Колега много си прав,всички които се изнесохте от тук сте си надвили на масрафа и сте много напред ...Тук останахме само лузъри с малки п...шки.
Жив и здрав да си караш лъскавият готЕн джип.

Колега много си прав,всички които се изнесохте от тук сте си надвили на масрафа и сте много напред ...Тук останахме само лузъри с малки п...шки.
Не възприемам никой за лузър, но който се има за такъв не бих могъл да го разубедя, а още по-малко да му внуша, че размера на това в гащите му няма такова значение, както това в главата на раменете.
Мерси. Накратко, карането икономично става с пълна концентрация, не мислиш за нищо друго освен за шофирането, пълно спокойствие (ако се ядосваш на простотиите на другите, няма да стане), предвиждане на действията на останалите участници в движението, адаптиране с тяхното каране, за да изкараш максимума от ситуациите. Ускорението трябва да е плавно и от време на време да отпущаш газта и пак да натиска, но това се постига с повече опит да знаеш кога и как да го направиш. Десният ти крак трябва да е много чувствителен. Представяш си, че между педала на газта и кракът ти има яйце и така трябва да натискаш, че да не го счупиш. Когато няма някой зад теб можеш да ускоряваш плавно отпущаш педала и чакаш да ти падне скоростта с 10 км/ч и пак ускоряваш плавно до зададената скорост и пак и пак...
Благодаря, за идеята ще го пробвам. И аз съм постигал под 4 градско по борд за 15 килиметра на 1.4 тди, но условията бяха подходящи. Слаб трафик, без изчакване на място и почти без използване на спирачки. Иначе нормалния разход смесено магистрала 140-160 и градско беше 5-5.5 по борд и половин литър отгоре по колонка.Not_active_user_1 написа: ↑12 Дек 2021 19:04Мерси. Накратко, карането икономично става с пълна концентрация, не мислиш за нищо друго освен за шофирането, пълно спокойствие (ако се ядосваш на простотиите на другите, няма да стане), предвиждане на действията на останалите участници в движението, адаптиране с тяхното каране, за да изкараш максимума от ситуациите. Ускорението трябва да е плавно и от време на време да отпущаш газта и пак да натиска, но това се постига с повече опит да знаеш кога и как да го направиш. Десният ти крак трябва да е много чувствителен. Представяш си, че между педала на газта и кракът ти има яйце и така трябва да натискаш, че да не го счупиш. Когато няма някой зад теб можеш да ускоряваш плавно отпущаш педала и чакаш да ти падне скоростта с 10 км/ч и пак ускоряваш плавно до зададената скорост и пак и пак...
Трябва също така много добре да познаваш колата си и да се сливаш с нея все едно сте едно. Просто трябва да я чувстваш!
Круиз контрола е убиец на икономията и ако някой си мисли, че с него ще може да смъкне разхода се лъже. Всъщност познавам хора, които на КК постигат по-ниски разходи на гориво, но те просто не умеят да карат и е по-добре колата да ги води, а не те нея.
Това не го разбирам.. В сайта ценовата листа е 95к. С друга боя - 97к. Някой може ли да обясни за какво си плащаме останалите 34к? Пестим от чакане или мацката има да купува вила някъде?BOz написа: ↑22 Окт 2021 10:13Реално къде отиват нещата:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=lxp4fq
![]()
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта