Помощ не пали

ДядоБиско
Мнения: 5
Регистриран на: 17 Ное 2021 15:43
Местоположение: Русе
Автомобил: Версия 2009г.2.0 125 к.с.

Помощ не пали

Мнение от ДядоБиско » 11 Апр 2023 21:05

Здравейте.Колата е Версо 2009г.2,0 дизел,126 к.с..След валеж на дъжд без да е карана колата по мокри пътища,просто си стои и дъждът я вали(или влажно време)не иска да запали.Като мине един ден ,като се оправи времето си пали без проблем.След като запали я нося на диагностика и нищо,никакви грешки и проблеми,до следващия дъжд.Помогнете.

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Помощ не пали

Мнение от TATI » 11 Апр 2023 21:17

Дръж я на сухо и проветриво място!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 73 пъти

Помощ не пали

Мнение от Hursa » 11 Апр 2023 21:44

Проверете изолацията на кабелите към блока с предпазителите, както и към датчиците за въздух и налягане, проверете и буксите им.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

ДядоБиско
Мнения: 5
Регистриран на: 17 Ное 2021 15:43
Местоположение: Русе
Автомобил: Версия 2009г.2.0 125 к.с.

Помощ не пали

Мнение от ДядоБиско » 11 Апр 2023 22:03

Благодаря.Всяка информация ще ми е от полза.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Помощ не пали

Мнение от mapamop » 11 Апр 2023 22:20

Или я залейте с вода и закачете на диагностика, ако не запали. Както е писал Hursa има оголена изолация някъде, или слаб контакт който изчезва съвсем от влагата.
Първите ми кандидати са кабелите на акумулатора от клемите към купето.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

ДядоБиско
Мнения: 5
Регистриран на: 17 Ное 2021 15:43
Местоположение: Русе
Автомобил: Версия 2009г.2.0 125 к.с.

Помощ не пали

Мнение от ДядоБиско » 11 Апр 2023 22:57

Стартер и акумулатор са ок.Върти яко.Имали вероятност някоя клапа или клапан да отказва от влагата?

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Помощ не пали

Мнение от mapamop » 12 Апр 2023 00:22

Овлажнени релета за горивната система няма да работят коректно, когато са мокри. Незакопчана букса ще събира влага/вода и датчика след нея ще "приказва глупости". Вариант е да я залеете с вода, за да не запали и да я следите с диагностика, кое не е наред. Другият сценарий е да пребъркате целия кош на мотора - букси и кабели. Кофти сигнал примерно от датчик на колянов вал, датчик на разпределитен вал, температурен датчик, дебитомер няма да позволи нормална работа на мотора. Същото важи и за SCV клапана на помпата, конекторите на дюзите.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Помощ не пали

Мнение от ufer » 12 Апр 2023 14:43

Ех, добре си бяха старите карбураторни мотори, 3-4 релета и нищо друго... :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 41 госта