Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от ufer » 10 Сеп 2021 16:15

Съгласен съм, че и нивото на много клиенти е такова... :)

534
Мнения: 21
Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
Получена  благодарност: 1 път

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от 534 » 11 Сеп 2021 08:47

За пояснение - главата беше отворена. Всички изпускателни клапани били подменени - поне така казаха от сервиза - и хлабините обрани с шлайфане на опашки на клапани. Там, така правели. Не предложиха и не настояха за
подмяна на чашки.

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от ufer » 11 Сеп 2021 09:19

Без коментар...😔

Двигателист
Мнения: 424
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от Двигателист » 11 Сеп 2021 22:19

Стореното, сторено.
Но едно не разбрах. След като регулирането на хлабините е било твърдо решено да стане без смяна на размерните повдигачи, а с шлайф на стеблото на клапана, не би ли трабвало първо да се оборудва главата, да се монтират разпределителните валове, да се мери, да се запише кой клапан с колко да се скъси. Неприятното е, че ако при първото мерене излезе клапан без хлабина, то ще трябва да се скъсява два пъти. Един път примерно с една-две десети, после главата да се оборудва втори път с валовете, пак да се мери, за да се уточни окончателното скъсяване. Та затова ми е странно как се е получила хлабина над 0.6 и защо е оставена така. Не знам дали няма да се повреди гърбица, или повдигач при работа с такъв голям луфт, като оставим настрана, че вероятно трака доста дразнещо. Дано не съм прав.

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от ufer » 11 Сеп 2021 22:37

Май си прав... Шлайфистите използват различни методи и много рядко са прецизни, а в случая са били тотално немарливи - 0,65 луфт... ohmy.gif

534
Мнения: 21
Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
Получена  благодарност: 1 път

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от 534 » 11 Сеп 2021 23:42

Ако не седиш на "майсторите" "на главата", "изгоряла" ти е колата! Така е обикновено тук в България.

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от мехаННика » 12 Сеп 2021 08:13

Ако главата е била разглобена напълно и има нови клапани, тогава хлабина 0.65 е сериозна грешка. Имах такъв случай с две глави поред-ново момче в шлайф базата. С два нови лифтъра би трябвало да се получи.

534
Мнения: 21
Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
Получена  благодарност: 1 път

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от 534 » 12 Сеп 2021 08:36

Не е сигурно. Ако предположим, че сегашните лифтъри са с максимален или близък до максималния размер, не съм сигурен, че ще стане. Но всъщност, не знам какви са размерите на оригиналните лифтъри и максималните размери на ремонтните такива...

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от мехаННика » 12 Сеп 2021 10:23

Примерно, от 5,0мм до 5,7мм през 0,02.

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от ufer » 12 Сеп 2021 21:10

Доколкото разбрах, новите клапани са старите, но с шлайфани стержени. Може само да се надява, тойотските клапани да са куче марка...

534
Мнения: 21
Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
Получена  благодарност: 1 път

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от 534 » 12 Сеп 2021 23:47

Платил съм за 8 нови изпускателни клапана. Вероятно всички са шлайфани, освен ако не са намерени подходящи повдигачи от съществуващите. Надявам се наистина клапаните да са нови!

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от ufer » 13 Сеп 2021 15:13

Дано да са коректни хората и да не стане като при мен - плащам пълна ревизия на глава (шлайфане, надуване, притриване на клапани, гумички), а сега като изби ганитурата на 20 000 км, се оказа, че нищо не е правено може би с изключение на гумичките. :thumbsup:

cnc82
Мнения: 25
Регистриран на: 12 Мар 2023 00:15
Местоположение: Yambol
Автомобил: RAV-4 2.0 150 hp 2003
Благодарил/а: 11 пъти

ГАЗ НА TOYOTA COROLLA 1.6 VVTI 2003 ГОД.

Мнение от cnc82 » 14 Мар 2023 22:42

Колега @534 някакво развитие ?

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Akima » 14 Мар 2023 23:11

Археологията продължава:
Потребител 534
Последно активен:05 окт 2021, 20:11
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Mitcom
Мнения: 5
Регистриран на: 14 Яну 2021 01:07
Местоположение: България
Благодарил/а: 1 път

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Mitcom » 20 Мар 2023 15:05

Изпусквателните клапани не е ли заради високите обороти и недоизгаряне? Като гледам след 2000 г. двигателите са на оптимална мощност на 4400 оборота, старите бяха на ок 3000, скоростите са по-къси, а се карат на 140-160 на магистрала часове наред.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта