Тойота MR2 W3
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Тойота MR2 W3
Здравейте !
След много, много години отново се връщам в клуба на Тойота! Всъщност, аз никога не съм го напускал, просто последните 14 години съм имал само Лексъси, но първата ми кола беше Тойота и от тогава не искам да чуя за нищо друго.
Ето че така се случи, че след 8 годишно чакане на подходящ екземпляр дойде и моя ред. Тойота MR2 2005г се появи за продан и въпреки, че имаме други две коли за всекидневна употреба, изобщо не се замислих.
Колата е точно това, което чаках - фейслифт, ръчни скорости и само 70 000км на километража. Обичам фабричните изпълнения, така че колата няма да се пипа изобщо, тя така си е съвършена. Предния собственик е сложил едни котви 18ки , които смятам да сменя с оригиналния размер 17ки когато намеря хубави джанти. Гумите са чисто нови, но марката и размера не ми допадат, и те ще бъдат подменени.
Ако някой има някаква полезна информация относно модела, може да сподели. Колата е имам от няколко дни и не успявам да я изтествам както подобава.
Първото ми впечатление е че е супер директна, седи абсолюно залепена в завоите и има страхотен звук
Пускам малко снимки на красавицата.
След много, много години отново се връщам в клуба на Тойота! Всъщност, аз никога не съм го напускал, просто последните 14 години съм имал само Лексъси, но първата ми кола беше Тойота и от тогава не искам да чуя за нищо друго.
Ето че така се случи, че след 8 годишно чакане на подходящ екземпляр дойде и моя ред. Тойота MR2 2005г се появи за продан и въпреки, че имаме други две коли за всекидневна употреба, изобщо не се замислих.
Колата е точно това, което чаках - фейслифт, ръчни скорости и само 70 000км на километража. Обичам фабричните изпълнения, така че колата няма да се пипа изобщо, тя така си е съвършена. Предния собственик е сложил едни котви 18ки , които смятам да сменя с оригиналния размер 17ки когато намеря хубави джанти. Гумите са чисто нови, но марката и размера не ми допадат, и те ще бъдат подменени.
Ако някой има някаква полезна информация относно модела, може да сподели. Колата е имам от няколко дни и не успявам да я изтествам както подобава.
Първото ми впечатление е че е супер директна, седи абсолюно залепена в завоите и има страхотен звук
Пускам малко снимки на красавицата.
1G-FE
- ufer
- Мнения: 2746
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 55 пъти
Тойота MR2 W3
Добре дошъл в зоната на здрача... Аз съм само с първа генерация AW11 и дори не си приличат, но името им е еднакво - MR2...
- mfandakov
- Мнения: 3510
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 35 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Тойота MR2 W3
Ael,
Радвам се на ентусиазмът ти,
Радвам се на ентусиазмът ти,
.Минал съм по този път,радвам се на доста добър екземпляр от друг модел автомобил на преклонна възраст.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Тойота MR2 W3
Колата е бомба.
Оригиналните джанти по спомен са 15-ки, изключително адекватни за "track".
За тестване - точно тази генерация не се слави със особено здрави мотори, прочети и се сдобий със съответните "решения". Основен проблем по спомен - във завоите може да позасмуква въздух от картерът. Разни истории със прецакване/разбиване на катализаторът и засмукване на прах от него, което не мога да си го представя много-много как се случва при положение, че (май) е след прилично дълъг колектор, но така - може би си заслужава поне първият да се смени със спортен метален ако ще се ръчка колата - и защо да не се ръчка, трета генерация е най-спортната от всички като поведение.
Много кеф и САМО безаварийни!
Оригиналните джанти по спомен са 15-ки, изключително адекватни за "track".
За тестване - точно тази генерация не се слави със особено здрави мотори, прочети и се сдобий със съответните "решения". Основен проблем по спомен - във завоите може да позасмуква въздух от картерът. Разни истории със прецакване/разбиване на катализаторът и засмукване на прах от него, което не мога да си го представя много-много как се случва при положение, че (май) е след прилично дълъг колектор, но така - може би си заслужава поне първият да се смени със спортен метален ако ще се ръчка колата - и защо да не се ръчка, трета генерация е най-спортната от всички като поведение.
Много кеф и САМО безаварийни!
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Тойота MR2 W3
Благодаря на всички!
Колата е чук ! Навъртях ѝ вече 700км, бързам да ѝ се порадвам, докато не се е скапало времето. Не смятам да я карам след Октомври, цяла зима ще е завита на сухо и няма да се пипа.
Голямо удоволствие е да се кара тази играчка. Много ми напомня на първият ми Лекс IS200, заради задното и ръчката. Само дето не е толкова мудна и съединителя не е тромав. Отделно копчета и интериор ... Ех спомени!
Градско е приятно, когато си без покрив,а на магистралата е малко скучно. Истината е на планински път. Такъв кев е в завоите тази кола, души пътя и не мърда никъде. Много директна.
Като недостатъци засега единствено намирам едно леко презавиване понякога, когато илизам от завои и я напъна малко повече. Това сигурно ще да е заради по-леката предница... Отделно мотора наистина си малее на доускорение 80-120, но аз последните 10 години карам само 250+hp коли и може и да съм отвикнал на по-малките мотори. Имам и едно виеене такова, което не мога да преценя още дали е от вятъра или някакъв шум от колелата/мотора. Гумите са китайки и може и от тях да е. Звучи като лагер все едно вие, много странно.
За мотора съм чувал истории само за моделите преди 2002. Там би трябвало всичко да е изчистено при тази. Джантите на Еdition S от 2005та фабричо за 17ки, TTE на Borbet, но като гледам така ще ми е супер трудно да намеря подходящи в добро състояние с 4 болта и да пасват на колата. Ако някой има някаква информация за междуболтовото разстояние ще е супер.
Предния собственик е сложил едно грозно Кенууд радио. Мисля да го изхвърля и да си намеря оригиналното стерео.
Колата е чук ! Навъртях ѝ вече 700км, бързам да ѝ се порадвам, докато не се е скапало времето. Не смятам да я карам след Октомври, цяла зима ще е завита на сухо и няма да се пипа.
Голямо удоволствие е да се кара тази играчка. Много ми напомня на първият ми Лекс IS200, заради задното и ръчката. Само дето не е толкова мудна и съединителя не е тромав. Отделно копчета и интериор ... Ех спомени!
Градско е приятно, когато си без покрив,а на магистралата е малко скучно. Истината е на планински път. Такъв кев е в завоите тази кола, души пътя и не мърда никъде. Много директна.
Като недостатъци засега единствено намирам едно леко презавиване понякога, когато илизам от завои и я напъна малко повече. Това сигурно ще да е заради по-леката предница... Отделно мотора наистина си малее на доускорение 80-120, но аз последните 10 години карам само 250+hp коли и може и да съм отвикнал на по-малките мотори. Имам и едно виеене такова, което не мога да преценя още дали е от вятъра или някакъв шум от колелата/мотора. Гумите са китайки и може и от тях да е. Звучи като лагер все едно вие, много странно.
За мотора съм чувал истории само за моделите преди 2002. Там би трябвало всичко да е изчистено при тази. Джантите на Еdition S от 2005та фабричо за 17ки, TTE на Borbet, но като гледам така ще ми е супер трудно да намеря подходящи в добро състояние с 4 болта и да пасват на колата. Ако някой има някаква информация за междуболтовото разстояние ще е супер.
Предния собственик е сложил едно грозно Кенууд радио. Мисля да го изхвърля и да си намеря оригиналното стерео.
1G-FE
- WoLF
- Мнения: 2956
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 383 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
- ufer
- Мнения: 2746
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 55 пъти
Тойота MR2 W3
Аз бих я изкарвал в хубаво слънчево време през зимата, за да се развърта от време на време. При нас времето е топло и през зимата и ако не всяка събота, то поне на 2 седмици "й разпъвам тирантите"...
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Тойота MR2 W3
Нямам зимен комплект гуми с джанти. Отделно при нас хвърлят всякакви гадории по пътя да не се заледява зимата, после трябва да я мия отдолу.. абе филм голям заради едното кръгче. Аз сега на мокро не я карам, кво остава зимата
1G-FE
- ufer
- Мнения: 2746
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 55 пъти
Тойота MR2 W3
Не е важно кръгчето, а да се развърта мотора, че и полуоските, спирачките, въобще всички системи. Това може да се прави само в сухо време и то с летни гуми, но само ако имат повече от 4 мм профил. Когато е сухо, дори и случайно някъде да са ръсили сол и други гадории, не вярвам да се налепи по купето...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта