Не знам на теб какво не ти харесва, ама новата кутия и система е много по-оптимизирана от старата. Целия поток на енергия е по-гъвкъв и въпреки по-слабите характеристики на хартия, реалността показва, че реалните технически характеристики на автомобила са се запазили, че в някои работни режими е и по-добре.
Демек аз виждам само подобрения, изразяващи се в по-икономичен автомобил, със същите експлоатационни характеристики. Пък дреме ми, че на едната система пишело 136кс, а на другата 122кс, като няма реална разлика между двата автомобила. Но пък ако си фен на икономичното шофиране, а не стандартен потребител, новата система ти дава много по-добри опции да се възползваш от автомобила и да постигаш още по-ниски разходи.
Hursa написа: ↑06 Авг 2020 18:32
Не съм пробвал да мина на „неутрал” без да включвам системата.
В предишното си мнение споделих, че съм минал на Н, но при включена система, а не при неактивна такава.
Но въпреки това днес пробвах да включа Н и без да активирам системата. Нямаше грижа и всичко си мина както очакваното - без да се закача батерията към системата, кутията си се отключи и заключи само с 12в акумулатор.
Hursa написа: ↑06 Авг 2020 18:32
Взех си урок – и от тогава внимавам, какво правя, когато системата не е включена. Макар, че си е удобно – „натискаш” бутона да изключи системата и си преминава на „П” автоматично.
Не си го написал направо, но подозирам какво имаш предвид.
Когато натиснеш копчето за изключване направо, системата не се гаси преди да сложи кутията в П. Демек от потребителска точка за системата е все тая дали натискаш П и след това ОФФ, или натискаш директно ОФФ.