honda_niki написа: ↑14 Юни 2018 15:01
А американските модели по ли са добри от Европейските или ? Че и после и сервиз къде ще и търся .....на американката
Европейские Рав4 от тези години (2007) са японски, американските са канадски
Европейските за БГ май са по-подходящи, затова са и по-скъпи. За сервизите - няма проблеми с американския модел.
!
Съобщение от: slowtraveler
Мненията са отделени от друга тема - прекалено много офтопик се натрупа
Благодаря Roko 2105 !
А по какво се познават дали са японски ? Гледах и на американските рамата започва с J също ? На американките софтуера май бил по друг и не всеки сервиз може да направи диагностика - къде в София може да се диагностицира и огледа преди покупка ? В смисъл някой частен и читав който да разбира от Тойота ? Хондите си ги подържам точно в такива - даже правят само Хонди и са много добри Офицялните сервизи са ясни ....
На американките също ми хареса по мощния двигател и по големия багажник ама сигурно и минуси имат .
Благодаря предварително!
Да така се оказа като видях стикера на колонката ....пише точно произведено в Japan . Обаче нямаше копчета за изключване на ESP и системата за спускане , и огледалата бяха електрически но нямаха копче за размразяване! Но като ги няма бутоните значи ли че екстрите ги няма също ? Как може да се разбере ?
JTMBD31V2....... По ВИН декодера излиза също че е произведена от Japan за USA с 2.4 мотор
Последно промяна от honda_niki на 17 Юни 2018 18:27, променено общо 1 път.
Дай контакт и ще видиш дали ще светне ЕСП. Отоплението на огледалата сработва с отоплението на задното стъкло както на повечето автомобили. Пробвай го и ще усетиш след 30 сек затопляне на огледалата ако има такова.
Другият вариант е точен VIN ..
Добре, но като забуксува как ще и изключа ESP то ако не вдига високи обороти ? Въобще как се действа с тази кола като няма копчета за изключване на ESP и система за спускане DAC?
Има само бутон за блокаж На муфата между преден и заден мост. През останалото време как е разпределението ?
Наскоро си купих рав4 д4д качеството не е това което очаквах.Двигателят е капризен и труден за диагностика, също така скоростите са слаби особено 5та.
Ако ми бяха казали, че и двг и скоростите правят проблеми нямаше да си я купя.
mgrigorov написа: ↑07 Апр 2021 18:17
А как ESP пречи в дълбокия сняг ? При мен светкат лампи и пищи, като почне да боксува. Аз съм с ХА 20.
Пали съединителя.
Имам достатъчно опит и при сняг качване на височина , пробоксуването е полезно и улеснява. а понякога трябва засилка.
Както казва Кларксън необходимо е мощност и скорост , а Есп ми натиска спирачката
20см сняг не можах да кача роженския манастир. Стана ми жал за съединителя.
E то пали съединителя само ако караш на полусъединител... В такива режими обикновено ЕСП въобще не участва, а само ТС и наистина изключването на ТС спомага в някои случаи...
Поведението на повърхностите е различно.. Предният ми автомобил имаше селектор за повърхности и доста хора се подлъгваха по това и казваха 'че не върви' при лош терен...
Например режим СНЯГ бе перфектен за утъпкан сняг и лед. Ама някои хора избираха този режим и при дълбок сняг. Ама то не вървяло.
Ами няма да върви, защото дълбокият сняг има повече поведение на кал, отколкото на утъпкан сняг. Превключваш електрониката в режим Кал и всичко си идва на мястото (там изключваше ТС и променяше настройки на скоростна кутия и режими на трансмисията - блокировки и т.н.)...