Или корола/камри? (Защото, така - както сте го написали, все пак показва предимство за камри. Макар, че според данните в ценовите листи е обратното. И това предимство, вероятно ще е по-голямо, ако се сравнява с корола комби.) Може и да е субективно, ако тези данни - които сте дали са обективни.
Може да го наричат "пълен хибрид", но названието не "прави" усещането от автомобила. Пълен хибрид - означава, освен всичко друго, че може да се движи и в ел режим (поне в задръстванията - да не стартира постоянно ДВГ, при всяко "преместване"). А за да е приемливо това задвижване, приемливо от потребителя, трябва да бъде поне с някаква премлива за теглото на автомобила и за съвремения трафик мощност. Просто тази ел мощност, предлагана от моделите корола - поне според мен - е до голяма степен символична. Нито може да подпомогне значимо ДВГ, нито може да "регенерира" по значими количества енергия в забързан трафик, с наложителни по интензивни забавяния.
Мощностите са си мощности. Мощността не се трансформира от трансмисията. Тази мощност на МГ2, лимитира, до голяма степен, мощността - която може да даде хибридната система при ниска скорост. Когато трансмисията "симулира" ниска предавка.