При спускане по баир с леко натисната спирачка до средата на CHG зоната на енергийния монитор (чувал съм, че под средата на CHG прилага и накладки) максимално съм успявал да събера 5 броя буквички E в рамките на 1 минута (колкото е отчетния период история на пътуването). 1 Е се равнява на 30Wh, значи 150Wh за 1 минута, повече не успявам да рекуперирам. Това се равнява 16-17ml гориво за цяла минута рекуперация. На магистрала за теста дори да успееш да намалиш от 170 до 90 за цяла минута тая нищожна енергия няма да ти стигне за ускорение до 170.dracunculus написа: ↑25 Ное 2020 13:39 Без да имам все още лично хибрид, смятам, обаче, че ако имаш чести намалявания от 170/180 до към 90/80 (ТИР отпред) си успяват не малко да рекууперират. Поне останах с такова впечатление при тест драйвовете.
Вероятно Камри и IS300h са с по-гоелми възможности на конвертора и батерията се охлажда по-добре та рекуперацията при тях да е по-ускорена. Като станеш хибридаджия ще споделиш.