Rav4 2010 Сив пушек
- memorex
- Мнения: 841
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
При палене ,като загрее.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
Rav4 2010 Сив пушек
значи мислех да не коментирам ,ама гледам има други заблудени ,който се връзват на простотия качество нафта,консумативи,начин на шофиране.
И ЛЕЕЕЕКО СЕ ИЗНЕРВЯМ!
ПРИ ПОЛУЖЕНИЕ ЧЕ НЕ СЪМ ЗАРЕЖДАЛ(ОТ ПЪЛЕН ДО КАПАЧКА 53Л РЕЗЕРВУАР),НЕ СЪМ СМЕНЯЛ КОНСУМАТИВИ И КАРАМ ДО РАБОТА С ТРАФИКА ОТ 7:40-7:50 И ОТ17:03-1715 ЕЖЕДНЕВНО И ДНЕС ДАВА 6,9,СЛЕД 3 ДЕНА 7,СЛЕД 3 ДЕНА 7,1,СЛЕД 3 ДЕНА 7,2,СЛЕД 3 ДЕНА 7,4,СЛЕД 3 ДЕНА 7,5 , СЛЕД 3 ДЕНА 7,6 СЛЕД 3 ДЕНА 7,7 И ТАКА 9,7 КЪДЕ ВЛИЗА В АВАРИЕН,ЧИСТЯТ АГР И ПРАВЯТ РЕГЕНЕРАЦИЯ,ОСТАНАЛ Е ПОЛОВИНАТА РЕЗЕРВУАР И ПОЧВАМЕ ПАК 6,7,СЛЕД 3 ДЕНА 6,8,СЛЕС 3 ДЕНА 6,9,СЛЕД 3 ДЕНА 7 ЗА КАКЪВ НАЧИН НА ШОФИРАНЕ ГОВОРИМ И НАФТИ И КОНСУМАТИВИ!
ПРОСТО ФИЛТЪРА СЕ ДРЪСТЕШЕ
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
Rav4 2010 Сив пушек
значи мислех да не коментирам ,ама гледам има други заблудени ,който се връзват на простотия качество нафта,консумативи,начин на шофиране.
И ЛЕЕЕЕКО СЕ ИЗНЕРВЯМ!
ПРИ ПОЛУЖЕНИЕ ЧЕ НЕ СЪМ ЗАРЕЖДАЛ(ОТ ПЪЛЕН ДО КАПАЧКА 53Л РЕЗЕРВУАР),НЕ СЪМ СМЕНЯЛ КОНСУМАТИВИ И КАРАМ ДО РАБОТА С ТРАФИКА ОТ 7:40-7:50 И ОТ17:03-1715 ЕЖЕДНЕВНО И ДНЕС ДАВА 6,9,СЛЕД 3 ДЕНА 7,СЛЕД 3 ДЕНА 7,1,СЛЕД 3 ДЕНА 7,2,СЛЕД 3 ДЕНА 7,4,СЛЕД 3 ДЕНА 7,5 , СЛЕД 3 ДЕНА 7,6 СЛЕД 3 ДЕНА 7,7 И ТАКА 9,7 КЪДЕ ВЛИЗА В АВАРИЕН,ЧИСТЯТ АГР И ПРАВЯТ РЕГЕНЕРАЦИЯ,ОСТАНАЛ Е ПОЛОВИНАТА РЕЗЕРВУАР И ПОЧВАМЕ ПАК 6,7,СЛЕД 3 ДЕНА 6,8,СЛЕС 3 ДЕНА 6,9,СЛЕД 3 ДЕНА 7 ЗА КАКЪВ НАЧИН НА ШОФИРАНЕ ГОВОРИМ И НАФТИ И КОНСУМАТИВИ!
ПРОСТО ФИЛТЪРА СЕ ДРЪСТЕШЕ
- nov
- Мнения: 967
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Rav4 2010 Сив пушек
Е от какво се "дръсти " филтъра т.е. задръства? - от въздуха ли????????????????????????????????????
*РезервОар
За дизела качеството на нафтата и смяна навреме на всичките консумативи е от изключително голямо значение, а добавка слагаш ли в горивото? Щото всичките мои дизелджии познати шибат Бардал.
Разбира се, че и начина на шофиране за дизела има голямо значение, запукай го 2000км само градско, студени стартове, стопове на светофари и т.н. да видим няма ли да светне за очистване или дпф? Не ме питай откъде знам. И то точно в няколко Тойоти.
*РезервОар
За дизела качеството на нафтата и смяна навреме на всичките консумативи е от изключително голямо значение, а добавка слагаш ли в горивото? Щото всичките мои дизелджии познати шибат Бардал.
Разбира се, че и начина на шофиране за дизела има голямо значение, запукай го 2000км само градско, студени стартове, стопове на светофари и т.н. да видим няма ли да светне за очистване или дпф? Не ме питай откъде знам. И то точно в няколко Тойоти.
NO PAIN, NO GAIN!
Rav4 2010 Сив пушек
Здравейте! От два дни притежавам същата Тойота и при мен се появи абсолютно същия проблем. В момента, в който колата загрее започва да пуши и не е приятно за хората каращи зад мен. Бих искал да попитам в крайна сметка колегата jorometala успя ли да установи причината и ако да каква е тя? Дали е ДПФ или проблема е бил другаде? Благодаря!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 08 Май 2018 20:47
- Местоположение: Radomir
- Автомобил: corrola e12wagon
Rav4 2010 Сив пушек
Здравейте колеги. От 3 месеца притежавам RAV4 150к. D4D малко след закупуването се появи проблема с пушенето. Бяло синкав дим. При тръгване на път при около 20/30 градуса на водата се появява първото изпушване за около километър. При 90 градуса работна температура се появява второто изпушване бяло синкав дим. При закачане на компютър и живи данни първа дюза +0,25 втора -0,30 трета +1,25 четвърта -0,40 . Състоянието на DPF показва че не е запушен. Датчика за диференциално налягане работи нормално от 0,25 до 1,30 в движение колата.Температурните датчици на DPF-a при запалване на колата отчитат около 26 градуса при продължително каране достига до 400 градуса без да прави регенерация. Нормална ли е тази температура на датчиците при движение. Някой знае ли колко трябва да е нормална температура на тези датчици. EGR Показва нормална работа. Не е задръстен, проверено. Когато всичко е нормално, не се вижда никакъв дим. Няма загуба на антифриз и масло. Остава съмнения за петата дюза. Някой колега сменявал ли е пета дюза. Ремонтира ли се тази пета дюза. По вин номер може ли да намери номера за дюзата някой колега. В OLX намирам китайска с номер 237108 -130лв. и оригинална на Denso 600лв. Дайте мнение. В последно време при подаване на газ изпуши за една секунда бяло, примерно в задръстване. Някой справил ли се е с този проблем. Давайте мнения да решим този проблем.
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Rav4 2010 Сив пушек
Вече трета година карам колата с този проблем и вече свикнах с него. Е отнасям по някоя псувня от тези зад мен, но както виждам решение на проблема няма. В началото и аз се впрягах, но вече свикнах.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12 Апр 2022 08:43
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Версо 2.0, 126 магарета
Rav4 2010 Сив пушек
dancho1977 написа: ↑27 Мар 2021 19:00 Колеги моята не е д-кат, а е д4д, но постоянно се включва регерацията, при палене като загрее и почва да пуши бял пушек за около една минута и после спира да пуши. Не знам какво да правя, дайте съвет как сте отстранили този проблем. Отделно ми казаха, д4д 150 к.с 2009г. нямала пета дюза. Възможно ли е да се включва постоянно регенерацията, поради тази грешка P062D и С1201
Как реши проблема с белия пушек ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: WoLF и 2 госта