
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ще е добре, да споделите - какъв е бил проблема. Да не би да се повтори и при други. И аз съм с "двулитровия" хибрид.
Щом педала е бил "твърд" - да ни би деца да са си играли в колата.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Да, прав си, че не хванах какво искаш да кажеш, но е факт, че и аз все още се чудя къде да я държа, дали в багажника, дали вкъщи (респективно хотела) или в раницата, което няма как да е постоянно наистина. Явно затова сега като гледах рекламното клипче (което се тегли от сайта) я бяха сложили в жабката. Не мисля обаче, че проблема е в Тойотите, всички модерни са така.
Отивам да видя как мога да отворя отвътре, добре че съм все още елегантен

Недоумявам как за 3 месеца само ще се скапе, без да е било забравено нещо.
Не каза колко време не е била палена преди злополучния опит?
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Дойде ми на акъла още нещо - да е била отключена и да е била оставена някак си в ready, докато се разреди и хибридната и 12V батерия. На моята, която е по-проста и е с ключ, просто не мога да извадя ключа ако не е на P, а ако не извадя ключа пищи, че е забравен, но с тези кийлеси и старт бутони нямам идея как е.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Колата е палена за последно предната вечер.. Не установих никаде нещо да свети. Ще споделя резултат, както от утрешният ден, така и от теста при Тойота....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ако е в готовност, 12в акумулатор ще се изхаби след като свърши бензина.

А бе нещо го е изсмукало този акумулатор. Най-вероятно нищо няма да се открие като проблем, в Тойота ще кажат, че всичко е наред и кой от къде е.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Да бе, мИрси.. Направо ми даде крила....
П.п. 3 часа след "изгасване" - 13,07V....
Колата е на 5 метра от масата, на която си пия бирата... В нея е тотален мрак.. (както си беше и снощи..). Нещо здраво ме сърби да я отключа, да съборя задните седалки и да видя как е в багажника - ден или нощ....
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Update2: На 26.09.2023 сутринта - палене без проблем и курс към Русе (400 км) с междинка в Ст. Загора за към 1 час. Проблеми никакви. Не ходих до Тойота... До ден днешен изцяло само градско (от 2 до 4-5 курса на ден по 4 до 6 км).. Едно ходене до Варна и обратно... Акумулатора е топ...
С поглед назад във времето: 3-4 дни всекидневно шофиране в малък град (3-5 курса по километър/два, многократно отключване/заключване с "кейлес" и "сгъващи" се огледала...и - "умря Марко"...
Извод: с тези акумулаторЧЕТА едно на ум. Лично за себе си изградих навик да не изключвам хибридната система когато спирам за кратко и, разбира се, имам тази възможност, както и деактивирах автоматичното сгъване/разгъване на огледалата (яко, а?
)...
Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.. (из чуждите форуми е пълно с ревящи от този "проблем")...
Последици: заприходих едни кабели за подаване на ток, както и един "power bank", ей тъй - да имам ...

С поглед назад във времето: 3-4 дни всекидневно шофиране в малък град (3-5 курса по километър/два, многократно отключване/заключване с "кейлес" и "сгъващи" се огледала...и - "умря Марко"...
Извод: с тези акумулаторЧЕТА едно на ум. Лично за себе си изградих навик да не изключвам хибридната система когато спирам за кратко и, разбира се, имам тази възможност, както и деактивирах автоматичното сгъване/разгъване на огледалата (яко, а?

Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.. (из чуждите форуми е пълно с ревящи от този "проблем")...
Последици: заприходих едни кабели за подаване на ток, както и един "power bank", ей тъй - да имам ...


- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ами няма смисъл да пишат неща, които не са верни.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- FearSoft
- Мнения: 585
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Тия CH-R, модел 2022 имат ли физически начин да се отвори механично багажника отвътре при липса на акумулатор? Имам предвид, че акумулаторът е свален за заряд, колата е отключена и има достъп само през задните седалки. Или става само с бустер, закачен отпред? По принцип може да се махне кората и да се навре акумулатора, ама си е по-голяма играчка. При моята корола си има физически бутон с жило, ама тази няма такова нещо...
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Вероятно няма, а ако има - циркът ще е по-голям отколкото да вържеш акумулатор към аварийния порт.. Не съм имал СУВ, на който да мога да му отвория багажника при паднал акумулатор..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- FearSoft
- Мнения: 585
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Благодаря, вече се оправихме
По по-трудния начин - акумулатора през задните седалки. Просто нещата бяха малко на зор и затова нямаше много време за ровене...

Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
То и отключването 'по инструкция' не е по-лесно
Да се навреш в багажника през задните седалки и да махаш капачета и наврян в странна поза да се опиташ да 'напипаш' лостчето на ключалката 
Убеден съм, че най-лесният начин при изправен автомобил е просто да се подаде напрежение


Убеден съм, че най-лесният начин при изправен автомобил е просто да се подаде напрежение

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта