Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Трябва да може да сложиш на Н без Рейди.
На теория хибридната батерия може да ти умре и трябва да имаш възможност за преместване на колата като я освободиш от Паркинг.
На теория хибридната батерия може да ти умре и трябва да имаш възможност за преместване на колата като я освободиш от Паркинг.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За преместване на неутрална ти трябва някакъв ток, може и само от 12-волтовата. Така ги репартрират съвсем заминалите - закачат някакъв елементарен електроизточник 12V и местят на неутарлна...



- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Освен пък да е с механичен скоростен лост, като на РАВ-а и Н-а да е чрез завиране на някаква глупост в отвора до лоста.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
До лоста има едно капаче, което се кърти с отвертка и в отвора пак с отвертка се отключва лоста. Това не смятам да го правя.
Самия лост има бутон в предната част, чрез който се отключва и мести от P на R и от R на N. Този бутон не може да се натисне без да свети Ready, не помръдва. От N към D и от D към N лостът се мести без натискане на бутона. От D към B бутонът трябва да е нариснат, а от B към D и без бутон се мести.
Самия лост има бутон в предната част, чрез който се отключва и мести от P на R и от R на N. Този бутон не може да се натисне без да свети Ready, не помръдва. От N към D и от D към N лостът се мести без натискане на бутона. От D към B бутонът трябва да е нариснат, а от B към D и без бутон се мести.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Може ли да потвърдиш (пак да пробваш, въпреки твоето убеждение и да споделиш със 100% сигурност), че когато колата е на контакт (две натискания на старт бутона без спирачка), то не може да мръднеш лоста от П (предполагам натискайки спирачка, трябва да ти даде възможност да освободиш и да мръднеш лоста към позиция Н)?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не, че се съмнявам, но все пак да попитам дали натисна спирачката, когато се пробва да мърдаш лоста?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Може ли да дадеш малко по-детайлни стойности? Да кажем за седмица, а не чисто средно. От интерес питам.
Примерно аз от миналата седмица достигам цифри вече от порядъка на 77% време и около 60% разстояние.

Средното ми пътуване на ден ми идва около 2 часа, с работещ ДВГ за около 28 минути.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Пуууу да му се невиди и спирачка.

Стана работата. Стъпките да се закачат като важна тема ако е възможно.

Стана работата. Стъпките да се закачат като важна тема ако е възможно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ще го имам в предвид за следващия преглед след 2 години. 

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
И ако той е необходим за целта, как може Тойота да не са го направили по-нормално за активиране от средностатистически собственик на колата?
И ако той е необходим за целта, как може Тойота да не са го направили по-нормално за активиране от средностатистически собственик на колата?
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Единия ми каза да не влизам в никави режими да давам просто газ. Това в интерес на истината пали двигателя и щом той е доволен и аз съм доволен
Другите пъти с режим влизам, само ми се чудеха защо толкова се бавя като ми кажат да запаля колата

Другите пъти с режим влизам, само ми се чудеха защо толкова се бавя като ми кажат да запаля колата




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Още преди години бях писал за ГТП-то и проблемите, с които се сблъсквам.nicktodorov написа: ↑28 Сеп 2020 21:48 Добре де, всички хора с приуси как са минавали досега, без да знаят този режим?
Иначе за вредните емисии най-бързо и "временно" решение е когато колата е на паркинг, подаваш газ и ДВГ-то пали. Ама трябва малко по-прецизно след това. Те са свикнали: - Я дай газ, качи еди колко си оборота. Аааа, човек, я дай на мен, че ти не ми следваш инструкциите. Ааа, ама нещо странно се държи тази кола, не може да я "разкарваш" по оборотите както искаш.
Всеки път изживявам поредното дежавю.

Иначе за самата процедура за вкарване на колата в сервизен режим бяхме писали още преди 5-6 години. Главно в полза на собствениците на Приус-2, че там тракшън контрол системата е толкова агресивна, че ако влезеш някъде в сняг, където искаш да дадеш малко повече газ, за да излезеш и няма мърдане. Гумата превърта половин оборот и всичко приключва. А като вкараш системата в сервизен режим, всичко се изключва и може да се "раздаваш" колкото искаш.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Да разбирам, че няма "нормален" начин за минаване на преглед?
Нещо подобно на проблемите на собственици на fуll time 4х4 превозни средства преди години, когато стендовете още не поддържаха подобно нещо и им се налагаха подобни разправии с "разбирачите" по пунктовете, излезане от валяци и т.н.?
Нещо подобно на проблемите на собственици на fуll time 4х4 превозни средства преди години, когато стендовете още не поддържаха подобно нещо и им се налагаха подобни разправии с "разбирачите" по пунктовете, излезане от валяци и т.н.?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта