Темпомат Приус 20 проблем
Темпомат Приус 20 проблем
Здравейте приятели.От известно време темпомата не се включва винаги при натискане.Мислех,че е копчето на лоста,но няколко пъти при вкючен темпомат пак не реагира на командите.При следващо запускане на автомобила в повечето пъти зацепва.Затова мисля,че не е механичен проблема.Не показва никакви грешки през програма и OBD2.Бих се радвал на някакви идеи.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
В Techstream има Live Tests и може да си го тествате, кое работи и кое не - дава ви статуса на лостчето и бутоните в реално време.
Другото за което се сещам е недобре закопчана, или замърсена букса. Това за "лесните ремонти.
Другото за което се сещам е недобре закопчана, или замърсена букса. Това за "лесните ремонти.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Както го обясняваш най-вероятно да има проблем с лентовия кабел във волана.
Когато натиснеш копчето и не иска да се пусне (да светне "круиз" лампата), вземи си едно тиксо, натисни бутона и го залепи така натиснат. След това започни да въртиш волана от край до край и виж дали ще светне в някоя позиция. Може и да го държиш натиснато, но е по-трудно за това е лесно с лепенка да го задържиш временно натиснато.
Иначе като махнеш ербега на волана и стигнеш до буксата на ръчката, то може и по-точно да установиш дали проблемът е в самата ръчка или по-скоро в лентовия кабел.
Или по-малко вероятно някъде по инсталацията на автомобила да прави проблем.
Когато натиснеш копчето и не иска да се пусне (да светне "круиз" лампата), вземи си едно тиксо, натисни бутона и го залепи така натиснат. След това започни да въртиш волана от край до край и виж дали ще светне в някоя позиция. Може и да го държиш натиснато, но е по-трудно за това е лесно с лепенка да го задържиш временно натиснато.
Иначе като махнеш ербега на волана и стигнеш до буксата на ръчката, то може и по-точно да установиш дали проблемът е в самата ръчка или по-скоро в лентовия кабел.
Или по-малко вероятно някъде по инсталацията на автомобила да прави проблем.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Авг 2020 16:12
- Местоположение: Ямбол
- Автомобил: Тойота Приус 30 - 2009
Темпомат Приус 20 проблем
Мисля, че лентовият кабел няма нищо общо. проблемът е в превключвателя. Имах подобен проблем за Prius 30. Ако изобщо не работи, поръчайте нов на aliexpress. моята струваше 20 лева. работи нормално от 4 години.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
При мен беше лентов кабел и после лоши контакти в самото лосче... Единия проблем почна веднага след другия и бях във филма няколко седмици какво не му е наред 




Темпомат Приус 20 проблем
Благодаря многоBOz.Както винаги бърз,точен и изчерпателен отговор.Богатство за форума е че Ви има.При завъртане на волана/копчето натиснато и залепено с тиксо/ половин оборот на ляво темпа се включва.Като върна малко изключва.На дясно докрай не включва.Ще рече лентов кабел?Целия волан ли се сваля или само възглавницата.И има ли нещо особено при свалянето,за да не ме прати на задната седалка.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Най-вероятно да.
Има генерален съвет да откачиш малкия акумулатор, когато пипаш по ербеците. За твое успокоение може да го направиш.
За лентовия кабел си трябва да свалиш волана. Волана винаги се сваля най-лесно като му отвиеш гайката, след това я хващаш на 1-2 оборота, колкото до ограничи волана да не изскочи изцяло. След това удряш волана към гайката. Това е трик, който да ти помогне при първо сваляне на волан, че понякога е леко запекъл на шлиците на кормилния прът. И да не се нараниш теб, или нещо по колата/волана докато се чудиш как да го издърпаш.
Също преди това си вземи един маркер, за да маркираш зацепването му в шлиците, за да не се наложи в последствие да го презацепваш, защото си го зацепил леко накриво примерно.
Ако ще взимаш лентов кабел втора употреба, задължително го свали от другата кола в изправено положение на гумите и след като се демонтира му залепи положението, защото се върти лесно и ако го превъртиш един оборот, след монтажа най-вероятно ще се повреди.
При Приус-2 мисля, че върху него също така трябва да се намира закачен и сензора за въртенето/позицията на волана. Просто информативно, за да знаеш кое какво е.
В крайна сметка, за да изключиш още веднъж ръчката като проблем, то пробвай след като махнеш ербега да окъсиш двата пина на буксата на ръчката в позиция, в която не сработва и да потвърдиш, че нищо не се случва отново. След това завърти волана в позиция, я която сработва и пак окъсявай пинчетата, за да свериш, че тестваш правилно първия сценарий. Надявам се ме разбра.
Успех.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Така е - няма как да объркаш как да я сложиш (кутията с лентовия кабел), но маркирай изправената позиция на волана, да не се налага пак да сваляш...



-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
Аз минах през този филм няколко пъти!Така от време на време да се включва и докато съвсем отказа.По теста на Bozz и аз се ориентирах за лентов кабел.Нов около 600 лева от Тойота,от форума към 400 -оригинални!Да ама сякаш много ми идват.Реших да пробвам с един който продава по интернет за 130,уж корейски,били читави,нямал рекламация.Взех го,инсталирах и всичко тръгна!За 2 седмици!Почна пак от време на време,докато взе и да не ми работят и бутоните по волана.И реших да поръчам от Алито.Огледах ги хубаво,за да намеря точно като моя оригиналния,защото на него беше с един кабел за еърбега,а онзи корейския беше с 2.Открих такъв на цена около 13-14 долара май беше и след монтажа му досега нямам никакви проблеми,а използвам темпомата ежедневно цяло лято и досега.Така,че твърдо ЗА китайски вариант.Предполагам,че е на късмет,но все пак за 20 лева мога да си ги сменям 2 пъти в годината и пак за 10 години да стигна цената на оригиналния!За самия монтаж вече го правя за 10 минути след като го свалях повече от 5 пъти.
Поздрави и успех!
Поздрави и успех!
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Темпомат Приус 20 проблем
185лв е лентовия кабел идва от човек във форума с хубава оригинална Toyota опаковка... Засега работи идеалка 




Темпомат Приус 20 проблем
Благодаря на всички отзовали се.И както винаги BOz безгрешен.Смених лентовия кабел с това китайче https://aliexpress.ru/item/32923057641. ... 1585540222 и темпомата работи без грешка.За всеки случай бях поръчал и лоста,но не е дошъл още и засега така е ок.Разглобих стария и има протъркани пътечки.Живи и здрави всички.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта