Сега ще ти надуят главата! Отвратителен дизелджия.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Е, всеки купува автомобил според нуждите. Не отричам предимствата на хибрида за градско шофиране, както и на дизела за извънградско.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ама пълниш догоре и засичаш Аз започнах да пиша зареждания и километри покрай този форум, това трая точно един месец и до там. На всяко МПС оравя няколко засечки, за да проверя показанията на компа и толкова. На Дукатото не е повече от 100мл разликата (с 90 литра резервоар толкова точност ), хибрида е абсолютно точен.
За извънградското... Още не съм решил за шума само... Дизеловата Тойота си беше шумна, хибрида е по тих дори и при ускорение. Дукатото обаче много приятно мърка... Определено извън града сякаш е по-добре усещането (за звука) от хибрида...
Вчера се наложи да карам Хюндай със старт стоп... Както и след тест драйва едно време-не знам дали се изключва, но не бих си го причинил! Да не говорим, колко неумна е системата в софийските задръствания. Ако подам газ в момента, в който гаси двигателя, се ошашква. Чака да спре да се върти коляновия вал, за да запали отново, което като усещане е отвратително! И през цялото време имам чувството, че всеки момент нещо ще се счупи покрай цялото това палене
Ама така е, човек опита ли електричка или хибрид на Тойота се разглезва
Вчера ходих да си вземата стоката от един склад. Там са само с Хиачета, търкалят ги основно из Софето... Цял ден си мислех колко ще е яко да са хибриди... Сякаш аз ги карам...
За извънградското... Още не съм решил за шума само... Дизеловата Тойота си беше шумна, хибрида е по тих дори и при ускорение. Дукатото обаче много приятно мърка... Определено извън града сякаш е по-добре усещането (за звука) от хибрида...
Вчера се наложи да карам Хюндай със старт стоп... Както и след тест драйва едно време-не знам дали се изключва, но не бих си го причинил! Да не говорим, колко неумна е системата в софийските задръствания. Ако подам газ в момента, в който гаси двигателя, се ошашква. Чака да спре да се върти коляновия вал, за да запали отново, което като усещане е отвратително! И през цялото време имам чувството, че всеки момент нещо ще се счупи покрай цялото това палене
Ама така е, човек опита ли електричка или хибрид на Тойота се разглезва
Вчера ходих да си вземата стоката от един склад. Там са само с Хиачета, търкалят ги основно из Софето... Цял ден си мислех колко ще е яко да са хибриди... Сякаш аз ги карам...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- iovkito
- Мнения: 2841
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Пълня винаги догоре и занулявам дневния километраж, за да се ориентирам за състоянието на колата. Ако не мина с половин резервоар 600км, нещо не е наред. Досега това не се е случвало.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- BOz
- Мнения: 4294
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А аз пък до сега никога не съм успявал да мина 600 км с половин резервоар с дизела. Е и с хибрида де.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 4930
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4932
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Дизела си е дизел Икономичността му е безспорна.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1229
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това е факт! Особено на магистрала. НО все пак и това си е понякога разтегливо, просто защото си има типичните дизелови особености. Пример- баща ми си караше Ауриса от ден първи с само с премиум дизел и добавки. Определено като литри харчи по-малко от бензиновия аналог , но ако го сметнеш колко е дал за гориво (в БГ нафтата сигурно още е по-скъпа?) и добавки за целия си експлоатационен период....ами може и да е съпоставимо с бензинов двигател. Темата е многократно коментирана, всичко си е бая субективно и в някои случаи излиза така, в други- обратно
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- zi_zi_top
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 12 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Всичко е относително! На Корола Е120 с 1CD-FTV 2,0 D4-D докато я карах аз градския разход беше средно 6 л./100 км, сега я кара жена ми и градския разход е 4,9 л/100 км. Да, от толкова икономично шофиране се задръсти всмукателния колектор, но след почистването си върви пак "на бургия".
Не забравяйте, че решаваща роля има задволанното устройство. По-старите членове на форума помнят Веско (Бог да го прости!), който на Lexus RX450h правеше 15 л/100 км извънградско.
Не забравяйте, че решаваща роля има задволанното устройство. По-старите членове на форума помнят Веско (Бог да го прости!), който на Lexus RX450h правеше 15 л/100 км извънградско.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- BOz
- Мнения: 4294
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А аз станах скръндза. До сега като ми бийпне, че е време да сменям батерията в ключа за безключовото палене (как пък хем имам ключ, хем нямам не знам ) я сменях веднага. Сега реших да я изхарча докрай, за да видя колко време може да живее още. За сега от средата на ноември още бийпка. Ще видя до кога. Ако някой е пробвал нека сподели, за да не се "хабя" излишно.
Иначе теоретично хибрида съм го докарвал и до към 1300 км, при 45 литров резервоар. Ама само теоретично.
AA, това не се брои. На теория и аз съм го докарвал дизела до към 1250 км, ама до сега никога не са изписвани върху дисплея. Следователно нямаш изминати 600 км с половин резервоар.slowtraveler написа: ↑20 Дек 2020 16:02 Аааа, с дизела съм изминавал над 1100км до светване на резервата
Иначе теоретично хибрида съм го докарвал и до към 1300 км, при 45 литров резервоар. Ама само теоретично.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 936
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз я държах около 6 месеца след като почнада бийпка.BOz написа: ↑21 Дек 2020 10:41 А аз станах скръндза. До сега като ми бийпне, че е време да сменям батерията в ключа за безключовото палене (как пък хем имам ключ, хем нямам не знам ) я сменях веднага. Сега реших да я изхарча докрай, за да видя колко време може да живее още. За сега от средата на ноември още бийпка. Ще видя до кога. Ако някой е пробвал нека сподели, за да не се "хабя" излишно.
Аз за точно 1000км заредих 39,8л дизел. Това беше като тествах Yaris 2020 и сравнявах с малолитражен дизел.BOz написа: ↑21 Дек 2020 10:41AA, това не се брои. На теория и аз съм го докарвал дизела до към 1250 км, ама до сега никога не са изписвани върху дисплея.slowtraveler написа: ↑20 Дек 2020 16:02 Аааа, с дизела съм изминавал над 1100км до светване на резервата
Иначе в историята ми имам:
1.020км с 42,6л
1.005км с 40л
1.046км с 41,8л
1.035км с 43,1л
1.051км с 43,6л
Едно от хубавите неща при дълги преходи е зареждането само в евро. Например като пътувам с кола към България, то междинното ми зареждане е или в Австрия (около Виена, границата с Унгария) или в Словакия (Братислава). Така не ми се налага да плащам в други валути - форинти, леи, динари, куни и т.н.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- WoLF
- Мнения: 2649
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 262 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Моята не е бийпкала, но от година не хваща като хората (някой път се налага да се доближа на по-малко от 2 метра и обесмислям дистанционното)
- slowtraveler
- Мнения: 4930
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4294
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Уловка няма. Ясно, че става въпрос за Джипа ти, където резервоара му е сигурно 90-100 литра.
Ама и факт, че нямаш 1200 км. изписани, за да кажеш, че имаш 600 км с половин резервоар. Предвиждане на база статистика не се брои, както казах.
Иначе току що се връщам от дизелостанцията. Изминах над 600 км... ама с цял резервоар. Или по-точно със 67.48 литра гориво съм изминал 719.7 км. за 32 часа, 12 минути и 56 секунди.
Ама и факт, че нямаш 1200 км. изписани, за да кажеш, че имаш 600 км с половин резервоар. Предвиждане на база статистика не се брои, както казах.
Иначе току що се връщам от дизелостанцията. Изминах над 600 км... ама с цял резервоар. Или по-точно със 67.48 литра гориво съм изминал 719.7 км. за 32 часа, 12 минути и 56 секунди.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта