Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Разбира се, че не съм убедителен - досега не ми се е случвало радиото да ме чуе..
Не намирам за ползотворен такъв разговор- пожелавам ви да си вземете такъв автомобил, който да ви носи същата удовлетвореност, както и аз се чувствам с моя и да спрете да се тормозите за моделната гама и цените на Тойота. Лека вечер.
Не намирам за ползотворен такъв разговор- пожелавам ви да си вземете такъв автомобил, който да ви носи същата удовлетвореност, както и аз се чувствам с моя и да спрете да се тормозите за моделната гама и цените на Тойота. Лека вечер.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Погледнах ценовата листа на Сеат и Шкода. Леон плъгин е 58к, а октавия плъгин на промоция е 56к.
И двете са с 6dsg, докато при Тойота може да се каже, че трансмисия няма, което според
мен е доста по-опростено и надеждно решение. По каталожни данни може и да са по-добре,
но основен показател при избор на автомобил за доста хора е безпроблемната употреба.
Фолксваген груп тепърва ще се доказва в тази сфера.
Ел. двигателя на корола е 37кв. за 1.8 и 48кв. за 2.0.
И двете са с 6dsg, докато при Тойота може да се каже, че трансмисия няма, което според
мен е доста по-опростено и надеждно решение. По каталожни данни може и да са по-добре,
но основен показател при избор на автомобил за доста хора е безпроблемната употреба.
Фолксваген груп тепърва ще се доказва в тази сфера.
Ел. двигателя на корола е 37кв. за 1.8 и 48кв. за 2.0.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тойота могат да си го позволят.Все пак доминират на пазара.Това обаче върви успоредно с други инвестиции .Имам предвид батерии от друг тип и т.н водородни двигатели.
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Какво му имало на Сеата не разбрах?
Преди Королата карах Леон 2017 модел и доста неща от него ми липсват сега. Елементарни такива...от кола с 20 хиляди по-евтина...
- Няма място във вратите за нищо, няма достатъчно отделения за вещи из купето
- няма заключване след потегляне
- сложили датчици във винтилите, но не само не показват налягане, те дори коя гума е спаднала не смятат за нужно да се показва (сеата дори без датчици си изписва задна лява примерно, не да обикаляш като идиот да гледаш коя е)
- менюта, навигация, радио с дизайн и функционалност като нещо от 2000-2005 г., радиото на Сеата дори лого на станциите си дърпа от нета, тука грозен списък като на Вектра 97-а
- не сметнали за нужно да сложат осветление на бутоните на тавана за лампите или управленитето на люка и в тъмното трябва да опипвам тавана като идиот за да светна (Сеата в същото време има разноцветно амбиентно осветление из купето, в краката, по вратите)
- бутоните на волана за звука са отвратителни и евтини като на китайски транзистор от Илиенци. И няма опция за mute. Ако си усилил повече и искаш за момент да спреш, трябва да цъкаш докато слезе на 0, после пак да вдигаш
- не смятат за нужно и да може по някакъв начин да видиш колко километра ти остава до смяна на маслото...wtf, кола през 2019-2020 произведена...другите го имат от 90-те
Дори старото ми Волво от 2003-а имаше повече дреболийки за удобство на ежедневната употреба на автомобила...
Преди Королата карах Леон 2017 модел и доста неща от него ми липсват сега. Елементарни такива...от кола с 20 хиляди по-евтина...
- Няма място във вратите за нищо, няма достатъчно отделения за вещи из купето
- няма заключване след потегляне
- сложили датчици във винтилите, но не само не показват налягане, те дори коя гума е спаднала не смятат за нужно да се показва (сеата дори без датчици си изписва задна лява примерно, не да обикаляш като идиот да гледаш коя е)
- менюта, навигация, радио с дизайн и функционалност като нещо от 2000-2005 г., радиото на Сеата дори лого на станциите си дърпа от нета, тука грозен списък като на Вектра 97-а
- не сметнали за нужно да сложат осветление на бутоните на тавана за лампите или управленитето на люка и в тъмното трябва да опипвам тавана като идиот за да светна (Сеата в същото време има разноцветно амбиентно осветление из купето, в краката, по вратите)
- бутоните на волана за звука са отвратителни и евтини като на китайски транзистор от Илиенци. И няма опция за mute. Ако си усилил повече и искаш за момент да спреш, трябва да цъкаш докато слезе на 0, после пак да вдигаш
- не смятат за нужно и да може по някакъв начин да видиш колко километра ти остава до смяна на маслото...wtf, кола през 2019-2020 произведена...другите го имат от 90-те
Дори старото ми Волво от 2003-а имаше повече дреболийки за удобство на ежедневната употреба на автомобила...
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Leon май е доста по-малък автомобил от Королата...
В случая спорът се отнесе предимно към хибридната система, но да - всеки гледа да привлече потребители с екстри....
Сравенение със 'старото волво' не е коректно, защото все пак волвото е друг ценови клас.. Ако тръгнеш да сравняваш - все едно да кажеш, че волковото е боклук защото няма safety-sense пък е било в пъти по-скъпо на времето
При королата голяма част от изброените недостатъци не зависят ли от избраната комплектация?
В случая спорът се отнесе предимно към хибридната система, но да - всеки гледа да привлече потребители с екстри....
Сравенение със 'старото волво' не е коректно, защото все пак волвото е друг ценови клас.. Ако тръгнеш да сравняваш - все едно да кажеш, че волковото е боклук защото няма safety-sense пък е било в пъти по-скъпо на времето

При королата голяма част от изброените недостатъци не зависят ли от избраната комплектация?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ако правилно си спомням хронологията на мненията, обясняваха на Hursa да не сравнявал с Plug-in хибриди, защото тяхната цена била много по-висока. Тогава той даде за пример Леона с повече от достатъчно мощност и по-ниска цена. На което му отговориха, че Леона (и Шкодата) изобщо не можели да се сравняват по качество и какво получаваш за парите си.slowtraveler написа: ↑11 Фев 2021 07:22 В случая спорът се отнесе предимно към хибридната система, но да - всеки гледа да привлече потребители с екстри....
И съответно аз реших да внеса малко яснота като пряк потребител и на двете, как всъщност стоят нещата...
За съжаление не!slowtraveler написа: ↑11 Фев 2021 07:22 При королата голяма част от изброените недостатъци не зависят ли от избраната комплектация?
Имам най-високото възможно ниво за България и всичко, което описах важи и за него.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Товя със сръвнението на дребните екстри е напълно вярно, като взех 20 годишно ауди и се радвах като дете на осветление в краката затваряне на стъкла от ключа прибиране на странични огледала, все неща които не допринасят по никакъв начин за по добро возене по икономично по бързо или каквото и да е, като свикнеш и им се нарадваш са без значение, и така след като хвърлих сумати пари за ремонти реших че слагам край и предната ми кола беше тойота и реших че пак ще е тойота, като бях напълно наясно че всички тези малки екстри при тойота са орязани, но я избрах заради други качества, та ако човек търси много глезотиики и екстри определено няма смисъл да гледа към тойота, по добре лексус евентуално или просто шкода мерцедес или нещо немско с много екстри, целия спор и за хибридите също е безмислен тойота правят не много силни даже слаби мотори, практични и очакващи да са надеждни и това очевидно не мислят да го променят това им е политиката и виждането, и аз искам да карам 400-500 к.с. кола, но чисто нова за момента няма как да си позволя и съм избрал скопената и скучна тойота която да си ме вози и да забравя че имам поддръжка на кола.
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И аз това питам - хем по-малко екстри и дребни удобства, хем по-слаби показатели като задвижване, мощност, ускорение...
И то какво остава - евентуалната здравина и надеждност. Обаче, тук обсъждаме нови автомобили, не втора употреба от Горубляне и тази дълговечност и здравина не мисля, че трябва да е водещия критерий. Все пак, не всички смятат да се пенсионират с тоя автомобил, а докато и двата са в гаранция, тази разлика не е от такова значение за да оправдае разликата в цените.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз лично не съм с хибрид с 1.6 асматик и т.н., за същите пари можех да взема рено с турбо пак бензин или примерно дизелова шкода 150 к.с и да щях сигурно да се радвам в началото малко докато свикна и осъзная че пак не съм си купил наистина бърза кола, и разбира се това е субективно и за напред във времето но определено моторите на рено и шкода с турбо и т.н. няма да са по надежни от този атмосферен на тойота, и при хибридите мисля че е подобно положението взимах слаб хибрид на тойота и се придвижваш спокойно и тихо и евентуално безпроблемно за по - дълъг период от време (за това цената е такава и като гледам все още има "заблудени", които вярват и разчитат на това и аз включително), като искаш да се фукаш си избираш друга марка с пъргави конфигурации и много екстри и вероятно няма да е толкова дълго безпроблемното ползване на колата това е
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами абсолютно правилно и в такъв случай си избира човек друга маркаnicktodorov написа: ↑11 Фев 2021 10:38И аз това питам - хем по-малко екстри и дребни удобства, хем по-слаби показатели като задвижване, мощност, ускорение...
И то какво остава - евентуалната здравина и надеждност. Обаче, тук обсъждаме нови автомобили, не втора употреба от Горубляне и тази дълговечност и здравина не мисля, че трябва да е водещия критерий. Все пак, не всички смятат да се пенсионират с тоя автомобил, а докато и двата са в гаранция, тази разлика не е от такова значение за да оправдае разликата в цените.
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Цената на Корола не е висока. Цената на ниво executive хибрид 1.8 е около 44к. За тази цена закупуването на голям автомобил, с двигател 1.8, със система safety sense и автоматик, надежден и сигурен, вече е предостатъчно да оправдае цената, че и повече. Отгоре на това, наличието на хибрид, с който градското каране лятото ти е под 4 на сто, а зимата с напълно нормално НЕ-охлювско каране и постоянно включено парно (защото почти през цялото време сме с детето вътре) дава 5.4 (срещу поне 9 за аналогичен автомобил нехибрид) си е чист подарък. Отделно приятни екстри като подгрев, задна камера и подобни.
Иначе за качеството на изработка съм съгласен с колегата Ник Тодоров. Няма кой знае какво усещане за лукс, и предполагам, че вземането на най-високото оборудване не променя този факт. Това имах предвид преди няколко страници, като написах, че средният клас автомобил си остава такъв, независимо дали го вземеш на ниска цена с най-необходимите екстри или на много по-висока цена, с всички екстри (като разликата в ексрите, чисто мое мнение и предполагам, че много няма да се съгласите, но разликата в ексттрите не е съществена).
Относно хибрида, може да не е мощен, но все пак дава нисък разход, маневрираш напълно безшумно и когато се опознаете, може да се използва много ефективно. Какво повече да искаме, не е като хибрида на БМВ, но какво да се прави, БМВ 3 серия хибрид струва 3-4 пъти повече.
Иначе за качеството на изработка съм съгласен с колегата Ник Тодоров. Няма кой знае какво усещане за лукс, и предполагам, че вземането на най-високото оборудване не променя този факт. Това имах предвид преди няколко страници, като написах, че средният клас автомобил си остава такъв, независимо дали го вземеш на ниска цена с най-необходимите екстри или на много по-висока цена, с всички екстри (като разликата в ексрите, чисто мое мнение и предполагам, че много няма да се съгласите, но разликата в ексттрите не е съществена).
Относно хибрида, може да не е мощен, но все пак дава нисък разход, маневрираш напълно безшумно и когато се опознаете, може да се използва много ефективно. Какво повече да искаме, не е като хибрида на БМВ, но какво да се прави, БМВ 3 серия хибрид струва 3-4 пъти повече.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Спора west side - east side.. Кое колко предлагало изобщо няма смисъл да се подхваща. Колкото хора, толкова и вкусове и претенции. nicktodorov го дразни че не пише, коя гума аджеба е спаднала.. на мен ми е все едно. На мен единствено ми липсва автоматичното заключване, което имах на 15 годишното пежо преди това. Но се преживява. Всички тези екстрички са гъдел, но са несъществени за експлоатацията и сигурността на дадена кола. Нещото което ми допада в королата е лумбална опора и това че си я настройваш с копче. За разлика в шкода е ръчка, доста неудобна, намираща се на облегалката... +/- може да намериш във всичко.
Малко след като си взех королата, един приятел и той гледа да сменя колата. Обикаля доста салони и накрая си взе опел grandland-x за 50 и нещо хилки.. именно заради повечето ЕКСТРИ... спрямо корола екзекутив. Ами всичко хубаво, но като се почне от малките гъдели и екстрички, именно там започват проблемите. С излизането на колата от шоурума, след седмица ходи до сервиза, защото ръчката за сваляне на задните седалки от багажника, реално не ги спуска и трябва да отиде да ги бутне... Не е както на рекламата... и както е в королата
, дърпаш и падат до долу. В сервиза му казали, ами ето ти друга чисто нова и при нея е така..
В шоурума им на опел пък същия модел само че плъгин за 70к изглеждаше потресаващо, тапицерията на места беше разбридана, все едно разглобена и кофти сглобена.
За шкода писах, избеляла пластмаса на моделите в изложбената им зала. Докато обикаляхме минахме и през сеат, до токуда в софия.. Ами по тъжно място не бях виждал, забитачено място без нормален паркинг, едвам се събра комбито там. Влизаш в шоурума и грозотията те съсипва... радарите на повечето модели бяха в бронята в грозно правоъгълно/квадратно парче.. което изглеждаше като място за номер.. Но не не беше място за номер. насред шарката на решетката грозен правоъгълник... Лягах под колата да видя какво по дяволите е това..
Така че мнения бол. Ако искаш да движиш и ускоряваш на ток, защо си взел хибрид. Електрички, на някоя бензиностанция по тракия съм виждал станция...
Това което може обективно да сравниш е един клас автомобили, как се продава след 5 или 10 години. Това е достатъчно да ти каже, за качеството.
Относно цената за хибрид... съпоставено корола екзекутив, хибрид и НЕ хибрид... тея 3-4 хиляди разлика ги избиваш за 5 години само от спестеното гориво.
Малко след като си взех королата, един приятел и той гледа да сменя колата. Обикаля доста салони и накрая си взе опел grandland-x за 50 и нещо хилки.. именно заради повечето ЕКСТРИ... спрямо корола екзекутив. Ами всичко хубаво, но като се почне от малките гъдели и екстрички, именно там започват проблемите. С излизането на колата от шоурума, след седмица ходи до сервиза, защото ръчката за сваляне на задните седалки от багажника, реално не ги спуска и трябва да отиде да ги бутне... Не е както на рекламата... и както е в королата

В шоурума им на опел пък същия модел само че плъгин за 70к изглеждаше потресаващо, тапицерията на места беше разбридана, все едно разглобена и кофти сглобена.
За шкода писах, избеляла пластмаса на моделите в изложбената им зала. Докато обикаляхме минахме и през сеат, до токуда в софия.. Ами по тъжно място не бях виждал, забитачено място без нормален паркинг, едвам се събра комбито там. Влизаш в шоурума и грозотията те съсипва... радарите на повечето модели бяха в бронята в грозно правоъгълно/квадратно парче.. което изглеждаше като място за номер.. Но не не беше място за номер. насред шарката на решетката грозен правоъгълник... Лягах под колата да видя какво по дяволите е това..
Така че мнения бол. Ако искаш да движиш и ускоряваш на ток, защо си взел хибрид. Електрички, на някоя бензиностанция по тракия съм виждал станция...
Това което може обективно да сравниш е един клас автомобили, как се продава след 5 или 10 години. Това е достатъчно да ти каже, за качеството.
Относно цената за хибрид... съпоставено корола екзекутив, хибрид и НЕ хибрид... тея 3-4 хиляди разлика ги избиваш за 5 години само от спестеното гориво.
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Защо реши, че тези неща са за "фукане"? Всичко което описах по-горе в сравнението с предишната ми кола има значение само за шофьора - не за пътници в колата, още по-малко за страничен външен наблюдател, пред които "да се фукаш".
На мен ми създават нерпиятности и неудобства всекидневно.
Защо да трябва всеки път като седна в колата да натискам копче за да заключи вратите?
Защо трябва да си водя дневник в тефтерче кога ще дойде време за смяна на маслото ми?
Защо са решили да си спестят 5 цента за диоди в бутоните на тавана и как очакват да ги ползваш в тъмното като не се виждат?
Защо харчат пари за TPMS сензори в джантите, а не ги използват по никакъв начин - светва ти една лампа само...ама за коя гума е това, колко е спаднала?
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Съгласен съм с тези неща, но защо си се спрял на тойота тогава?nicktodorov написа: ↑11 Фев 2021 10:53 Защо да трябва всеки път като седна в колата да натискам копче за да заключи вратите?
Защо трябва да си водя дневник в тефтерче кога ще дойде време за смяна на маслото ми?
Защо са решили да си спестят 5 цента за диоди в бутоните на тавана и как очакват да ги ползваш в тъмното като не се виждат?
Защо харчат пари за TPMS сензори в джантите, а не ги използват по никакъв начин - светва ти една лампа само...ама за коя гума е това, колко е спаднала?
И в интерес на истината, чак сега като го написа осъзнах, че наистина няма светлини на копчетата на тавана. Въпреки че вече година и аз ги търся в тъмното

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта