми е ясно какво търсиш в темата - нямаш грижи получаваш го доволно, изразяването с "купешки" приказки, като "наратив" или други философски твърдения не дава на изказа ти достоверност............., както сам казваш не сме на научна конференция драги ми ПСИХОЛОГ и Древно Гръцки Философе на японската автомобилна школа.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Разбира се че е вярно, освен ако не са карани в южна Италия, пустинята и в шоурума без да излизат навън. За другите марки, има и такива на които не им гният веждите.
Колко Тойоти си видял разкостени до голо купе и купето да е нарязано? От други марки?
При мен Авенсисите които съм виждал нарязани са доста повече от 1, внасяни са от различни места. Корола-Версо до 2007 (всъщност една 2005 и една 2007). Виждал съм нарязано Пежо 607, повече от една бройка, и там ръждата по купето почти я няма. Мерцедес А170 - повече от една бройка, едната от Англия, другата от Германия - гнилоч. 1бр. Сеат Алтеа XL - почти нямаше ръжда. Рено Лагуна 1 - корема на купето го нямаше.
Това са разглобени нарязани купета, не са просто огледани на паркинга. Специфично съм ти пуснал снимки от Авенсис няколко бройки, че да няма сълзи и сополи за единични бройки. Ако очакваш да ти снимам всеки Авенсис по света - няма как да стане. Вероятно е при това количество което съм видял и другите да са нисколетящи топки ръжда.
Боята беше свалена защото под нея имаше ръжда. Не знам кое камъче стига до ъгъла на купето между Ц-колонката и стопа отгоре, и как се завърта че да удари ъгъла. Ако ламарината беше поне малко пасивирана нямаше да кипне за няколко часа. Факт е че са ползвали възможно най-тънката и гадна ламарина, за да е евтино, при това без да се вживяват в последващата обработка. "Нали ще има грунд и боя - няма да изгние в склада или шоурума". На пейзана, които ще я купи - майната му.
Моята защо не е със изнила ивица все още над стъклото - и нея са я били камъчета. И става дума за Авенсис Т22 и Авенсис Т25 след фейслифта.
Напълно съм съгласен че двигателите на Тойота са относително здрави, но откъм боя,ламарини и електроника са тотална щета. Всичко е правено със замисъла да е брутално евтино. Каквото се сетиш - спестена боя в купето - почти навсякъде вътре е само грунд или нищо. Чукне ли я камъче есента и е втасала за няколко часа - няма как да я предпазиш от камъчета и храсти. За електрониките - ако не бяха сместили 3-4 датчика, още един процесор или контролер за да се чете климатика и мотора в частта му по резервоара (налягане на горивото, налягане/дебит във проветрението на резервоара) вместо да играят на твърди стойности с малък допуск, и/или да ги следят индиректно по другите датчици тия неща щеше да е прекрасно. Но уви си е посредствено евтинярско изпълнение, и има още много примери.
Имам чувството че се опитваш да се държиш като сектант с тая марка - името на марката е свято, и не бива да се критикува. Това въпреки че очевидно правят глупости, за да бият цената на производството (НЕ ТАЗИ В МАГАЗИНА!), до части от цента. Не съм съгласен и никой не може да ме убеди че ИЗОБЩО не гният - имам доста кисел и като количество опит. Съгласен съм единствено със 2 факта:
- гният по-малко, сравнени с другите оризарски кашони (Хонда, Мазда предимно)
- гният благородно на места на които потребителя не ги вижда, за да не се стресира, и да не пада реномето на марката, за да могат да надуват цената до нереални стойности.
Това не го казвам защото мразя марката като цяло, но и не бих казал че я обожавам до "сектантски нива". Нека бъдем реалисти - не е съвсем това което се опитваш да ме убедиш че са тези коли.
Не ми харесва резкия тон който изби в темата. Може и да е плод на възпитанието ми, да си сдържам страстите "пред чуждите хора". Това въпреки че имам много нисък праг на търперние и толерантност към околните, и в живота съм предимно "самотен ездач".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Тараторе, напразно е - тук си говориш все едно с радио точка.Ей сега ЩИ засили няколкко линка да видиш как си в грешка и как той е прав, сектант е меко казано, вероятно може да е на % .
Боя и ламарини - явно са си сменили приоритетите, моя майстор има две Камрита едното 88-ма, другото мисля е 90-та - точка ръжда нямат, но..............като чукнеш калници и врати и въобще навсякъде по купето са ПОНЕ 2 или 3 пъти по-дебели от моите на кола 2012-та (айде Лексусе ти си батко - корелацията между дебелина на тенекия и корозия, почвай), значи са могли, сега са за тотален кашмер - ръждясала рама на хайлукс 2020 (ама тя не е конструктивна беееееееееееееееееееееееееееее, тя повърхностна).
Аз ше ти кажа - николко, гледал е сайтове в нета и вади линкове да пуска, ама ние сме фенове на фау ве затова така говорим





Лагуна 1 не може да се сравнява с Т25, най-малкото едното е доооооооооооооооооооооооооста по-нова разработка, вземи Лагуна от същите години и тогава да тръгне да ми търси ръжди.
Това е по-вероятното.
Веждите е мнооооооооооооооооооооого по-малкия проблем, видно от снимките, че са греди носещи и вътре самото купе от ВЪТРЕШНАТА страна, ама некои хора се правят, че не е така.
Мълчи бе,не е верно това е единичен случай........................




За електрониката силно се надявам да НЕ СИ прав, защото в противен случай не би останал аргумент пред, който да предпочета Рено например, но ръчните скоростни кутии също не са им силна страна и това го знам от човек правил десетки такива в оторизиран сервиз на Тойота, но то пак няма линкове -единични случай са и т.н. стихотворението ни е ясно, и говоря з анови коли в гаранция особено Т25 и особено рав 4 от 2006 насам.
Той не се опитва - той е такъв, лошо няма , но да си запази мнението за себе си, не да убеждава хора виждали доста различни неща от него на живо, не из нетЯ
Той е убеден за себе си, мен също не може да ме убеди, а и казваш за цената - Тойота хич не са евтини коли на фона на другите конкуренти в класа си - Опел,Пежо,Форд,Шкода,Рено,Ситроен - умишлено не слагам фау ве защото те се опитват да влязат в премиум сегмента и на мястото на едновремешните фау ве нишата я завзе Шкода.
Ти пък сега - няма как всички да мислим еднакво............
не е нужно да даваш такива подробности от личен характер, аз съм свикнАл, с интелигентните - интелигентно, с простака и глупака - реЗко с бутонките.С упорития колега Лексус - упорито и бавно, не бързам дори ми доставя удоволствие.Надявам се колегата Лексус да харесва автоматични часовници - можем да създадем една тема в ОФФ топик и да се развихрим и там, както и писалки, че са ми страст............
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Абсолютна грешка, повечето Тойоти гният там, излез от нетЯ и влез в реалния живот.
Всичко негативно за Тойота е изключение, всичко положително е правилно..............ти верно си в яслата, дали ми е беден речника или не точно ти не си никакъв коректив за това.
Момче, започни да си сменяш хапчетата поетапно, не изведнъж, нека потретя - при тия баничарки задните врати, които се отварят настрани се отварят на ДВЕ ЧАСТИ, при другите са с амортисьори и се отварят нагоре (като нормалните СУВОВЕ), при РАВ вратата е ЦЯЛА и се отваря в ЕДНАТА посока (вместо нагоре, като всички други СУВ-ве без любимата ти Г класа или при Лендкруизер и т.н.), което както разбра и от друг юзър тук е адски НЕФУНКЦИОНАЛНО, НЕУДОБНО и т.н.Аз я карам тая кола една година, ти нямаш такава, но въпреки това ми обясняваш видиш ли как било практично и започваш да ми казваш как било при Гегата, мен Гегата не ме интересува и там е неудобно, интересува ме моята , защото я притежавам и всеки ден ми се налага да си отварям ш...я багажник и всеки ден псувам този, който е решил тази ш...на врата да се отваря по този ш..н начин, защото ми причинява неудобство и дискомфорт в ежедневието, но ти НЯМА КАК да изразиш МЕРОДАВНО мнение по въпроса, защото не се налага да се СБЛЪСКВАШ ежедневно с тази недомислица. Кажи ми ако нещо не ти ясно от горния текст, ще ти го обяснЯ отново, не е проблем.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Аз както съм ти казал, според мен си функционално неграмотен, защото колкото и пъти да ти се повтаря едно нещо, ти не разбираш за какво ти се говори. Аз не ти казвам,че вратата е удобна и че на теб трябва да ти е удобна, не казвам,че е практично, но твоите проблеми с вратата и псувни идват от твоя индивидуален избор, тоест на теб не ти харесва, това не прави автоматически решението грешно конструктивно, защото не е конструктивно некоректно. Всеки има право на избор да избере врата,каквато му е практична и удобна, ти умишлено си избрал този СУВ заради други предимства, на теб вратата ти е непрактична, тя действително може да е непрактична за едни клиенти, но не и за други, иначе производителите нямаше да използват това решение,ако всички клиенти мислеха като теб. Аз не оспорвам,че за вас двамата или колкото и да сте е непрактично, аз просто оспорвам заключението ти,че е конструкторска грешка.nov написа: ↑28 Ное 2023 11:01 Момче, започни да си сменяш хапчетата поетапно, не изведнъж, нека потретя - при тия баничарки задните врати, които се отварят настрани се отварят на ДВЕ ЧАСТИ, при другите са с амортисьори и се отварят нагоре (като нормалните СУВОВЕ), при РАВ вратата е ЦЯЛА и се отваря в ЕДНАТА посока (вместо нагоре, като всички други СУВ-ве без любимата ти Г класа или при Лендкруизер и т.н.), което както разбра и от друг юзър тук е адски НЕФУНКЦИОНАЛНО, НЕУДОБНО и т.н.Аз я карам тая кола една година, ти нямаш такава, но въпреки това ми обясняваш видиш ли как било практично и започваш да ми казваш как било при Гегата, мен Гегата не ме интересува и там е неудобно, интересува ме моята , защото я притежавам и всеки ден ми се налага да си отварям ш...я багажник и всеки ден псувам този, който е решил тази ш...на врата да се отваря по този ш..н начин, защото ми причинява неудобство и дискомфорт в ежедневието, но ти НЯМА КАК да изразиш МЕРОДАВНО мнение по въпроса, защото не се налага да се СБЛЪСКВАШ ежедневно с тази недомислица. Кажи ми ако нещо не ти ясно от горния текст, ще ти го обяснЯ отново, не е проблем.
Черно-бяло мислене типичн за човек с беден речник и бедно въображение и с много предразсъдъци. Ти даваш изключенията като правило и генерални изводи, но не коменираш други такива случаи с други марки и от тях не правиш генерални изводи. Никъде не пиша,че всичко положително е правилно за тойота. Напротив оспорвам изключително тесногръдите ти обяснения,които нямат никаква доказателствеан стойност,а са просто предубеждения.
И аз не искам да съм ти коректив, а само наблюдател. Нетренираната познавателна или когнитивна способност е слабо достъпна по отношение на самокритика, критично мислене и способността да приемаш такова против изградените си стереотипи. Важна характеристика на познавателната способност е възможността за аргументация и вследствие на валидни умозаключения да се достигне до извод. Важна част от достигането до извод чрез разсъждение е последователност на съжденията, която в твоите мнения не забелязвам.
Ти в реалния живот колко точни бройки си видял да гният там,че направи поредния генерален изод?
Как да се повториш и потретиш,като нищо не си казал, само си противоречиш.
Аз защо не приемеш,че ти се опитваш да си наложиш мнението?nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36 Ти насаждаш собственото си виждане или кво? Пластмасата в първия Тиган е ПО-КАЧЕСТВЕНА от РАВЧИК от съответната година, а във всяко следващо поколение отново е по-качествена спрямо същата година РАВЧИК, този уикенд имах възможността да покарам последния РАВ - изключвайки дизайна отзад, който прилича на един Jeep, не се сещам за модела, вътре с пластмасата са се изложили доста, имаше пред очите ми по случайност и Тиган 2016, освен, че Тиганя ми харесва пъти повече на дизайн отвън, вътре са го барнали доста.
Не , Тигуан е грозен СУВ според мен, и с много по-некаествена пластмаса от Рав4., за тези години, за които е твоя и конкурентен Тигуан.
Така с функционалната неграмотност. Не разбираш смисъла на написаното. Волво е премиум, но тук не сравеняваме шум в купето и екстри,а ръжда, която е още по-лошо, когато е по премиум автомобил. Защо ен коментираш тези работи,а си едностранчиво заслепен само срещу Тойота? Това твоето е едностранчивост,а не моето поведение.nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36 Е ама...........ти на голко години си, да не си пъпчив тийн открил ръкоблудието наскоро, нали преди няколко страници ми обясняваш, че Волво е премиум, сег ащо не коментирам Мерцове и БеНвета - те в Тойотовския сегмент ли са? Айде изясни за себе си какво искаш, че вече ме объркА?
А какъв е смисъла да махаш от ламарината анти-корозионната защита, след като конструктивно е предвидена да е там. Производителят е конструирал автомобила с анти-корозионна защита.nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36 Не си човека, който да ми казва какво да спра или какво да правя, хайде, като си толкова отворен да направиш следния експеримент - вземаш една ламарина 0,3 мм или 0,5 и една 3 мм и ги оставяш на атмосферните условия 9разбира се и двете БЕЗ антикорозионна защита) - искам да ми кажеш, коя ще получи не само повърхностна, но и дълбока ръжда?
И не бъркай призива с императив.
Отново общи приказки.
Твоето сектантство,че от 3-ма човека, критици на Тойота във форума, ти едва ли не генерализираш, че повечето така разсъждават, от изключението не можеш да правиш правило. Няма как да съм сектант, след като се радвам на дискусия и с несъгласните с мен. Аз аз съм въвъ форума Тойота,защото, колкото и да ти е странно харесвам Тойота, повечето хора са тук заради това. Твоето е сектантсво да взелезш във форум Тойота и да искаш всеки да е съгласен колко недостатъци има Тойота, които според теб са пълна истина и който е несъгласен го обявяваш за сектант.
Това е все едно аз сега да влеза във форум на Волво,Фолсваген или Пежо и да започна да ги обявявам за сектанти,защото са си купили и карат коли, които дават над средния процент дефекти, защото спред мен това са недостатъци, или пък че са грозни или технически усложнени, с дървени интериори като Фолксваген и т.н. Но това е признак на особено ниска култура и ти не можеш да го разбереш. Твоето мнение и това на всеки е уважавано дотогава, докато не стане нахално, натрапчиво, правещо опит за неаргументирано налагане.
От практиката на други хора мога да ти предоставя снимки да ръждиви цели купета,прагове, врати и т.н. Волво,Мерцедес,БМВ, Фолксваген. И какво ще докажа, че именно за всяка марка могат да се представят такива коли.nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36 Огромни ръждилници при това, ти снимките гледА ли ги или се правиш на философ - изгнили са по пода, изгнили са отстрани ОТВЪТРЕ!!!!! по купето, за бомбета на амове дори не говорим, никой дори не говори за вежди и прагове САМО, а директно за конструктивно гниене на целата кола - виж практиката хората снимки ти показват, а не да ми вадиш линкове от секви сайтове.
А твоето е избирателност - ти си се насочил само срещу Тойота.
Напротив, превъзходството на случаите е против твоите твърдения, ти използваш твърдения на 3-ма човека и изграждащ извод, но отхвърляш писанията на други колеги,които ти дават примери отново с единични случаи за други марки със същите проблеми, ръжди и т.н. Това е избирателност.
Може да не съм разбрал точно къде е ръждата, разбрах че е до челното стъкло:, а покрива не започва хоризонтално след челното стъкло а е леко завит напред, тоест има достъп на камъчета както към челното стъкло,така и към челната част на покрива.nov написа: ↑28 Ное 2023 07:36 ако,ако,ако....................ако ама САМО предположение, да изгние на тавана бате, където няма досег със сол и препарати, ааааааааааааааааааа ама чакай може да са я удряли камъчета, верно, минавали са Петрохан и от някоя скала са се отронили камъчета, замазали са положението и тя там ръждясала, ммм да, ясно, как пък не се сетИх, ама то няма и друг случай такъв (няма линкове за доказателство), значи е единичен случай.................да ясно.
Твоето очакване с какво променя правилността на написаното? И какво значение има,като колата е конструирана да се управлява и да няма проблеми с корозията само ако е анти-корозионно покритите и боя.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Направете си отделна тема и да Ви засилят там спора... Това не е полезно на никой, влязъл по името на текущата тема 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта