


Най-обичам ей така да ми се вадят цитати от контекста... Засега съм минал около 20000 км, без да съм си търсил подходящите условия. Това, че има ситуации, които хибрида харчи колкото дизел, не значи, че не е инономичен или че технологията не дава резултати. Може да се види и от подписа ми колко е и средния ми разход, като и да се влезе в детайли да се види кога и колко е зареждано. Та в най-нормалната употреба на автомобила за този клас , разходът му е повече от чудесен.
И би бил още по-добър при тези условия, ако вместо от 299 кс - само около 50 кс получавате от батерията, а останалите от ДВГ - получавата около 150 кс от батерията и сте с много по маломощен, но евентуално и много по икономичен ДВГ с мощност под 150 кс, например, работещ предимно в най-икономичните си режими. Вероятно, дори на магистралата, при тази скорост, щеше да е по-икономичен от дизелов сув с мощност 299 кс.ToyotaPassion написа: ↑24 Дек 2019 18:33 Днес например за по-малко от 6 часа шофиране от София до Балчик (Lighthouse) средния ми разход беше 7.6 На магистралата също не бързах и не вдигах повече от 130. За мен крайния резултат е повече от отличен...
Бих бил съгласен, ако имаше такъв модел на пазара и той реално показваше очакваните по-добри резултати. А и всъщност ел.двигателите на RX-a са 165кс, просто батерията е ограничаващия фактор тук. Не мога да си представя обаче, че в Тойота не са направили изчисленията за капацитета и ефективността й по най-добрия начин, независимо от възможното оскъпяване на автомобила. Не случайно в нормално движение рядко пълним капацитета на батерията до 'горе' ( не говорим за плъгин,нали) - малко са местата като спускане от Шипка или подобни, където бихме могли да 'напълним' повече от сегашния капацитет...Hursa написа: ↑26 Дек 2019 13:37 И би бил още по-добър при тези условия, ако вместо от 299 кс - само около 50 кс получавате от батерията, а останалите от ДВГ - получавата около 150 кс от батерията и сте с много по маломощен, но евентуално и много по икономичен ДВГ с мощност под 150 кс, например, работещ предимно в най-икономичните си режими
Аз също ,както и Biro,не съм съгласен с това твърдение!!Преди да сложа газ,Приуса си гореше по колонка между 4.5-5.2 на извънградско ,като крайната стойност е при 130 на темпомат.Иначе с около 100 си дава задължително под 5.Подсетете ме за бензинов автомобил с тези размери и комфорт,който ще се доближи до тези стойности!???Kiki написа: ↑26 Дек 2019 08:40 На всеки вече трябва да му е ясно, че хибрида трябва да се кара от хора, които шофират предимно градско, особено в големи градове, като София, Пловдив, Варна. За извън града икономичен е дизела. Извън града, особено по магистрала, хибрида 95% си става обикновен бензинов автомобил, който харчи повече от дизела.
Ходихме с един съсед с Приус 2 до Пловдив и обратно и даде разход по магистралата със скорост 120 - 130 за 310 км - 6.7 л/100.strahomen1 написа: ↑27 Дек 2019 15:15 Подсетете ме за бензинов автомобил с тези размери и комфорт,който ще се доближи до тези стойности!???
Обикновено такъв разход е вследствие на дълги престои с работещ автомобил (хибридна система)...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта