нов съм не стреляйте, защото съм за малко

По неприятни обстоятелства станах наследник на една зле поддържана Корола 2004-та 116коня 2.0 d-4d. Почти нищо не знам за модела освен популярния d-4D (дай 4-ри дюзи двигател). Та на въпроса. Колата има няколко проблема, с които се надявам да ми помогнете да се справя ако не поне да ме насочите с линкове към вече дискутирани такива проблеми, не смятам да я задържам за себе си, фен съм на друга марка, но не мога да я продам в това състояние, защото не съм някой търгаш. Проблемите са:
1. От 4 ел. стъклата работи само шофьорското. Предполагам е някой модул, но поправим ли е или е за смяна?
2. Копчето за вентилатора на климатроника, много трудно се натиска и чат пат с много опити прави корекция на оборотите.
3. Сега по-интересната част. Топъл въздух в колата няма дори и на най-високи градуси и на загрял двигател. Където можах изчетох за проблемно стъпково моторче на клапата и видях, че му е счупена пластмаската, но не е това проблема. Пътувах от Плевен до Бургас с нея, и установих, че след като ръчно преместя клапата, само при скорост над 70км/ч започва да духа топло. Оборотите нямат отношение към това, което ми е странно. Колебаех се м/у запушен вътрешен радиатор, ама това със скоростта ме озадачи.
4. Колата е карана само градско на къси разстояния, и си викам тъкмо до Бургас, ще се пораздвижи. Изпреварвам колона ТИР-ове на 4-та и тъкмо ги изпреварих, бам загуби мощност в авариен режим, отбих и спрях. Загасих и запалих отново, всичко си дойде на място, обаче ме хвана шубе да не е заминало турбото, но така или иначе продължих. Зачудих се дали не е ДПФ, но би трябвало за 100км извънградско да го е изчистил. По магистралата на 3000об. със 140км нямаше проблем но бях на тръни.
Това са ми за сега дертовете с тази Тойота. Ще се радвам ако можете да помогнете, и то не толкова на мен, а на следващия, който ще ѝ се радва.