ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Задължително ли се сменя демпферния маховик при износен съединител?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без кола
това е моята гледна точка.

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Има методика - разглобяваш го, измерваш износване, 'омекване' на пружините (дали има свободно достъпна спецификация колко трябва да поддадат при определено усилие - не знам), луфтове... И за да си още по-сигурен - навярно трябва да направиш в специализирана лаборатория дефектоскопия (навярно рентген) на пружинките... За да установиш дали има вътрешна умора и вероятно в близко бъдеще - счупване...
Ама ти ако си разглобил до там, би ли се занимавал с целия този цирк, за да монтираш износен, макар и все още видимо здрав детайл?
Навярно бих измервал износването на маховика, и ако е що годе нормално - то навярно самият демпфер не е видял голям зор, и може да кара още (на свой риск)... Ако е към края на живота - бих го сменил...
А ако е потрошен - то ще се види при разглобяването ...
Ама ти ако си разглобил до там, би ли се занимавал с целия този цирк, за да монтираш износен, макар и все още видимо здрав детайл?
Навярно бих измервал износването на маховика, и ако е що годе нормално - то навярно самият демпфер не е видял голям зор, и може да кара още (на свой риск)... Ако е към края на живота - бих го сменил...
А ако е потрошен - то ще се види при разглобяването ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Трудът за подмяна на съединител с маховик на мен ми излезе 150лв. При положение, че центата на съединител е 400лв, а на целия комплект 1900лв аз бих сменил само съединителя и спестил 1500лв пък ако след 500 или 1000км маховикът има нужда от ремонт ще прежаля още 150лв за труд. Не става на 120-150 000км да се сменя демпфер ако няма проблеми.KiLLeR написа: Не е задължително, ако няма признаци все още че сдава багажа. Лошото е, че няма методика която със сигурност да ти каже колко още живот има в него. Но така или иначе ще сваляш всичко т.е. труда си го платил ми ако маховика хвърли кърпа след още 500 1000км? цялата хамалогия пак на ново и 2 3 дни без колатова е моята гледна точка.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Щом ще ти излезе толкова. Аз за себе си калкулирам и времето, което оставам без превозно средство и риска да ме остави на път. Всеки си преценя 

-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
На някой може да му е интересно, тук има описани различни повреди в съединителя и причини за тях : https://media.repxpert.de/media/lokale_ ... _BGpdf.pdf
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Днес и аз смених съединител с маховик на моя авенсис I D4D. На AISIN 850 лв. + 150 лв. труд = 1000 лв. Неприятно, но за 7 години и над 100 000 км. от мен + поне 300 000 от някой друг ... бих казал НОРМАЛНО.
Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Няма съединител и маховик, които да изкарат 400 000, освен, ако не се карани само извънградско по магистрала.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Възможно е д асъм купил автомобила на реални километри!
Тогава 100000 от мен + 156000 от някой друг

Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Мога да питам майстора / в гр. Чирпан / от къде го поръча!
Toyota Avensis 2.0 D-4D, Т22
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19 Апр 2021 17:04
- Местоположение: Ямбол
- Автомобил: Сив
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Колеги скоро станах собственик на D4D и сутрин като я запаля се вдига оборотите до 1100 и така докато хубаво загрее може ли някой да каже това нормално ли е за тойота?За първи път карам тойота!
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
За сив D4D е нормално,обаче като загрее хубаво трябва да паднат на около 800.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 19 Апр 2021 17:04
- Местоположение: Ямбол
- Автомобил: Сив
ПРОБЛЕМ СЪС СЪЕДИНИТЕЛ НА ТОЙОТА АВЕНСИС D4D
Здравейте колеги!Скоро станах собственик на D4D116 кс,като натисна съеденителя си е доста твърд и сутрин преди да загрее включва малко по трудно,но като загрее е перфектна!Стария собственик ми каза че преди година го е сменял!Та въпроса ми е да се притеснявам ли или не?Благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта