Огромен вътрешен обем и багажник. За мен е приятна и на вид.
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Иначе ако сравняваме мултимедията от гледна точка на изглед, възможности и персонализация, Шкода изглежда с 2 поколения по-нов автомобил.
Ето и един относително сравнителен изглед:
Шкода:
Тойота:
Ето и един относително сравнителен изглед:
Шкода:
Тойота:
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
BOz, така е... Плащаш допълнително и получаваш дисплей при Шкодата... Плащаш допълнително и получаваш Лексъс с HUD и подобен на шкодата дисплей (да, на шкодата ми хареса - безспорно
)...
Ама някои хора не искат да плащат допълнително и затова се продава и голф, а не само S-класа например (или корола, вместо LS
)...

Ама някои хора не искат да плащат допълнително и затова се продава и голф, а не само S-класа например (или корола, вместо LS

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Така ми се струва, че Королата е в ниско ниво на оборудване, познах по волана и дръжките на вратите са без хром декорации. Иначе само погледнете волана на Шкодата и таблото , тази кола изглежда по-луксозно от Королата и едната причина е че Королата е в по-ниско ниво на оборудване. Иначе единственото нещо ,което не ми харесва в иначе перфектната Октавия според мен са изключително грозните, старомодни и пенсионерски километражи. Докато в Корола километражите са със спортен дизайн и има идея.

Много стилен дизайн има Октавията. На мен много ми харесва.Шкодите почнаха да ми харесват oт предишната Октавия , която ми прилича на Lexus GS 300 от 2005-та година, но в бюджетно изпълнение Шкода

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Приборното табло е от ауди. А с мултимедията най-много да се забия в някой ,докато се опитвам да си променя нещо по отоплението. За мен не е функционално, хубаво е но по-скоро е за пасажера не за шофьора.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Несъмнено, огромен минус за тойота е мултимедията. Доста е грозна, не мн бърза. Но пък е изчистена. Всички тия шарении изглеждат яко, но ще ги цъкаш първите месеци докато и се радваш. После ще има 3 неща които ще ползваш.
А това че контрола на духалките е в мултимедията сто про е нефункционално. Аз се мръщя на малните еднакви бутони на королата, ама чак ги има.
Как би бил усър ексчириъсна с ръкавици да цъкаш?
На предната корола копчетата за телефон, меню и тн бяха на самия дисплей от страни като тъч бутони. Доста наудобно от колното е сега, с физически копчета
А това че контрола на духалките е в мултимедията сто про е нефункционално. Аз се мръщя на малните еднакви бутони на королата, ама чак ги има.
Как би бил усър ексчириъсна с ръкавици да цъкаш?
На предната корола копчетата за телефон, меню и тн бяха на самия дисплей от страни като тъч бутони. Доста наудобно от колното е сега, с физически копчета
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Хора хайде моля не говорете наизуст т.е. като не сте разучили нещо.За мултимедията на Октавията говоря.Ако прочетете брошурата ще се убедите колко удобно е направено всичко а и ще научите нови неща предполагам .За които и не сте чували досега.
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами аз лично два дена съм я ползвал, и не ми беше удобна но щом казвате.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз лично бих избрал Корола пред Октавиа само заради две основни предимства:
1. Доказала се хибридна система - просто технически е много изпипана и колкото да изглежда сложна, на практика е проста.
2. Поради горната точка, заедно с имиджа на бранда като безпроблемен автомобил, то да ми осигури дълго, спокойно и безпроблемно използване на автомобила.
Реално ако не търся 2-те точки, няма причина да избера Тойота. Поне в моите очи. А ако купувам кола, която ще знам, че ще я сменя във времето ѝ на гаранция, то и 2-те точки олекват и тогава няма да ме интересува дали е толкова безпроблемна, и дали ще издържи 10 години без да ми създава ядове.
Но я ми кажи честно, виждал ли си по-грозно табло ако не си доплатиш допълнително:

Честно ако аз съм дизайнер, ако допусна така наредено табло, направо си подавам оставката.
1. Доказала се хибридна система - просто технически е много изпипана и колкото да изглежда сложна, на практика е проста.
2. Поради горната точка, заедно с имиджа на бранда като безпроблемен автомобил, то да ми осигури дълго, спокойно и безпроблемно използване на автомобила.
Реално ако не търся 2-те точки, няма причина да избера Тойота. Поне в моите очи. А ако купувам кола, която ще знам, че ще я сменя във времето ѝ на гаранция, то и 2-те точки олекват и тогава няма да ме интересува дали е толкова безпроблемна, и дали ще издържи 10 години без да ми създава ядове.

Да, така е.
Но я ми кажи честно, виждал ли си по-грозно табло ако не си доплатиш допълнително:

Честно ако аз съм дизайнер, ако допусна така наредено табло, направо си подавам оставката.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това са много крайни заключения. Таблото на Корола е наредено безпогрешно, нестандартно, със спортен уклон и мога да кажа, че е много красиво, за разлика както казах от пенсионерските телефонни шайби на Октавия.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Кой пусна тази муха с шкодите?
Преди малко загледах на комшията новата Шкода и там въпросните"тел.шайби"ги нямаше .Можело да се сменя в няколко варианта от волана.Викали му Виртуално табло

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
от екзекутив нагоре имаш виртуално и в королата
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Дори на комфорт е такова, аз като ги разглеждах миналата година в шоурума имаше и комфорт комби и пак беше с виртуален.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Според мен също мултимедията на королата изглежда като за модел от преди 5-6 години. На шкодата наистина изглежда доста по-модерно. Резолюцията също е доста по-добре май. Не съм я виждал на живо, но от това видео така ми изглежда. Относно настройките на климатика не знам колко е функционално. Виждал съм управление на климатика от екрана на навигацията на едно рено колеос 2020 г. модел. На мен не ми беше удобно - представете си лятото, петък или неделя към нашето черноморие с всички състезатели дето бързат да не им избяга бедрума, ти да отделиш време да ровиш по менюта да си намалиш или увеличиш градусите. Аз на тракия с по-висока скорост съм имал случаи от бабунки да не мога да нацеля един бутон на waze, камо ли да влизам в менюта и т.н.
Волана на шкодата обаче с тези два лъча според мен е уникално грозен - ринга му изглежда супер, по-удобен от на королата, обаче с двата лъча е .... Все пак за всеки вкус има по нещо. Някой харесват повече ваг групата, други японски, трети корейски, четвърти Фиат Мултипла
Волана на шкодата обаче с тези два лъча според мен е уникално грозен - ринга му изглежда супер, по-удобен от на королата, обаче с двата лъча е .... Все пак за всеки вкус има по нещо. Някой харесват повече ваг групата, други японски, трети корейски, четвърти Фиат Мултипла

Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта