Икономичен автомобил ли е Prius?
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Някой да звънне на 911. Опасно нисък разход:

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Заредих. Резултат от 4.34/100 в града. 
Така като гледам новата батерия ми смъква разхода с около 0.2/100.

Така като гледам новата батерия ми смъква разхода с около 0.2/100.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Как го караш тоя хибрид не те знам. От последното зареждане имам 120км само градско и разходът е 6.4. Обаче при потегляне на кръстовище (първа кола) настъпвам педала докато опре в пода до достигане на максимално разрешената скорост. И сутрин на първите 2-3 свтофара върти на бензин докато стопли парното.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
В какъв трафик го караш, на какви разстояния, стараеш ли се да спираш на регенерация? Без hybridassistant няма да разбереш лесно освен ако не са ти криви дисковете или нещо подобно (не се усеща лесно минаването от regen на спирачни апарати, дадена позиция на педала не винаги означава "си/не си на regen" - има вариращи лимити за скорост на заряд на батерията), B-mode на скоростната е engine brake и определено НЕ ГО искаш за икономия, ако го ползваш.
Газ до дупка никога не е най-ефективния начин. Допълнително като не ти е загрял двигателя читаво... каквато ще да е колата - не и е полезно
Газ до дупка никога не е най-ефективния начин. Допълнително като не ти е загрял двигателя читаво... каквато ще да е колата - не и е полезно

gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Biro, шофирал съм хибриди само по тест-драйвове и като сервизни коли за по 2-3 дни, когато си оставя моята в сервиза. Т. е. не съм експерт, но... майката му е да не дъниш до дупка по светофарите
. Така съм постигал разход под 4,5 градско дори и на Камри и Лексус IS300h.

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Разумното (с мисъл) шофиране обикновено е и икономично 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Е нали pulse n glide
е най-икономично.
На извънградско при мен е бил 3.5 ама градско не мога.
Сутринта за 1.8км пътуване ми даде 12/100. Докато затопли катализатора на първите 2 светофара чакам по 40-60 секунди и бръмчи на бензин. Тъкмо изключи, светне зелено, газ да потегля, че зеленото е късо и да не бавя останалите шофьори. После пред училището на детето докато изчакам да му купят закуска (фаровете включени, няма OFF на лостчето и сензорът решил, че е тъмно) батерията от 3 черти падна на 2 и мотора забръмча за 2 минути да вдигне една чертичка. И това всеки ден, дори по няколко пъти на ден, когато имам някакви задачи на близки разстояния извън офиса. Климатик и парно не ползвам в момента.
По обед или слетобед мотора не подгрява катализатора, тогава правя разход между 4 и 7 на 100 в зависимост от трафика и батерията.
Като се натрупа една седмица само градско 150км в такъв режим ето го високия разход.

На извънградско при мен е бил 3.5 ама градско не мога.
Сутринта за 1.8км пътуване ми даде 12/100. Докато затопли катализатора на първите 2 светофара чакам по 40-60 секунди и бръмчи на бензин. Тъкмо изключи, светне зелено, газ да потегля, че зеленото е късо и да не бавя останалите шофьори. После пред училището на детето докато изчакам да му купят закуска (фаровете включени, няма OFF на лостчето и сензорът решил, че е тъмно) батерията от 3 черти падна на 2 и мотора забръмча за 2 минути да вдигне една чертичка. И това всеки ден, дори по няколко пъти на ден, когато имам някакви задачи на близки разстояния извън офиса. Климатик и парно не ползвам в момента.
По обед или слетобед мотора не подгрява катализатора, тогава правя разход между 4 и 7 на 100 в зависимост от трафика и батерията.
Като се натрупа една седмица само градско 150км в такъв режим ето го високия разход.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Икономичен автомобил ли е Prius?
На толкова къси разстояния е нормално... През лятото ми се налагаше често да ходя при клиенти към края Илиенци... Докато стигна Сточна гара (около 2 - 2.5км от нас), разходът си е около 10-14, но стигайки до клиента (9км от нас), вече падаше на 6-7, като общо взето трафика не оказваше голямо влияние....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Последният резервоар ми даде все още летен разход от 4.44/100.
Предвид движението, доста добре.
Предвид движението, доста добре.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Икономичен автомобил ли е Prius?
Това е средния разход, което е чудесно.. А колко е минималния разход (best case scenario) при градско каране (поне 10-15 км)? Аз преди два часа се прибрах в София, метнах жената и детето и половин час по-късно излязох да свърша работа. Та за 14,7 км постигнах разход 4.7

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Зависи дали мериш по един и същ маршрут в едната посока или и в двете.
За първия случай няма да коментирам защото е много относително.
Във втория след 23 часа вечерта постигам около 3.3-3.5/100.
За първия случай няма да коментирам защото е много относително.
Във втория след 23 часа вечерта постигам около 3.3-3.5/100.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
И аз след като заредя батерията и тръгна из нощна Стара Загора правя около 3 и нещо при преход 5км отиване и 5 връщане. След това качва на 4 и заковава там. През деня средно 5.4, а при "студени" преходи 6.5-7 от под километър 




- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Техните маршрути като ги гледах си е направо извънградско или около 4/100 при мен и 90кмч...
Като говорим за икономичност защо мислим само за гориво, аз я взех за икономията в ремонтите (липсата на такива) заради по-малкото модули подложени на механични износвания
Турбо-малолитражките са добри, когато не ти се налага да ползваш турбото много и натиснеш ли ги често горят повече от еквивалентни по мощност атмосферни двигатели
Като говорим за икономичност защо мислим само за гориво, аз я взех за икономията в ремонтите (липсата на такива) заради по-малкото модули подложени на механични износвания

Турбо-малолитражките са добри, когато не ти се налага да ползваш турбото много и натиснеш ли ги често горят повече от еквивалентни по мощност атмосферни двигатели




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост