Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Говорим за Аурис 2, в сайтовете пише че 1,8 е хибрид със 132 коня и cvt.
BOz не разбирам как едните го пишат по един начин другите по друг?????
Говорим за Приус 3, който навсякъде е 99 коня и 1,8 бензин с хибрид, Аурис 2 от 2012, който започва е 132 коня, или искаш да кажеш, че при Приус 3 на включват в сметките мощността на ел.мотора ли?
Всъщност няма значение, важното по темата е, че и двата двигателя стават на газ.
BOz не разбирам как едните го пишат по един начин другите по друг?????
Говорим за Приус 3, който навсякъде е 99 коня и 1,8 бензин с хибрид, Аурис 2 от 2012, който започва е 132 коня, или искаш да кажеш, че при Приус 3 на включват в сметките мощността на ел.мотора ли?
Всъщност няма значение, важното по темата е, че и двата двигателя стават на газ.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Да, поне там от където черпиш тази информация.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Ауто дата, там гледам - дори на някои модели има вписан и клирънса.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
И там го дават 136 кс. 99 кс ДВГ и 37 кс от батерията, чрез електродвигателите (поне така го пишат тойота, но най-вероятно мамят). Единия ел двигател/генератор е 82 кс (другия избягват да го споменават).
Същото би трябвало да пишат и за приус 3, поне ако е за европейския пазар. За източния май го дават с 2 кс сили по малко, по една вземат от ДВГ и от батерията.
Същото би трябвало да пишат и за приус 3, поне ако е за европейския пазар. За източния май го дават с 2 кс сили по малко, по една вземат от ДВГ и от батерията.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
А според информацията която аз имам, има само един Аурис 2 Хибрид, независимо от годините на производство. Той е с 1.8 двигател с мощност 99к.с. и сумарна мощност с Ел. двигателя 136к.с. Но то като се вдигне предния капак на колата, всеки който е тръгнал да купува кола с хибридна система, би трябвало да разбере дали има такава или не.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Тоест реално служебната, която карам е 99 коня на бензиновия двигател, защото след 50км/ч работи само той, освен ако не е спускане. Ако е така то тая кола е самолет, ускорява доста добре до 120 (освен, ако и след 50км/ч по време на ускорението не и помага и ел.мотора). Изключвам шума, който по време на набиране на скорост при кикдаун е ужасен и имам чувството, че работи , като измъчена кафемелачка, но пък достигне ли желаната скорост, става нормално тих автомобил.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Ако служебната ти кола е тойота HSD си в грешка, че след 50км/ч работи само двг.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Да, Аурис Хибрид 2015 или 2016, ами гледам графиката на двигателите, след 50км/ч потока от ел. спира и започва да работи само бензиновия двигател, в някои случай работят и двата в паралел, но не съм обърнал внимание кога точно, може би зимата, когато е студено, се е случвало при ускоряване до около 30км/ч в заработи и бензинови, но пък може би тогава батерията е била изтощена.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Интересно как чрез потока разбираш кога работят МГ, този поток изобразява ел енергия от или към батерията. МГ2 винаги участва в движение напред.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Това твърдение е доста неточно. Много често, дори пречи за движение напред от колкото да помага.
Точно обратното е. МГ2 винаги участва в движението назад, но не винаги в движението напред.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Що да не би да се отцепва от движението напред със съединител ?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Ако примерно имаш негативен въртящ момент от МГ2 когато се движиш напред, то МГ2 участва ли в движението напред или му пречи?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Към трансмисията на хибрида (поне при ауриса и приус 3) – т. н. e-CVT – са присъединени без съединители (т. е. „постоянно” присъединени) ДВГ и две електрически машини, мотор-генератори. Скоростна кутия или устройство подобно на механичния вариатор, макар да се нарича „вариатор” – няма. (Машините присъединени към трансмисията предават въртящия си момент при постоянно предавателно съотношение.) Практически винаги, когато автомобила е в движение и ако работи ДВГ – работят и двете електромашини, едната като генератор, другата като ел двигател.
Хибридната система на приус 3 и аурис (още от когато пуснаха арис хибрид – по стария модел) – е на практика една и съща (до колкото знам). За европейския пазар – дават, че ДВГ е 99 кс. Дават мощността на единия от мотор-генераторите – МГ2 – 82 кс или го дават още, като 60 кВт.
Електрическата мощност, която го захранва, получава както от другия мотор-генератор (работещ, като генератор) или от батерията. Когато автомобила работи в ел режим – МГ2 получава захранване само от батерията. Мощността, която отдава батерията е ограничена – по идея до 37 кс. Когато сте натиснали педала и е необходима по-голяма мощност от тази която ДВГ може да отдаде в момента, към електродвигателя се подава захранване и от батерията. Но това се случва - не само, когато е необходима по-висока мощност, а и когато системата реши, че за ускорението или за поддържането на скоростта, ако към задвижването се „добави” мощността и от батерията би довело до икономия на гориво – това е едно от ключовите предимства на хибрида и води до по-икономична работа, като цяло. Това ограничава и излишното в такива моменти „форсиране” на ДВГ. Така МГ2 в тези случаи работи – получавайки ел мощност, както от генератора, така и от батерията (– сумира тези мощности, така да се каже).
По идея, винаги когато е необходима по-висока мощност – батерията може да добави мощността, която отдава, към мощността, която отдава ДВГ на системата. Като енергията и се възстановява – когато не е необходима голяма мощност (при регенерация или от ДВГ, чрез генератора) – а е така обикновено в над 90% процента от времето на движение, дори ако се шофира много динамично.
Така, че не гледайте много анимацията на екрана, не знам как е реализирана при по-новия арис – би трябвало да показва, кога системата получава мощност (енергия) – от ДВГ, от батерията (в ел режим или че батерията получава енергия от задвижването при регенерация), или от ДВГ и батерията едновременно.
Това е – до колкото го разбирам
Хибридната система на приус 3 и аурис (още от когато пуснаха арис хибрид – по стария модел) – е на практика една и съща (до колкото знам). За европейския пазар – дават, че ДВГ е 99 кс. Дават мощността на единия от мотор-генераторите – МГ2 – 82 кс или го дават още, като 60 кВт.
Електрическата мощност, която го захранва, получава както от другия мотор-генератор (работещ, като генератор) или от батерията. Когато автомобила работи в ел режим – МГ2 получава захранване само от батерията. Мощността, която отдава батерията е ограничена – по идея до 37 кс. Когато сте натиснали педала и е необходима по-голяма мощност от тази която ДВГ може да отдаде в момента, към електродвигателя се подава захранване и от батерията. Но това се случва - не само, когато е необходима по-висока мощност, а и когато системата реши, че за ускорението или за поддържането на скоростта, ако към задвижването се „добави” мощността и от батерията би довело до икономия на гориво – това е едно от ключовите предимства на хибрида и води до по-икономична работа, като цяло. Това ограничава и излишното в такива моменти „форсиране” на ДВГ. Така МГ2 в тези случаи работи – получавайки ел мощност, както от генератора, така и от батерията (– сумира тези мощности, така да се каже).
По идея, винаги когато е необходима по-висока мощност – батерията може да добави мощността, която отдава, към мощността, която отдава ДВГ на системата. Като енергията и се възстановява – когато не е необходима голяма мощност (при регенерация или от ДВГ, чрез генератора) – а е така обикновено в над 90% процента от времето на движение, дори ако се шофира много динамично.
Така, че не гледайте много анимацията на екрана, не знам как е реализирана при по-новия арис – би трябвало да показва, кога системата получава мощност (енергия) – от ДВГ, от батерията (в ел режим или че батерията получава енергия от задвижването при регенерация), или от ДВГ и батерията едновременно.
Това е – до колкото го разбирам

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Участва разбира се, за това съм написал МГ2, а не М2. Движението напред не е само ускорение или поддържане на скоростта. Аналогично при нехибридни МПС с ДВГ - при движение напред отпускаш газта без да натискаш съединителя, защото ти е необходимо минимално отрицателно ускорение. В този случай ДВГ участва ли в движението напред според теб?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Газ на Аурис 2 Хибрид 1,8 или 1,6 valvematic
Май нещо отиваме към някакви теоретични въпроси, които нямат нищо общо с първоначалното ти становище. А то беше, че МГ2 винаги участва в движение напред. Ако тръгнем да се захващаме и да навлизаме в безсмислени спорове, аз мога отново да ти се захвана буквално за думата "винаги" и да те питам когато колата се движи напред и пуснеш на неутрал, когато МГ2 нито е М2, нито е Г2, това означава ли, че "винаги" участва в движението напред?
Не случайно може да видиш поток от ДВГ-то към колелата, към МГ1 и към МГ2 (съвсем примерно). И всичко това без въобще батерията да е намесена под каквато и да е форма в целия поток както на дисплея, така и реално. Което само по себе си прави и това твърдение доста грешно.
Също така ако трябва още да издребняваме и това въобще не е вярно. Потока на дисплея представлява потока на енергия от/към всяка система.
Не случайно може да видиш поток от ДВГ-то към колелата, към МГ1 и към МГ2 (съвсем примерно). И всичко това без въобще батерията да е намесена под каквато и да е форма в целия поток както на дисплея, така и реално. Което само по себе си прави и това твърдение доста грешно.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта