"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
- Местоположение: България
- Автомобил: Toyota Corolla
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Благодаря на TATI за търпението. Моля Ви, нека да не разводняваме темата наистина. Тати, вече Ви написах на лични модела на двигателя, моля, вижте, там където проверявате, наистина ли е така. Ръководството е мое, както и снимката, която пращам. Благодаря! Повече няма да пиша по темата, само ако от Тойота ми изпратят някакъв отговор, ще ви споделя. Наистина не си заслужава заради такава глупост да се занимаваме.
- Прикачени файлове
-
- двигател.jpg (646.15 KiB) Преглеждано 12873 пъти
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Имаме, т.е. баща ми вече има точно такава Корола.
. Е15 1,6 Валвматик. Колата е С КОРА. Ще го помоля да я снима още днес и ще кача снимки 


Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Ако му се занимава да махне 5 щипки за да я свали и да снима. Да се види ясното отпечатване по цялата ѝ дължина върху другата кора. Мръсотия, търкания и т.н.dracunculus написа: ↑14 Сеп 2021 06:07 Имаме, т.е. баща ми вече има точно такава Корола.. Е15 1,6 Валвматик. Колата е С КОРА. Ще го помоля да я снима още днес и ще кача снимки
От снимките на колежката такова отпечатване изцяло липсва, дори и наченки някакви липсват и за мен тази кола не е имала въпросната кора.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Може пък и да я е имало, примерно да е слагана дори допълнително, но явно с кратък живот, без да остави отпечатъци. Про и Контра са основните фактори на съвременната цивилизация... 

- venciru
- Мнения: 223
- Регистриран на: 09 Юли 2020 15:21
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 CVT 2020
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Е те това е най- правилното мнение и заключение!!!!! Ако за тази тъпа, ш....а кора се създава такъв проблем - може да си представим за нещо по сериозно не дай Боже какво ще е. По точно аз не мога да си представя - бедна ми е фантазията....

Колежке, карайте си новозакупената след две години търсене кола и и се радвайте. Зарежете такива дреболии и послушайте многото колеги, които се опитаха да Ви обясня, че е доста възможно тази кора да е липсвала по начало. Пък и да не е така - не струва и една десета от нервите, които изхабихте за нещо, което няма никакво отношение към правилната работа и движение на колата. Припомнете си песента на великият Т. Колев - "Който ми открадна чистачките - да си ги сложи.........отзад!"

Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице. И казаното от мен в никакъв случай да не се счита за категорична препоръка и/или провокация към други лица.
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Въпроса е принципен момци. Елена се опитва да предпази други да си отварят очите. Не да си търси кората тук във форума. Дори от снимките е видно, че там е имало клипсове. Но не е това важното. Тези толкова страници не ги е създала Елена а потребители, които всячески се опитват да я убедят, че там не е имало нищо. Дано не ви се случва. Това, че на повечето ви се разминават спомените с действителността не означава, че всички са като вас. Бъдете здрави и не дълбайте толкова, а си отваряйте очите. Времената, в които живеем са измамни. Заключете я накрая и приемете, че Елена е трол. 

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Съгласен съм... Лично на мен ми е интересен резултата, и не виждам защо се прехвърля негативизъм върху Елена и т.н...
Тя е споделила това, което е чула от съпруга си, и съм убеден, че го е споделила коректно... Това не отхвърля желанието да се разбере дали наистина е имало кора преди влизането в сервиза или не...
Аз от снимките не виждам 'че е имало клипсове', нито следа по другата кора (нали се застъпват)... Затова е и съмнението (и в двата 'варианта' - дали е имало кора, открадната в сервиза на Тойота, или не е имало кора, а просто колегите са се подвели по снимки на друг автомобил), и затова поне на мен ми е интересна истината...
Както се вижда - автомобилът е втора ръка, купен наскоро... Предполагам в някой архив все още има запазена снимка на двигателният отсек от продажбата, което би изяснило донякъде ситуацията...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
- Местоположение: България
- Автомобил: Toyota Corolla
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Пиша последен пост по темата и моля TATI или друг модератор да я заключи.
Благодаря ви, мили хора, за съветите и подкрепата. Радвам се, че някои от вас са разбрали мотивите ми. Надявам се и всички, които са я прочели, просто да имат едно наум, да знаят, че ИМАТ правото да наблюдават как се извършва сервизирането и да се възползват от него. На тези, които ме съветват да приема, че е нямало кора - уважаеми, все още смятам да разчитам на очите си, а не на форумни мнения
Копирам ви последния имейл от Тойота, както и моят отговор и с това приключвам, тананикайки си песничката на Тодор Колев ( благодаря, Venciru, за напомнянето
) "Европейци сме ние, ама все не сме дотам" е казал Алеко преди доста време, явно нещата не са се променили от тогава.
"Здравейте г-жа................... ,
Автомобилът не е закупен от дилърската мрежа на Toyota в България и ние не можем да идентифицираме дали автомобилът е бил с кора или не.
Моля да имате предвид, че при разкачане на акумулатор, в случай че има кора - се демонтира малкото капаче на кората, а не самата кора. Именно това е и предназначението му.
Съжаляваме, че не можем да отговорим на искането Ви, като Ви молим да ни изпратите снимков материал, с който да може да се докаже наличието на кора или не.
С уважение,
Екипът на Тойота Балканс"
"Здравейте, уважаеми служители на Тойота!
Благодаря за Ви за бързия отговор. Действително автомобилът не е закупен от Тойота България, а от частно лице. Пределно ясно съзнавам, че ситуацията е спорна, тъй като не разполагам със снимки на автомобила, показващи двигателния отсек преди сервизирането и непосредствено след това, по простата причина, че не съм предполагала, че ще ми трябват. Благодаря за разясненията относно това как може да стане свалянето на акумулатора, без да се сваля кората, но това по никакъв начин не отговаря на въпроса как това се случва при затворен капак ( по твърденията на Вашите служители, както и в един от имейлите на г-жа Коева). Неясен остава въпросът и за камерите в сервиза. Написах Ви тези имейли не с цел да търся каквато и да било компенсация от какъвто и да било вид, а да Ви СИГНАЛИЗИРАМ, че служители в сервиза злоупотребяват - както с доверието на клиентите, така и с Вашето, което не е от полза за никого. Може би е добре да помислите по какъв начин да оптимизирате контрола върху това. Нямам нито времето, нито желанието да продължавам да задълбавам нататък, а и не виждам смисъл, така че не си правете труда да отговаряте на имейла ми.
С пожелание за още повече коректност и професионализъм: Елена .................."
Който разбрал - разбрал, който - не, дано не му се налага да разбира от собствен опит.
Благодаря ви, мили хора, за съветите и подкрепата. Радвам се, че някои от вас са разбрали мотивите ми. Надявам се и всички, които са я прочели, просто да имат едно наум, да знаят, че ИМАТ правото да наблюдават как се извършва сервизирането и да се възползват от него. На тези, които ме съветват да приема, че е нямало кора - уважаеми, все още смятам да разчитам на очите си, а не на форумни мнения


"Здравейте г-жа................... ,
Автомобилът не е закупен от дилърската мрежа на Toyota в България и ние не можем да идентифицираме дали автомобилът е бил с кора или не.
Моля да имате предвид, че при разкачане на акумулатор, в случай че има кора - се демонтира малкото капаче на кората, а не самата кора. Именно това е и предназначението му.
Съжаляваме, че не можем да отговорим на искането Ви, като Ви молим да ни изпратите снимков материал, с който да може да се докаже наличието на кора или не.
С уважение,
Екипът на Тойота Балканс"
"Здравейте, уважаеми служители на Тойота!
Благодаря за Ви за бързия отговор. Действително автомобилът не е закупен от Тойота България, а от частно лице. Пределно ясно съзнавам, че ситуацията е спорна, тъй като не разполагам със снимки на автомобила, показващи двигателния отсек преди сервизирането и непосредствено след това, по простата причина, че не съм предполагала, че ще ми трябват. Благодаря за разясненията относно това как може да стане свалянето на акумулатора, без да се сваля кората, но това по никакъв начин не отговаря на въпроса как това се случва при затворен капак ( по твърденията на Вашите служители, както и в един от имейлите на г-жа Коева). Неясен остава въпросът и за камерите в сервиза. Написах Ви тези имейли не с цел да търся каквато и да било компенсация от какъвто и да било вид, а да Ви СИГНАЛИЗИРАМ, че служители в сервиза злоупотребяват - както с доверието на клиентите, така и с Вашето, което не е от полза за никого. Може би е добре да помислите по какъв начин да оптимизирате контрола върху това. Нямам нито времето, нито желанието да продължавам да задълбавам нататък, а и не виждам смисъл, така че не си правете труда да отговаряте на имейла ми.
С пожелание за още повече коректност и професионализъм: Елена .................."
Който разбрал - разбрал, който - не, дано не му се налага да разбира от собствен опит.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Да, това е добър епилог
Навярно бих действал точно като Вас в такава ситуация...
И наистина темата ще бъде заключена. Но моля отговорете ми дали има следи от контакт върху другата кора (или в местата на клипсовете, или върху какъвто и да е детайл), които могат да подскажат, че някога е имало втора кора върху предната...
Чист 'любителски' интерес, който по никакъв начин не би променил отношението към Вас или изписаната тема
Защото стърчащата стойка на акумулатора върху гредата прави съмнителна възможността за монтаж на кора при такава компановка...
Разберете ме правилно - просто се опитвам да си изясня за себе си загадката (то стана малко като Шерлок Холмс темата
)

Навярно бих действал точно като Вас в такава ситуация...
И наистина темата ще бъде заключена. Но моля отговорете ми дали има следи от контакт върху другата кора (или в местата на клипсовете, или върху какъвто и да е детайл), които могат да подскажат, че някога е имало втора кора върху предната...
Чист 'любителски' интерес, който по никакъв начин не би променил отношението към Вас или изписаната тема

Защото стърчащата стойка на акумулатора върху гредата прави съмнителна възможността за монтаж на кора при такава компановка...
Разберете ме правилно - просто се опитвам да си изясня за себе си загадката (то стана малко като Шерлок Холмс темата


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Моето лично убеждение е, че много малко са българските сервизи, в които не се налага, клиентът да се "трансформира" в Шерлок Холмс... Но не само Англия е далече от нас, но май и Европа почти липсва!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Заради липсата ѝ на Т25, защото и в ел.сервиза малоумниците си мислеха по същия начин, ми бяха пълни кутиите с релетата отпред на муцуната с вода. А валеше леко и напоително.... Кората беше поне в багажника. Щом я има, вероятно има някаква роля извън добрият външен вид.... Инженерите в развойният отдел на Тойота, не са по-прости от нас.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Както се вижда - има модели, в които се вгражда, а има и други, в които не се вгражда...
За нивото на обслужване и рисковете - спор няма... Имам спомен, че от една от колите ми липсваше някаква дреболия от 'щатното оборудване' (нямам точен спомен какво бе - май 'вадачка на бушони'), но така и не бях сигурен дали е недоглеждане на производителя на автомобила (съмнително за японец, ама...) или бе изчезнала в сервиза... Забелязах го година след закупуване на автомобила
За нивото на обслужване и рисковете - спор няма... Имам спомен, че от една от колите ми липсваше някаква дреболия от 'щатното оборудване' (нямам точен спомен какво бе - май 'вадачка на бушони'), но така и не бях сигурен дали е недоглеждане на производителя на автомобила (съмнително за японец, ама...) или бе изчезнала в сервиза... Забелязах го година след закупуване на автомобила

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Със сигурност те ще си направят вътрешно разследване, но за съжаление, ако е негативно за тях, няма да се разбере.
Няма шеф, който не иска да знае кой краде от персонала му.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
- Местоположение: България
- Автомобил: Toyota Corolla
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
П.П. Получих имейл от Христина Мошелова, който беше най-адекватният от всички дотук. Казали са ми, че капакът не е отварян, защото заради смяната на бензиновата помпа не е необходимо и са се заблудили и не са отчели, че е минала още една сервизна операция едновременно. Камери няма, но са дали указание да сложат, както и че са провели всички необходими разговори. Радвам се, че някой е решил да се задейства и се надявам, че няма да има други подобни случаи.
Моля модератор да заключи темата, тъй като смятам, че се изчерпа.
Моля модератор да заключи темата, тъй като смятам, че се изчерпа.

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив
Ето обещаните от мен снимки. Колата е Корола Е15 1,6 Valvematic 2012 година. Кората остава следи, когато се махне.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта