Королата прекъсва когато достигне работна температура и на празен ход оборотите не са стабилни, а играят. Докато е студена или под оптималната работна температура го няма този проблем.. Прекъсва между 2000-3000 оборота, след това изчиства и работи добре на по високите обороти. Незнам дали има отношение, но колата почти винаги пали от втория път, като от втория път пали нормално. Сменихме свещите профилктично с нови Денсо, но проблема остана, предишните бяха Денсо също, но иридиеви. В историята на колата след като я купих преди година открихме, че катализатора липсва и в кожуха му предишния собственик( Автокъща) бяха набили стоманена вата, която беше запушила цялата магистрала на гърнетата и колата нямаше тяга. Този проблем го отстранихме. Лампата чек свети с 2 грешки P0141 и P0420. Доколкото разбирам колата докладва че втората ламбда сонда след катализатора не работи. Въпроса ми е дали може да прекъсва заради втората сонда и тя еднаква ли е като първата преди катализатора ако се наложи да купувам друга? Намерих катализатор в добро състояние от друга марка кола със същия литраж на мотора и ще го монтираме скоро. Дали грешката за сондата ще изчезне и прекъсването след монтаж на катализатора или и сондата е за смяна и тя? Може ли малко насоки къде да търсим проблема, бобините би трябвало да са ок, когато е студена работи нормално. Благодаря на всички, които се включат в решаването на проблема предварително и прилагам снимка с грешките от диагностиката. забравих да кажа колата е 2003 година и само на бензин и разхода е по голям от спецификациите също.
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Здравейте!
Королата прекъсва когато достигне работна температура и на празен ход оборотите не са стабилни, а играят. Докато е студена или под оптималната работна температура го няма този проблем.. Прекъсва между 2000-3000 оборота, след това изчиства и работи добре на по високите обороти. Незнам дали има отношение, но колата почти винаги пали от втория път, като от втория път пали нормално. Сменихме свещите профилктично с нови Денсо, но проблема остана, предишните бяха Денсо също, но иридиеви. В историята на колата след като я купих преди година открихме, че катализатора липсва и в кожуха му предишния собственик( Автокъща) бяха набили стоманена вата, която беше запушила цялата магистрала на гърнетата и колата нямаше тяга. Този проблем го отстранихме. Лампата чек свети с 2 грешки P0141 и P0420. Доколкото разбирам колата докладва че втората ламбда сонда след катализатора не работи. Въпроса ми е дали може да прекъсва заради втората сонда и тя еднаква ли е като първата преди катализатора ако се наложи да купувам друга? Намерих катализатор в добро състояние от друга марка кола със същия литраж на мотора и ще го монтираме скоро. Дали грешката за сондата ще изчезне и прекъсването след монтаж на катализатора или и сондата е за смяна и тя? Може ли малко насоки къде да търсим проблема, бобините би трябвало да са ок, когато е студена работи нормално. Благодаря на всички, които се включат в решаването на проблема предварително и прилагам снимка с грешките от диагностиката. забравих да кажа колата е 2003 година и само на бензин и разхода е по голям от спецификациите също.
Королата прекъсва когато достигне работна температура и на празен ход оборотите не са стабилни, а играят. Докато е студена или под оптималната работна температура го няма този проблем.. Прекъсва между 2000-3000 оборота, след това изчиства и работи добре на по високите обороти. Незнам дали има отношение, но колата почти винаги пали от втория път, като от втория път пали нормално. Сменихме свещите профилктично с нови Денсо, но проблема остана, предишните бяха Денсо също, но иридиеви. В историята на колата след като я купих преди година открихме, че катализатора липсва и в кожуха му предишния собственик( Автокъща) бяха набили стоманена вата, която беше запушила цялата магистрала на гърнетата и колата нямаше тяга. Този проблем го отстранихме. Лампата чек свети с 2 грешки P0141 и P0420. Доколкото разбирам колата докладва че втората ламбда сонда след катализатора не работи. Въпроса ми е дали може да прекъсва заради втората сонда и тя еднаква ли е като първата преди катализатора ако се наложи да купувам друга? Намерих катализатор в добро състояние от друга марка кола със същия литраж на мотора и ще го монтираме скоро. Дали грешката за сондата ще изчезне и прекъсването след монтаж на катализатора или и сондата е за смяна и тя? Може ли малко насоки къде да търсим проблема, бобините би трябвало да са ок, когато е студена работи нормално. Благодаря на всички, които се включат в решаването на проблема предварително и прилагам снимка с грешките от диагностиката. забравих да кажа колата е 2003 година и само на бензин и разхода е по голям от спецификациите също.
► Виж съдържание
Последно промяна от Akima на 19 Май 2022 16:02, променено общо 1 път.
Причина: Оразмерявайте си файловете.
Причина: Оразмерявайте си файловете.
- mapamop
- Мнения: 4084
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 91 пъти
- Получена благодарност: 294 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Първата и втората сонди са различни. Най малкото като букси.
P0420 е заради неработещият катализатор.
На студен двигател по мои впечатления компютъра си забърква сместта по статични карти на горивото. След като загрее следи първата и втората сонда за да "си коригира сметките колко бензин да налее" и да влезе в еконормите за изгорелите газове. Т.е. на загрял двигател двете сонди имат директно отношение към горивната смес.
Подменете изтърбушения катализатор, сменете/оправете дефектната сонда и вижте какво ще е поведението на двигателя. Другата опция е втулка на втората сонда, за да "емулирате" катализатор. Първата не бива да я пипате.
Погледнете за течове на вакуум по двигателя след като се оправите със сондите и катализатора. От друга марка катализатор, не знам дали ще стане - възможно е състава му да е друг.
P0420 е заради неработещият катализатор.
На студен двигател по мои впечатления компютъра си забърква сместта по статични карти на горивото. След като загрее следи първата и втората сонда за да "си коригира сметките колко бензин да налее" и да влезе в еконормите за изгорелите газове. Т.е. на загрял двигател двете сонди имат директно отношение към горивната смес.
Подменете изтърбушения катализатор, сменете/оправете дефектната сонда и вижте какво ще е поведението на двигателя. Другата опция е втулка на втората сонда, за да "емулирате" катализатор. Първата не бива да я пипате.
Погледнете за течове на вакуум по двигателя след като се оправите със сондите и катализатора. От друга марка катализатор, не знам дали ще стане - възможно е състава му да е друг.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- Akima
- Мнения: 7133
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Пробегът не е описан, а май е съществен за казуса...
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Пробегът по километраж е 197 000км.Не мога да гарантирам за това , защото живеем в България , но в другите отношения колата е запазена и в добро здраве.
- Akima
- Мнения: 7133
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
В такъв случай в допълнение на горното от колегата mapamop - пълна проверка на:
- VVTi Клапан и зъбчатка;
- Обтегач на верига;
- Хлабини на клапани.
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Проверяван ли е температурният датчик, мерена ли е компресията, гледано ли е делкото под лупа? Понякога има леко биене на оста при износени лагерчета на делкото (мин. 200 000 км) и това може да повлияе както на запалването, така и на прекъсването при определени обороти...
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
ufer, колата няма делко, с бобини е. Благодаря на всички за съветите! Ще следвам стъпките и ще споделя как проблема е отстранен. Поздрави!
- slowtraveler
- Мнения: 4929
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Може да е и някой температуронестабилен датчик... (колянов вал?)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Оправете проблема с ламбдите и катализатора. Както казаха колегите с втулка, или с нов универсален катализатор. Аз бих купил и една бобина и да ги подменям една по една. Някой път е от това. Ако беше от СтЗ имам една бобина резервна в багажника. Две бобини са ми правили проблем и вече си нося една, та да не се прибирам от далеч на три цилиндъра.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
pav2021, помислих си го, но се обърках с по-стара Корола...
Corolla e12 1.4 vvti прекъсва когато е загряла! :(
Здравейте отново!
Слее смяна на бобината на цишиндър 3 колата вече работи нормално. Тази бобина, която свалихме от колата не беше оригинала ами някаква ERA 880243A. Едно ново Денсо и колата заспа. Продължавам да отсранявам другите проблеми които съм описал и скоро ще споделя. Благодаря на всички за съветите и помощта!
Слее смяна на бобината на цишиндър 3 колата вече работи нормално. Тази бобина, която свалихме от колата не беше оригинала ами някаква ERA 880243A. Едно ново Денсо и колата заспа. Продължавам да отсранявам другите проблеми които съм описал и скоро ще споделя. Благодаря на всички за съветите и помощта!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта